Hotel Kini Park

8.8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

8.8Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

22 reviews over Hotel Kini Park

• 2019
    9Richard26-05-2019

Ik kom hier zeker terug. Mooi centrum en strand

Hallo, momenteel ben ik 22 dagen in kini park. Vanaf 22 mei. De prijs is goed. €678-, all inclusief Daar kun je niks van zeggen. Het is buiten een mooi paradijs. Het hotel ligt op een heuvel. En omdat het totaal niet druk is heb ik een kamer wie uitkijkt op de prachtige natuur en op de zwarte zee. Het eten is niet slecht. Mischien als het drukker is dat er meer variatie in komt. Natuurlijk kan niet iedereen van het mooie uitzicht genieten. Maar dat is in ieder hotel. Een nadeel is er wel als je naar het prachtige strand wilt moet je een 500 meter trappen naar onder. Dus mensen slecht ter been is het een mooie afdaling maar terug omhoog is een behoorlijke klim. Maar je went er aan. Hotel kamers perfect schoon. Mooi zwembad. Een aantal van het personeel zegt je nog geen hallo. Dat heb ik ook aangegeven. De vrouwelijke eigenaar is zeer vriendelijk. Voor de gewone man een perfect hotel. Dit 3 sterren hotel Voor mij een dikke 9.

Alleen gereisd in mei 2019

• Oude reviews

8Nico27-09-2012

Prijs-kwaliteitverhouding klopt !

Voor gebruikers van rolstoelen en buggy's is dit hotel ongeschikt, omdat het vrij hoog ligt en het hotel niet over een lift beschikt. Het fantastische uitzicht op de Zwarte Zee en de rustige ligging vergoeden echter veel. De eigenaresse en het personeel doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 6perrymsn17-07-2012

Geen aanrader!

Wij hebben veel punten van kritiek, wij willen een eerlijke review bieden voor degenen na ons: -Eten: Idee van vreetschuur, lauwe,doorbakken en kleffe gerechten. Producten slecht gekoeld. In eetzaal een gespannen sfeer, norse gezichten. Af en toe geen plek, waardoor je met je bordje langs de kant staat. Tijdens het eten op een agressieve wijze aangesproken door een zwetende medewerker, omdat ik, als man, een mouwloos shirt aanhad! "You have to change! Now!" (discriminerend, omdat vrouwen er ook met blote ruggen/schouders zaten) -Zwembad: Slechts geopend tot 18u! -Erg veel Duitsers en Russen.(niet bepaald sfeermakers) -Zeer steile trap. Puffend naar boven. -Erg op Duitsers gericht (zelfs borden met uitleg in het Duits) -Kamer: Superwarm! (overal in hotel) drollen die niet doortrekken, superlichte gordijnen (geen nachtrust) keiharde bedden, geen fohn -Koelkast vies, uitzicht op een boom vanuit kamer -Klemmende gangdeur -Naast zwembad: lelijke tent en bomen gekapt(ander plaatje dus)

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Bert11-07-2012

Redelijk tot prima hotel voor schappelijke prijs

Hotel Kini park is op een steile berg gebouw, wat betekent dat je flink moet dalen/klimmen om bij het strand te komen. Als stelletje is dit te doen, maar met een kinderwagen zou ik er niet aan beginnen. Het is ong. 10 min lopen naar het (zeer) toeristische centrum.

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping (zeer fraai uitzicht), waardoor het gebrek aan airco vervelend was. Ik adviseer te opteren voor een kamer op de lager gelegen etages.

Het eten is lekker, maar verscheidende keren meegemaakt dat dingen op zijn, met name bij het ontbijt (melk, koffie, eitjes). Bij het avondeten betaal je voor het drinken. Daarnaast is het restaurant af en toe vol waardoor je soms moet wachten.

Personeel is over het algemeen vriendelijk met hier en daar een uitzondering. Wifi is aanwezig tegen betaling. Zwembad is prima, met gratis parasol en ligbedjes. Gasten, uit diverse Europese landen, doorgaans rustig.

Al met al zeker geen toppertje, maar gegeven de lage prijs een prima hotel.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7a.van lierop24-06-2012

Overweeg eerst goed: geen liften en geen airco !

