Hotel Kristal

54 reviews over Hotel Kristal in het Nederlands

Fijn Familiehotel

Nathalie
7-8-2018

Super fijn Familiehotel en erg leuk animatieteam!

Mooie nette grote kamer

Kristal hotel Team, Sales Manager, 8-8-2018

Dear Nathalie,

Thank you so much for choosing our hotel for your stay. It is a great pleasure for us to know we met your expectations regarding the entertainment and room facilities and and we hope to welcome you again on your next visit to Bulgaria.

Warm Regards, Kristal hotel Team

Kamer en hotel

VDB tahiche
7-8-2017

Kamer en hotel goed, het eten en drinken wat minder. Jammer dat je voor plat water moet betalen ook als je all in hebt.

Kristal hotel Team, Sales Manager, 14-8-2017

Dear Sir/Madame,

Thank you for choosing our hotel for your stay.

We are happy to know you enjoyed our rooms and comfort and would like to assure you that your remarks regarding the food and beverages quality is taken into consideration.

Looking forward to welcome you again on your next visit to Bulgaria!

Kind Regards,

goed hotel

Vandenhende ellen
      6-7-2017

Kamer mooi ruim, wel niet zo modern. Weinig keuze voor kids menu qua groenten.

Kristal hotel Team, Sales Manager, 27-7-2017

Dear Sir/Madame,

Thank you for sharing your review with us.

It is a huge disappointment for us to know that we did not meet your expectations regarding the room comfort and kids menu variety.

We take each feedback seriously as it helps us improve the quality of the service we offer.

Looking forward to welcome you again next year and show you our improvements.

Warm Regards,

Organisatie restaurant kan beter

E verbeke9
          1-7-2017

Organisatie restaurant kan beter. Tekort aan vorken en messen. 2de shift niet ingedekt. Weinig variatie in dessertbuffet.

Kristal hotel Team, Sales Manager, 27-7-2017

Dear Sir/Madame,

Thank you for spending time and sharing your feedback with us.

We take each comment very seriously as it helps us improve our service.

Despite the negative outcome you did experience we hope to welcome you again and show you our improvements.

Warm Regards,

zijn geld waard

katy eeckelaert
              20-9-2016

Goede all in voor hetgeen we betaald hebben . Niet aan te raden als je een Rust vakantie wilt . Dichtbij winkeltjes en bars en het goudstrand wat heel leuk is .

Fijne vakantie - met vrienden

lily_vernimmen
              1-10-2012

Zeer goed hotel - het personeel is er uiterst vriendelijk - moet wel nog aan de verschillende talen werken - aan de receptie één dame die vloeiend engels - duits en frans sprak - de rest spreekt een mondje engels of duits maar doen al wat mogelijk is om je te helpen, en zich verstaanbaar te maken

Eten in buffetvorm - genoeg variatie - Kamers in orde - dagelijks verschonen van handdoeken - zelfs zonder dat dit gevraagd werd - ook het bedlinnen

geweldig hotel

Hetty Plasmeijer
                  23-8-2012

Een geweldige vakantie gehad. Kamer goed (einde van de gang) altijd netjes schoon, eten was heel goed met veel keus, lekker zwembad. Het enigste wat niet leuk was, was het animatieteam, de dames waren meer met zichzelf bezig en wat ze deden stelde ook niet veel voor. Kortom verkeerde team.

dit nooit meer

giovanni
                  15-8-2012

in de brochure staat heel duidelijk dat het een kindvriendelijk hotel is maar een uurtje in de namiddag en een uurtje animatie s'avonds vindt ik zeer ondermaats waarin wij erg teleurgesteld waren het hotel is zeer netjes en proper vriendelijk personeel wifi is zeer teleurstellend deze verbinding verbreekt bijna constant en 23.00h is wel erg vroege sluiting van de all inn (maar dit staat wel in de brochure vermeld) alles blijft wel open maar tegen betaling wat voor mij duid op pure geldkloperij

mooi vakantie gehad

saskia
                  5-8-2012

We hebben een erg mooie vakantie gehad Mooi weer, vriendelijk personeel, schoon hotel. De bedden lagen lekker. Het eten was erg goed. Heel afwisselend en ruim voldoene (keus). We reisde met 2 jonge kinderen De oudste van 5 heeft zich erg goed vermaakt in het zwembad (het kinderbad is 70 cm diep) maar voor de jongste (1,5 jaar) was het zwembad te diep dat vonden we dus echt een minpunt. Hij zit ook nog in een kinderwagen dus we konden niet alle(binnendoor) trapjes nemen naar het strand. Nu moesten we omlopen (ong 10 a 15 minuten) maar dan wel langs winkeltjes en andere leuke dingen Niet echt heel bezwaarlijk maar we fijn om te weten Het strand en de zee is erg mooi blauw en loopt heel geleidelijk af. Je kan met een treintje van je hotel naar het strand gebracht worden (kost ong 8 euro pp) maar het is goed aan te lopen. Leuk animatieteam voor het sporten. Kortom een mooie en leuke vakantie gehad.

kritiek is wel degelijk terecht.

berden
                  25-9-2011

Het enige pluspunt is: het personeel is zeer vriendelijk. Dan de minpunten: voor het oog wordt er gepoetst [ wasbak en toilet ] maar de vloer niet. Bij ons op de badkamer heeft de 2 weken dat wij er verbleven haar, stukjes wc-papier en een dode pissebed gelegen. Wij zijn zaterdagnacht om 02.45 uur vertrokken, dus hebben ze de vrijdag op onze kamer maar helemaal niks gedaan. Zelfs het bed niet rechtgetrokken. Dan het grootste minpunt: Het eten; daar zit totaal geen smaak aan. Alles smaakt hetzelfde. Wij zijn met een krulstaart en tokkend naar huis gegaan. Op zich is dat nog niet zo erg, varkensvlees en kip, als het maar niet zo vol vetkwabbels en vel zat. Er was ook vis, die de meestentijd nog half rauw was. De soep was HEET!!! en de rest van het eten was KOUD!!! Het saladebuffet en de toetjes waren elke dag hetzelfde, geen variatie. De prijs die wij betaalden voor dit hotel was niet al te duur, maar voor wat er geboden werd, was dit goudgeld.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristal in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.