Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Kini Park

• 9Richard26-05-2019

Ik kom hier zeker terug. Mooi centrum en strand

Hallo, momenteel ben ik 22 dagen in kini park. Vanaf 22 mei. De prijs is goed. €678-, all inclusief Daar kun je niks van zeggen. Het is buiten een mooi paradijs. Het hotel ligt op een heuvel. En omdat het totaal niet druk is heb ik een kamer wie uitkijkt op de prachtige natuur en op de zwarte zee. Het eten is niet slecht. Mischien als het drukker is dat er meer variatie in komt. Natuurlijk kan niet iedereen van het mooie uitzicht genieten. Maar dat is in ieder hotel. Een nadeel is er wel als je naar het prachtige strand wilt moet je een 500 meter trappen naar onder. Dus mensen slecht ter been is het een mooie afdaling maar terug omhoog is een behoorlijke klim. Maar je went er aan. Hotel kamers perfect schoon. Mooi zwembad. Een aantal van het personeel zegt je nog geen hallo. Dat heb ik ook aangegeven. De vrouwelijke eigenaar is zeer vriendelijk. Voor de gewone man een perfect hotel. Dit 3 sterren hotel Voor mij een dikke 9.

• 1faye15-09-2015

hotel vraiment tres mauvais a eviter

hotel mal place tout est a plus d un km---de plus tres mauvais acces pente et nombreux escaliers pour traverser parc pour aller partout---nourriture tres mauvaise qualite et tres peu de choix----mal entretenu sale--- employe pas tjs tres agreable---

• 1faye12-09-2015

hotel catastrophique de tres mauvaise qualite

hotel mal place tres difficile d acces ---sale mal entretenu---nourriture catastrophique peu de choix et de tres mauvaise qualite

• 10Владислав02-09-2013

Чудове місце

Для дітей занадто віддалений від моря Якщо не брати до уваги пляж, то готель прикрасне місце для відпочинку дорослих.

• 8Nico27-09-2012

Prijs-kwaliteitverhouding klopt !

Voor gebruikers van rolstoelen en buggy's is dit hotel ongeschikt, omdat het vrij hoog ligt en het hotel niet over een lift beschikt. Het fantastische uitzicht op de Zwarte Zee en de rustige ligging vergoeden echter veel. De eigenaresse en het personeel doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

• 6perrymsn17-07-2012

Geen aanrader!

Wij hebben veel punten van kritiek, wij willen een eerlijke review bieden voor degenen na ons: -Eten: Idee van vreetschuur, lauwe,doorbakken en kleffe gerechten. Producten slecht gekoeld. In eetzaal een gespannen sfeer, norse gezichten. Af en toe geen plek, waardoor je met je bordje langs de kant staat. Tijdens het eten op een agressieve wijze aangesproken door een zwetende medewerker, omdat ik, als man, een mouwloos shirt aanhad! "You have to change! Now!" (discriminerend, omdat vrouwen er ook met blote ruggen/schouders zaten) -Zwembad: Slechts geopend tot 18u! -Erg veel Duitsers en Russen.(niet bepaald sfeermakers) -Zeer steile trap. Puffend naar boven. -Erg op Duitsers gericht (zelfs borden met uitleg in het Duits) -Kamer: Superwarm! (overal in hotel) drollen die niet doortrekken, superlichte gordijnen (geen nachtrust) keiharde bedden, geen fohn -Koelkast vies, uitzicht op een boom vanuit kamer -Klemmende gangdeur -Naast zwembad: lelijke tent en bomen gekapt(ander plaatje dus)

• 7Bert11-07-2012

Redelijk tot prima hotel voor schappelijke prijs

Hotel Kini park is op een steile berg gebouw, wat betekent dat je flink moet dalen/klimmen om bij het strand te komen. Als stelletje is dit te doen, maar met een kinderwagen zou ik er niet aan beginnen. Het is ong. 10 min lopen naar het (zeer) toeristische centrum.

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping (zeer fraai uitzicht), waardoor het gebrek aan airco vervelend was. Ik adviseer te opteren voor een kamer op de lager gelegen etages.

Het eten is lekker, maar verscheidende keren meegemaakt dat dingen op zijn, met name bij het ontbijt (melk, koffie, eitjes). Bij het avondeten betaal je voor het drinken. Daarnaast is het restaurant af en toe vol waardoor je soms moet wachten.

Personeel is over het algemeen vriendelijk met hier en daar een uitzondering. Wifi is aanwezig tegen betaling. Zwembad is prima, met gratis parasol en ligbedjes. Gasten, uit diverse Europese landen, doorgaans rustig.

Al met al zeker geen toppertje, maar gegeven de lage prijs een prima hotel.

• 7a.van lierop24-06-2012

Overweeg eerst goed: geen liften en geen airco !

"Hotel kini Park" is mooi gelegen en de service is goed, je moet echter wel goed ter been zijn , want er zijn geen liften en de ligging tegen een heuvel is voor nederlanders toch even een tegenvaller. In het hotel 3 trappen en dan buiten nog een stenen trap voordat je op de openbare weg bent .Het eten is niet slecht, maar weinig variatie. Het strand dichtbij is alleen te bereiken tegen betaling. Drie sterren is volgens ons meer dan voldoende.

• 9Christina R.23-06-2011

Toller Urlaub im Kini Park

Kini Park ist genau das richtige Hotel für Familien mit kleinen Kindern!! Haben unsere 10 Tage in dem Hotel sehr genossen.Würden jederzeit wieder in diesem Hotel unseren Urlaub verbringen!

• 10Aada15-06-2011

gezellig hotel

Hotel Kinipark in GoldenSands is een kleinschalig gezellig hotel, met aardige mensen, lekker eten en goede voorzieningen. Voor mensen die niet zo goed ter been zijn is het een nadeel dat het tegen een berg op gebouwd is, maar voor een paar leva's ben je met een taxi waar je zijn wil. Sobere kamers, maar de beden zijn lekker lang. In het hotel zijn overal zitjes met lekkere stoelen, zodat het gemis van een goede stoel op de kamer wel opgeheven wordt. Kortom...wij gaan nog eens terug!!

Hotel Kini Park info

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters