Hotel Grifid Vistamar

27 reviews over Hotel Grifid Vistamar in het Nederlands

zalig

chantal
13-8-2012

vistamar super hotel super ligging, inderdaad de ligbedden aan zwembad een ramp,en er mocht misschien wel een bar meer geweest zijn zodat je ni altijd rond het zwembad moest zitten om iets te drinken maar anders alles dik in orde ,ook het a la carte restaurant,vorig jaar in arabella geweest nu vistamar,aan alle 2 de hotels is er altijd wel iets da je anders wil,zou nu ni weten welk ik moet kiezen ,vistamar qua ligging prachtig , veel duitsers maar geen last van gehad maar vistamar toch gericht op duitsers,we zijn gaan zwemmen in grifid bolero en daar zitten dan meer belgen. volgend jaar weer bulgarije

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische plek

TESTUDO3
12-7-2012

Een Top hotel met een licht interieur. Vrolijk en behulpzaam personeel. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken zijn de hoevelheid ligbedden en parasols tov de hotelgasten. Om 08.30 uur waren de bedjes al 'bezet'. Reserveren van een bedje is niet toegestaan, maar een zeldzaamheid dat hier tegen op werd getreden, hooguit na een klacht van iemand die geen bedje heeft kunnen bemachtigen. Animatie: top. Eten en drinken: top. Ligging: top. Aan het rustige gedeelte van de Boulevard. Partystreet op een minuut of 10 lopen. Kamers zijn mooi en worden goed schoongemaakt. Hotel is echt gelegen aan de Boulevard en aan het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk hotel

Hans
4-7-2012

Geweldig genoten van dit heerlijke hotel. Prijs/kwaliteit een dikke 10. Kleine minpuntjes: op het strand lig je heel dicht op elkaar evenals bij het zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Super goede schoonmaak (overal).

Gereisd Met partner in Mon Jun 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch mooi hotel!!!!

h.rademaker9
27-9-2011

Net terug gekomen van 14 heerlijke dagen vakantie. Echt een super hotel!!!! Alleen wat we vaker zien, die vervelende Russen, borden overvol en de helft laten staan, maar over het hotel een en al lof!!! Er was wel een verschil tussen gouden armbandjes en blauwe, de blauwe was minder all-inclusief, vraag dit met het boeken, wij hadden gouden bandjes en hadden ook de strandbedden en gebruik van de strandbar gratis!!! Gaan zeer zeker hier weer naar terug

Gereisd Met partner in september 2011

filmstudio Hollywood
7-9-2011

Hotel Grifid Vistamar, echt waar voor het geld. Hotel ligt direkt aan zee en in de nabijheid van de drukke boulevard. Hotel is prachtig gerenoveerd , ruime receptie, goed verzorgde kamer en nog veel belangrijker SCHOON. restaurant is ruim met keuze voor binnen en buiten eten en het eten is gevarrieerd, met s'morgens een verassing als verse milkshake's of iets anders en sávonds geserveerd door de kok speciaal soort vlees of vis. Super. Een geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Aanrader !!!

Tonnie & Ellie
11-8-2011

We zijn net terug en hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad. De ligging is super,aan de boulevard, wel in een iets rustiger gedeelte, maar binnen 10 minuten ben je midden in het (drukke) centrum. Het hotel ligt aan het stand en bedjes en parasol zijn gratis als je het ultra all inclusive hebt (een gouden bandje). Het eten was super goed, lekker en gevarieerd. Doordat het hotel aangesloten is bij de Grifid keten was het gemakkelijk (indien je een gouden bandje had) dat je bij alle 3 de hotels van de grifid keten gebruik kunt maken van de faciliteiten, eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2011

Klein toppertje

Jo Janse
13-7-2011

Net terug van hotel Vistama we hebben in dit hotel prachtige 14 dagen gehad Hotel is echt een aanrader mooie kamers een mooie ligging en heel belangerijk het eten was boven verwachting een klein minpuntje niet altijd erg warm wij vonden het animatie team redelijk kan altijd beter Maar mensen pas op met geld wisselen want buiten het hotel zijn er wisselkantoortjes die je echt te grazen nemen

Gereisd Met vrienden in juni 2011

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Vistamar in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.