Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

26 Reviews over Iglika

• 8E&H11-02-2008

Wij verbleven hier in de laatste 2 weken van augustus. Op het eerste gezicht een mooi en modern appartement. Leuk ingericht en zeer ruim. Ook een mooi groot balkon. Perfecte ligging.

Nadeel: Kleine gebreken (zoals geen warm water 1e dag, een afdekplaatje in de badkamer wat constant van de muur valt), en de airco in de woonkamer vond ik een nadeel. Als het namelijk 40 graden is geweest heel de dag dan heb je daar niets aan in je slaapkamer.

• 8sophie10-01-2008

Ik ben met mn vriend ook vorig jaar (zomer 2007) in app iglika geweest.. Alles was netjes, alleen zag je er wel vanaf dat het goedkope meubels waren.. wij hadden een studio en dan slaap je dus op een slaapbank die echt super doorzakt. met matras van 5 cm dik en je rolt onwijs naar elkaar toe en voelt elk hobbeltje en maar 140 cm breed.. ook nog eens te klein qua lengte voor ons!! dit was echter het enige - punt (oke, stonk af en toe wel naar putlucht in de badkamer, maar deur dicht en handoek en prullebak er overheen gezet haha.) slaapbank ingeklapt en matras op de grond en geen slapeloze nacht gehad!! verder top ligging qua strand etc maar super rustig door de prive weg die door het app complex loopt. ze zijn wel streng met het parkeren van huurauto, maar wij hebben dit toch voor elkaar gekregen. verder echt lekker weer en gezellig qua uitgaan:the arrogance is een aanrader.heerlijk alles op loopafstand, dus je rolt zo je bed in!

• 8Gerda07-11-2007

Wij waren in juni 2007 in Iglika en hadden een zeer grote nieuwe studio. Je kon er een aardig dansje in doen zo groot was het. We hadden een heel groot uitstekend bed, een ruime badkamer, een ruim balcon, een tv, een bankstel en eethoek, en een zeer complete keuken. Het is ons heel goed bevallen, ook omdat wij een prachtig uitzicht hadden op de zee en boulevard. Verder vonden wij Golden Sands een grote kermis, meer iets voor jongeren, wel gezellig, maar ik had niet het idee dat ik in Bulgarije was, het leek wel Lloret de Mar. Het eten is heel goed en goedkoop. Voor jongeren is het een ideale vakantieplaats.

• 8Mosmans04-10-2007

24 september terug gekomen van een heerlijke vakantie! Appartement Iglika beviel eigenlijk boven verwachting. Er gaan wel rare dingen kapot zoals al eerder is genoemd, maar ach, als dat het ergste is wat je op je vakantie hebt meegemaakt, hoef je naar mijn idee niet te klagen. De ligging is perfect. Je zit zo aan het strand (het zwembad is ook maar 5 min. lopen), bij de boulevard, de eettentjes en discotheken, maar het is er opvallend rustig en stil in de avond. Aangezien er een kleine van 4 1/2 jaar bij was, was dat er plezierig.

Ben ook erg blij dat we voor het Goudstrand hebben gekozen en niet voor het Zonnestrand. We zijn daar 1 dag geweest toen we naar Nessabar gingen, maar het landschap en de omgeving vond ik daar persoonlijk minder mooi. Zonnestrand is naar mijn idee echt bedoeld voor jongeren. Zonnestrand is voor iedereen, jong & oud!

• 7Sandra02-10-2007

Wij zaten met 4 personen in appartament C meteen het 1e appartament. We zaten aan de drukke weg, maar hebben hier absoluut geen hinder van gehad. Ook de geluidsovelast viel reuze mee. De mensen zijn erg aardig,behulpzaam en gastvrij. Het uitzicht vanuit het balkon is prima. Het enige was jammer was, dat ze op internet het mooiste appartament laten zien en je uiteindelijk in een veel simpeler appartamentje zit. De putlucht die anderen beschrijven is er idd, maar was niet echt hinderlijk. De 1e dag was de toilet verstopt maar even bij de receptie en ze maken het. verder nergens geen last van gehad. om de dag gepoetst en schone lakens en handdoeken. De Hostess Steffie was erg aardig en ze praten er redelijk goed engels. Met handen en voeten maak je je ook goed verstaanbaar. Leuke winkeltjes,goed eten en drinken en leuke entertainment. Ook de coctailbar bij "de eiffeltoren"is erg leuk. Wij hebben mooie warme 8 dagen vakantie gehad. Wij komen zeker nog eens terug!!!!

• 8Postuma01-10-2007

We zijn nu een week terug en missen het nu al. Leuk app. complex. Zalige ligging overal dichtbij alleen geen overlast. 3 min. lopen van het strand. Wij zaten in een 3 kamer app. Alles zit er op en der aan. Kabel tv, kookplaat, waterkoker, koelkast enz. Kortom uitstekende lokatie om 15 dagen te verblijven !!!

• 7eric antonise10-09-2007

Mooi appartement met een prima ligging. Appartement is niet echt groot en als je een studio boekt slaap je met zn twee op een slaapbank van 1.40 breed..ongelooflijk. Daarnaast was er t een en ander kapot, vooral in de badkamer. Ik vind t geen 4 sterren waard. Vorig jaar in paradise green park gezeten iets verder van t centrum maar veel meer luxe.

• 8Ilona08-09-2007

Iglika heeft een ideale ligging ten opzichte van het strand, de restauarants en uitgaan. Wij hadden een appartement aan de buitenkant van Iglika, waardoor wij dus niet aan de rustige doodlopende weg zaten, maar aan een drukke straat, waar elke avond live rockmuziek ten gehore werd gebracht. Soms iets minder... Maar het uitzicht op de zee was daarentegen wel erg mooi.

Met moeite hebben we 3 keer kunnen kopen, omdat de supermarkten niet zijn ingesteld op appartementen. De groenten hebben we op de markt in Varna gekocht. Maar wel heerlijk om te ontbijten wanneer je wilt en niet te zijn gebonden aan hoteltijden.

Qua kleding is het net Turkije; alles is nep, dus laat je tassen, petten, zonnebrillen, t-shirts, handdoeken en spijkerbroeken maar thuis, want dat is hier te koop in overvloed.

Uit eten gaan is erg goedkoop en het huren van 2 strandbedjes en 1 parasol is dan weer wel 12,50 euro.

• 9Marloes04-09-2007

Een zeer ruim appartement met een prima ligging. Dicht bij het strand en het centrum maar totaal geen geluidsoverlast. Doordat het gedeelte wordt afgesloten met een slagboom kun je ook op je gemak op straat lopen. Het Gouden Strand gebied zelf is erg mooi!

• 8Frederik31-08-2007

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Golden Sands Resort, 9007