Hotel Grifid Vistamar

27 reviews over Hotel Grifid Vistamar in het Nederlands

schitterend hotel

Nauwelaers
13-1-2016

2016 zal het voor de 5e keer zijn dat we dit hotel nemen personeel heel vriendelijk propere kamers het eten altijd lekker alle dagen showcooking veel variatie goede ontvangst met glaasje cava of fruitsap respect voor de poetsdames zijn bezig van smorgens tot s avonds op het dakterras kan je genieten van lekkere zoetigheden het receptie personeel staat altijd voor je klaar gewoon toppie aftellen maar

Gereisd Met partner in augustus 2015

zeker een aanrader

Kasper
11-7-2015

Zo net 7 nachten in dit hotel doorgebracht, bij aankomst heel vriendelijk ontvangen met glaasje cava. Kamer was nog niet helemaal gepoetst maar na een drankje op het terras was dit in orde. We hadden een ruime kamer met zicht op zee geboekt en de kamer was zeker in orde, we zaten in het nieuwere gedeelte van het hotel. Ruime nette kamer met balkon, badkamer met bad en douche apart (heel net afgewerkt) niets op aan te merken. Het eten is in buffet vorm, avond eten is voldoende variërend, ontbijt is na 7 dagen toch wat eentonig (maar wel steeds voldoende keuze). Via de Guest Relation kan je a la cart restaurants boeken in de drie bij elkaar gelegen Grifid hotels. Wij hebben 1 keer gegeten in het asian restaurant, voor ons viel dit tegen. Daar hadden we net iets anders van verwacht. het personeel was zeer vriendelijk en sprak perfect Duits of Engels. In de namiddag was er veel schaduw aan het zwembad maar dit vonden wij niet erg. Aan het strand was er wel steeds voldoende plaats.

Gereisd Met partner in Fri Jul 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijk en zeer net

roger_vanmello
23-10-2014

Hotel is prima maar het land is op toeristisch gebied nog onontgonnen. Varna is een stad waar men onmogelijk de weg vindt, geen straatnamen op de gevels en dus kunt U, zelfs met de kaart in handen, de weg niet terug vinden. De bewoners zijn wel zeer bereid om te helpen, maak er dus gebruik van ! Vriendelijke taxichauffeurs.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Sterk overgewaardeerd !!!

Fam. De Loddere - Marcus
14-9-2014

Ingevolge de waardering die dit hotel kreeg waren onze verwachtingen dan ook heel hoog. Wij reizen reeds meer dan 30 jaar en durven te zeggen dat dit één van de grootste teleurstellingen was. Het eten is iedere dag het zelfde (kip, meatballs, eend en makreel). Wanneer de kok in het restaurant eigenhandig zijn bord vult met de blote hand en het teveel aan groenten met zijn blote hand terug gooit kan je niet anders dan je grote vragen stellen ?? Het personeel is vriendelijk doch spreekt amper enkele woorden Engels en Duits. Mensen die dit hotel aanbevelen, zijn vermoedelijk nog nooit ergens anders op reis geweest ! Wees gewaarschuwd ... wel goed voor een vermageringskuur !!! Een echte tegenvaller !!

Gereisd Met partner in september 2014
Dani Magdicheva Customer Service, Customer Service, 12-11-2014

Dear Fam. De Loddere, Thank you for your review on Zoover. We would focus on the part where we need to show improvement very soon and we'd like to assure you that your remark is taken into account and we will take corrective action without delay!

super goed hotel

chantal_vandewalle
2-9-2014

Zeer goed hotel op alle vlakken, verzorgd, heel net, vriendelijke personeel, goede ligging, lekker eten zowel buffet als a la carte restaurants . Nadeel : het zwembad mag enkel gebruikt worden om te zwemmen, kinderen mogen er niet in springen, niet duiken, niet met een bal spelen ( maar er mag wel waterpolo gespeeld worden met de animators , waar is de logica hiervan ?? ) , niet met opblaasbare elementen, zelfs als volwassen mag je niet drijven op een luchtmatras. Elk zwembad heeft zijn eigen redder en die staan daar 10 uur alles met arendsogen in de gaten te houden. Omwille van het zwembad is dit hotel zeker niet geschikt voor een gezin met kinderen. Er zijn te weinig ligbedden aan het zwembad en het zwembad ligt volledig in de schaduw vanaf 16.30 u , zeker ook niet geschikt voor echte zonnekloppers.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastisch hotel, grote aanrader!

Bart Vranken
21-7-2014

Mijn algemene indruk over het hotel was: WAUW! Van begin tot einde in de watten gelegd door het personeel. WIj keren met andere woorden zeker terug!

Voor een actieve vakantie kan je Bulgarije dan weer wel best links laten liggen, want veel valt er eigenlijk niet te beleven, ook niet in Varna of de tegenvallende shopping centers... Het hotel ligt zowel langs een boulevard alsook een aantal andere hotels, al was dat zeker geen storende factor.

Het personeel informeert regelmatig of alles naar wens is en doet er onmiddellijk iets aan wanneer je hen een bepaalde tip of opmerking geeft.

Het eten was top! Het is à la carte dus een beetje anders dan gewend maar zeker een meevaller! Eveneens een mooie presentatie. Nadeel was dat ze 's avonds geen snackje hadden. Nadat we dit opmerkten, zagen we dat mensen 's avonds een chipje kregen bij hun drankje.

Kamers zijn enorm ruim en er wordt - ook buiten de kamers - enorm veel belang gehecht aan de hygiëne binnen het hotel.

Gereisd Met partner in juli 2014
Dani Magdicheva Customer Service, Customer Service, 12-11-2014

Dear Bart Vranken, Thank you for your time to share this great experience during your stay at Grifid Vistamar. We are happy to know about the incredible service you have received from our staff. Thank you once again, we will be waiting for your return. Warm Regards,

Superhotel!!!!!

h.rademaker9
24-9-2013

We waren hier voor de 3e keer en het was weer fantastisch!!! Wat doen deze mensen hun best om het naar je zin te maken, de service is echt klasse! Ook het animatieteam was super, ze vragen of je ergens aan mee wil doen, maar zijn niet opdringerig. Ook de ligging erg goed, bijna aan het strand en aan een gezellige boulevard. Helaas gaat touroperator niet meer naar deze streek, maar via Touroperator Duitsland ging het ook prima!!! Er zijn 2 restaurants, een buffetrestaurant en een a la carte restaurant en beide zijn echt goed, veel keuze en prima eten. Henk en Anna-Marie

Gereisd Met partner in september 2013

Super!

Glenn
3-7-2013

Terug sinds vorige week en we hebben een zalig tijd gehad in dit hotel!

De kamers zijn modern. Wij hadden een standaardkamer, ruim genoeg! Bedden zijn comfortabel. Enige dat wat stoorde was de LED-verlichting op het dak van het terras. Deze veranderen elke second van kleur, maar gaan uit rond 23u. Voor late slapers geen probleem dus.

Alles is zeer proper en hygiënisch. Veel aandacht hierop!

Het eten: zeer lekker, altijd veel keuze. Iedereen vind wel iets dat hij lekker vind. Ook de pastahoek met verse pizza, lookbroodjes en 3 soorten pasta is zeer aan te raden!

Ligging: het hotel ligt aan een 2à3 kilometers-lange boulevard waar veel winkeltjes, restaurants en bars zijn. Naast en achter de Vistamar liggen 2 andere Grifid hotels: Bolero en Metropol. Hier kan je met een all-in bandje van Vistamar ook van alles gebruik maken.

Personeel is ook zeer vriendelijk, spreken je meestal wel aan in het Duits, aangezien 75% van de gasten in dit hotel Duits zijn. Maar irriteerde mij niet.

Gereisd Met partner in Tue Jun 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

boogmans sonja
11-10-2012

zeer goed en proper hotel,mooie kamer, lekker eten,vriendelijk personeel, toplocatie, wij gaan er zeker nog terug naartoe!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Zeer aan te raden

S.de Jong
15-9-2012

Dit hotel is zeker een 10 waard,het eten is uitstekend. Voor een ieder is er altijd in overvloed om te kiezen. Het strand met gratis bedden en parasols en handdoeken is alleen maar de straat over steken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers uitstekend en de bedden zijn elke dag weer bijzonder opgemaakt met van de handdoeken een dier gevouwen.Het zwembad is goed met ook nog een binnenbad,ook nog bij het binnenbad fitnis toestellen en voor de dames een heerlijke spa met goede behandeling. Dus vandaar een 10.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Vistamar in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.