Appartement Iglikasterstersterster

7.6Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.6Goed

• 7.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Iglika

• 5Bram23-08-2007

Op eerste gezicht ziet het er erg mooi uit, maar de aroma's van het riool (Appartementen C) komen je al snel tegemoet. Wat een stank 11 dagen lang in een putlucht. Het bed (wat je geen bed kan noemen) blijkt een of ander smerig slaapbankje te zijn (we hadden 3 appartementen alle 3 met zo'n bankje). Hoevaak de vorige huurders de liefde hadden verdreven was te zien aan de condoompapiertjes die onder het bed lagen. Ook waren ze dol op Buggles. De slaapbank sliep voor geen meter, niet vlak. Het personeel (zowel receptie als schoonmakers), sprak geen woord Engels en konden ons niet helpen.

Al met al slecht appartement. Bulgarije zelf is wel helemaal top.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Joeri31-07-2007

Ben net terug. Het appartement is op eerste gezicht heel modern. Echter na een kleine inspectie bleken er toch wat zaken wat minder te zijn. Douche putjes die snel verstoppen, klepjes die niet goed zitten, behang wat los laat.

Daarnaast is het appartement best gehorig, wat vervelend is wanneer je luidruchtige buren heb. Die kans is groot want dit appartement is zeer in trek bij jongeren.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Martijn05-03-2007

Erg mooie appartementen, gelegen aan een afgesloten straat met een slagboom, dus geen last van het verkeer. Alles pas nieuw (zomer 2006).

Bulgarije zelf is super! Heerlijke weer, heerlijke zee en vooral al de mensen zijn super aardig. Een stuk aardiger dan in Spanje iig. Jongeren kunnen hier super goed uitgaan, leuke disco's en cafees. We hebben een geweldige vakantie gehad mede door dit appartement en het land zelf.

Het enige nadeel is dat Iglika geen eigen zwembad heeft.

Gereisd in maart 2007

• 8Mayo van den Bovenkamp10-09-2006

Mooi appartementen complex absoluut een aanrader vriendelijk personeel word goed onderhouden om de 2 dagen word er schoongemaakt,goede ligging vlakbij strand en boulefair. Alleen een nadeel veel jongeren die erg luidruchting zijn,dus voor de ouderen niet echt aan te raden. Verder is de omgeving alleen maar hotels dus echt een rustig plekje zoeken is er niet bij, en voor de dames geen hoge hakken want het is veel trappen lopen en het wegdek is erg hobbelig. Verder is het er erg goedkoop het eten is zalig veel gegrild en gezonde salades. Voor de jongeren een goede tip neem niet niet te veel kleding mee want het is in goudstrand super goedkoop en leuke kleding. Ook kun je er goed uitgaan, Het vervoer per taxi is ook goed te doen gewoon onderhandelen over de prijs, met de bus je verplaatsen kan ook alleen uitkijken voor zakkenrollers. Ook op het strand geen hinderlijke verkopers die je van alles proberen aan te smeren. Kortom als je een zon,zee,lekker eten vakantie wil is dit de plek

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Jasper te Beest25-08-2006

Wij komen net terug van Goudstrand en hebben in de appartementen van iglika gezeten. Supermooie appartementen die nog niet oud zijn. Wel gingen er rare dingen kapot zoals de doucheslang (4 of 5 keer in 10 dagen) We kregen wel gelijk een nieuwe en hoefden achteraf niet te betalen. De ligging kan niet beter! Rustig maar toch overal dichtbij. Echt een aanrader!

• 8A. van Schijndel25-08-2006

we zijn met 7 vrienden in golden sands geweest en het was daar prachtig. Het appartement zag er prima en verzorgd uit. Bij ons werd wel om de dag schoon gemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Wij hebben ons daar super vermaakt en het is echt een land om naar terug te keren voor een vakantie. Ik denk zeker dat bulgarije meer in opkomst zal komen als vakantieland, zeker met de vriendelijkheid daar van de Bulgaren het was echt een top vakantie en een mooi appartement, zeker de moeite waard om hier eens een keer op vankantie te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

• 8Warco25-08-2006

Dit jaar (2006) geweest, zeer goed bevallen! Appartementen zien er goed uit, kwaliteit is minder. (de raarste dingen gaan kapot, zoals de deurklinken en eettafel stoelen) Wel voorzien van alle gemakken, zoals een keukentje met oven en koelkast, waterkoker, broodrooster etc. Ligging is ideaal, dichtbij strand en boulevard. Enige minpunt is housekeeping, die in 12 dagen slechts 3x is geweest. Al met al wel een aanrader!

• 8BJ24-08-2006

Mooi en nieuw appartementencomplex in het centrum van Goudstrand, vlak bij het strand. Afwerking van het nieuwe gebouw is niet zo zorgvuldig. Zal waarschijnlijk vrij snel slijtage en gebreken gaan vertonen. Vriendelijk personeel, voldoende schoonmaak en handdoekenwissel.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Nadia & Erik14-08-2006

Wij zijn net terug gekomen uit Goudstrand. Het appartement ziet er op het eerste gezicht mooi uit, maar er zijn wel wat gebreken, bijvoorbeeld geen stopcontact in de badkamer en keuken, de douchekop hangt laag. Maar verder is het heel mooi en hebben wij het dan ook erg naar ons zin gehad. In het appertement zijn er ook veel jongeren. De ligging van het appartement is echt perfect, 5 minuten lopen en je zit midden in het centrum en op het strand. Aan het strand is er een zwembad waarvan je gebruik kunt maken, maar hiervoor moet je wel de bedjes betalen, gasten van Iglika krijgen hier wel korting. Om de dag krijg je nieuwe handdoeken en wordt er een bezem door het appartement gehaald. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk. We hebben het hier dan ook erg naar onze zin gehad.

• 7Ilonka Brandwijk09-08-2006

Wij zijn vorige week terug gekomen van een verblijf van 10 dagen in Iglika, de eerste indruk was goed. We zaten met 5 man in een 6 pers appartement. Appartement heeft 2 verdiepingen en we hadden 2 balkons en de kamers waren erg ruim. Maar we konden goed merken dat het net "af" was. Dingen waren scheef of zaten los. In de badkamer was geen gordijn zodat mensen je konden zien als je op de wc zat of ging douchen. Ik heb een paar keer gevraagd of ze een gordijn op kwamen hangen, ze zeiden dat ze kwamen maar niemand gezien. Uiteindelijk hebben we zelf maar luchtbedden voor het raam gezet. Ook is onze kamer in de 10 dagen maar 2 x schoongemaakt! Ze hadden geen sleutel zeiden ze. En als er schoongemaakt was, was er niet veel van te zien. Dit vond ik erg jammer want je betaald er wel voor, kutservice. En nog een tip laat nooit je paspoort achter bij hun receptie want ze gooien de paspoorten gewoon ergens neer!!!

Gereisd met vrienden in juli 2006

0 tips over Appartement Iglika

1 vraag over Appartement Iglika

• X, 27-08-2011

Help

Ik wil graag dit hotel boeken incl vlucht, kan dit alleen nergens vinden. Weet iemand waar ik dit kan doen?

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen