Aparthotel Joya Park ***

Aparthotel Joya Park
Aparthotel Joya Park

We hebben een aantal aanbieders voor Joya Park voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Joya Park in het Nederlands

We hebben een heerlijke vakantie gehad eind augustus/begin

Iris Oostindien, 27-6-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad eind augustus/begin september 2007.

Zoals in onderstaande reactie al gezegd is, is het koken in je apartement niet te doen. Met een kleine pan waar alleen warm water in kan, was het moeilijk koken.

Het complex was erg mooi, duidelijk nieuw, prachtig zwembad en mooie omgeving. Helaas wat ver van het strand. Het ontbijt was karig, maar wel te doen.

Diverse excursies zijn een echte aanrader (waaronder Kape kaliakra) en wandelen in de omgeving is ook heerlijk.

Aanwezig: keukentje met 2 pits gasstel en afzuigkap

Dirk, Marc, Wim, Anneke, 22-8-2007

Aanwezig: keukentje met 2 pits gasstel en afzuigkap. Overbodig,want echt koken kon je er niet. Er was 1 mini-pannetje.

Ons plan om misschien ook eens te koken ging dus niet door.

We vroegen de eerste dag om een koekenpan en een grote kookpan, maar bij ons vertrek moest het nog komen.

Er was een hele kleine eettafel op 1 poot, met 3 stoelen. De 4de stoel, waar we om vroegen,moet nog gebracht worden.

Het personeel bij de receptie was duf. Ze spraken slecht Engels.

Het totale complex was rustig.Dit kwam waarschijnlijk door de ligging, het was ongeveer een kwartier lopen naar het strand en het was dan ook wel iets verder dan de 350 meter van het strand, zoals in de reisgids vermeld stond.

Gezien de drukte in Goudstrand zelf was het elke keer weer heerlijk thuiskomen in dit rustig gelegen appartement.

We hebben er, ondanks de kleine gebreken, erg van genoten.

Super mooi appartement, erg ruime kamers

j. joosten, 8-8-2007

Super mooi appartement, erg ruime kamers. Wel een stukje lopen vd boulevard, maar erg leuk plaatsje. Genoeg te doen 's avonds. Lange boulevard met veel kraampjes, winkels, resaurants, enz! Eten en drinken goedkoop. Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Joya Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Joya Park in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Joya Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Joya Park scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.