Géén boekingskosten

Aparthotel Joya Park

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Joya Park voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

Meer aparthotel info

3 Reviews over Joya Park

• 4ire16-07-2012

ei koskaan enää

hotelli ei 4 tähden tasoa, on ollut ongelmia henkilökunnan kanssa, aamiainen kuului mutta ruoka just voi syödä, tarjoilijat melkein seisoo selän taka ja reipasti vievät lautaset pois vaikka ei syöty vielä loppuun. Hotelin supermarketista törkeä henkilökunta yrittäneet huijata lastani kun hän meni yksin sinne, muutenkin kaupassa ei osattu käyttäytyä olenkaan turistiin. Kävin hieronnassa hotelissa hieronta oli ok mutta ennen minun tuloa hieroja tupakoinut samassa huoneessa, henkilökunnalle melkein pitäisi oppia käyttämistavat! meri aamulla puuhtaampa, rannan vehkeet maksaneet 8leva -per, siis 4e vuode, 4e varjo, wc 1lev-0,5e "matka ei o ollut edullinen, ainoa + hotelli hiljaisessa paikassa, maksuton ilmastointi

• 8Iris Oostindien27-06-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad eind augustus/begin september 2007. Zoals in onderstaande reactie al gezegd is, is het koken in je apartement niet te doen. Met een kleine pan waar alleen warm water in kan, was het moeilijk koken. Het complex was erg mooi, duidelijk nieuw, prachtig zwembad en mooie omgeving. Helaas wat ver van het strand. Het ontbijt was karig, maar wel te doen. Diverse excursies zijn een echte aanrader (waaronder Kape kaliakra) en wandelen in de omgeving is ook heerlijk.

• 7Dirk, Marc, Wim, Anneke22-08-2007

Aanwezig: keukentje met 2 pits gasstel en afzuigkap. Overbodig,want echt koken kon je er niet. Er was 1 mini-pannetje. Ons plan om misschien ook eens te koken ging dus niet door. We vroegen de eerste dag om een koekenpan en een grote kookpan, maar bij ons vertrek moest het nog komen. Er was een hele kleine eettafel op 1 poot, met 3 stoelen. De 4de stoel, waar we om vroegen,moet nog gebracht worden. Het personeel bij de receptie was duf. Ze spraken slecht Engels. Het totale complex was rustig.Dit kwam waarschijnlijk door de ligging, het was ongeveer een kwartier lopen naar het strand en het was dan ook wel iets verder dan de 350 meter van het strand, zoals in de reisgids vermeld stond. Gezien de drukte in Goudstrand zelf was het elke keer weer heerlijk thuiskomen in dit rustig gelegen appartement. We hebben er, ondanks de kleine gebreken, erg van genoten.

• 9j. joosten08-08-2007

Super mooi appartement, erg ruime kamers. Wel een stukje lopen vd boulevard, maar erg leuk plaatsje. Genoeg te doen 's avonds. Lange boulevard met veel kraampjes, winkels, resaurants, enz! Eten en drinken goedkoop. Zeker voor herhaling vatbaar!

Aparthotel Joya Park info

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)