"Hotel kini Park" is mooi gelegen en de service is goed, je moet echter wel goed ter been zijn , want er zijn geen liften en de ligging tegen een heuvel is voor nederlanders toch even een tegenvaller. In het hotel 3 trappen en dan buiten nog een stenen trap voordat je op de openbare weg bent .Het eten is niet slecht, maar weinig variatie. Het strand dichtbij is alleen te bereiken tegen betaling. Drie sterren is volgens ons meer dan voldoende.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Aada15-06-2011

gezellig hotel

Hotel Kinipark in GoldenSands is een kleinschalig gezellig hotel, met aardige mensen, lekker eten en goede voorzieningen. Voor mensen die niet zo goed ter been zijn is het een nadeel dat het tegen een berg op gebouwd is, maar voor een paar leva's ben je met een taxi waar je zijn wil. Sobere kamers, maar de beden zijn lekker lang. In het hotel zijn overal zitjes met lekkere stoelen, zodat het gemis van een goede stoel op de kamer wel opgeheven wordt. Kortom...wij gaan nog eens terug!!

Gereisd met partner in mei 2011

• 8vakantieganger12-08-2010

Zeer goed en leuk familiair 3 sterren hotel !

Hotel Kini Park is een zeer leuk kleinschalig hotel waar persoonlijke aandacht nog van toepassing is. Geen massaal hotel maar lekker rustig. Een hotel waar je eens niet hoeft te vechten voor een ligbed bij zwembad :-). Het eten vonden wij goed tot zeer goed. Kamers zijn simpel en misschien wat sober ingericht maar zeker van goede kwaliteit. Ook is alles zeer schoon en hygiënisch. De ligging van het hotel is wellicht voor sommige wat ongunstig (tegen een helling op redelijke afstand van het centrum) maar voor iedereen die goed te voet is naar ons idee niet storend. Let wel, op de hotels direct aan de boulevard na, zijn alle hotels tegen een helling gebouwd. In de zomermaanden was het zeer warm en was het gemis van airco in het hotel soms wel aanwezig. Wellicht een tip voor de eigenaar van het hotel. Wij moeten concluderen dat dit 3 sterren hotel een zeer goed en leuk hotel is tegen een goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10John Sandra en Dajmen19-05-2010

SUPER

Je voelt je direct thuis in dit hotel. We gaan nu in aug. 2010 voor de vijfde keer terug met ons zoontje van 8 jaar. Hij vind het daar super. Tja het eten is redelijk maar daarom is het hotel ook best goedkoop. De soepen zijn heerlijk. Maar voor diegene wat eens wat anders willen eten is er overal keuze genoeg voor een goed betaalbare prijs.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Paul & Roos03-07-2009

Erg veel kwaliteit voor een prikje !

Begin juni : prima weer, nog geen airco nodig op de zonnigste kamers v.h. hotel. De bovenverdieping heeft ook het beste zeezicht, dat lager wordt belemmerd door het eikenbos. Maar daar heb je dan weer heerlijk veel schaduw van. Verder rustig hotel en toch nooit doods. Het eten is altijd fris, maar na een week misschien wat saai. Maar de verse vis die elke dag op het menu stond kon ons ook dan nog bekoren ! En met H.P. heb je 's middags ruim kans om eens wat anders uit te zoeken langs 't strand of in de stad. De temperatuur v.h. zwembad was al prima en die van de Zwarte Zee zowaar nog beter. Het pad door de hoteltuin naar de straat is inderdaad erg steil. Beneden ben je echter zo aan het strand van "Riviera". De toegangspoort is er enkel om de betalende parking te bewaken maar het domein is verder publiek. Tenslotte ook een pluim voor de onvoorstelbaar vriendelijke èn efficiënte staff !

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Mardieneke01-09-2008

Hartstikke gezellig!

Ik heb 3 maanden stage gelopen in het Kini Park Hotel. Volgens ene Jan schijnt het een hele zware opgave te zijn om het strand te bereiken. Met een kinderwagen misschien wel? Maar voor mij was het in ieder geval geen enkel probleem. Het was maar 10 minuutjes lopen naar de boulevard, waar alle leuke kraampjes, winkeltjes en uiteraard discotheken en barretjes te vinden zijn. Naar het strand is het zelfs maar 5 minuutjes lopen. Ik moet toegeven dat de trap erg vervelend is, richting strand en boulevard. Naar beneden toe niet, maar naar boven is hij vrij vermoeiend. Maar als dat alles is... Het schijnt dat de ligging nogal slecht zou zijn maar ik ben het eerder met nathalie eens. In de buurt genoeg te doen en te zien. En voor 20 leva ben je met de Taxi in de stad Varna, waar ook van alles te doen en te zien is.

Alleen gereisd in september 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën