Hotel Holiday Erma Parkstersterster

6.5Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Holiday Erma Park?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Erma Park voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Holiday Erma Park

• 3John Willems11-08-2009

Holiday Hell Hotel

Ik ben normaliter geen muggenzifter op vakantie, maar dit was SLECHT.

Het het eten was tranentrekkend, de bediening onverschillig, zelf aangegeven faciliteiten zijn niet aanwezig in het complex en de all in-optie was zo beperkt en van slechte kwaliteit dat het deze naam niet mag dragen.

Kamers en zwembad waren aardig. We wisten via deze site van de trappen, dus dat was geen verrassing. Google Earth hielp ook.

Wij hebber er ook voor gekozen om buiten de deur te leven, maar dit was niet veel beter.

Wil je goedkoop op vakantie en kijk je niet zo nauw voor wat betreft eten, hygiene en vriendelijkheid dan is Goudstrand een leuke bestemming. Kies dan niet voor de all-in hotels maar neem dan een apartementje in bijvoorbeeld het Odessa hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 3John Willems11-08-2009

Holiday Hell Hotel

Ik ben normaliter geen muggenzifter op vakantie, maar dit was SLECHT.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Angela04-10-2006

Hotel is prima, mooi zwembad. Ligt wel wat hoger gelegen in het Goudstrand: je moet een aardige trap op om naar het hotel te gaan. Bediening en eten waren stukken minder. Dit hotel is erg Duits georienteerd, wij zijn elke avond uit eten geweest! Goudstrand is een leuke, goedkope en gezellige bestemming!

Gereisd in oktober 2006

• 8C.H.29-07-2004

Prima hotel, goed ontbijt. Naar het strand is ong. 600 meter. Het hotel is netjes en schoon.

Gereisd in juli 2004

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald