Hotel Grifid Vistamar

8.3Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

8.3Fantastisch

Meer hotelinfo

90 reviews over Hotel Grifid Vistamar

• 9chantal13-08-2012

zalig

vistamar super hotel super ligging, inderdaad de ligbedden aan zwembad een ramp,en er mocht misschien wel een bar meer geweest zijn zodat je ni altijd rond het zwembad moest zitten om iets te drinken maar anders alles dik in orde ,ook het a la carte restaurant,vorig jaar in arabella geweest nu vistamar,aan alle 2 de hotels is er altijd wel iets da je anders wil,zou nu ni weten welk ik moet kiezen ,vistamar qua ligging prachtig , veel duitsers maar geen last van gehad maar vistamar toch gericht op duitsers,we zijn gaan zwemmen in grifid bolero en daar zitten dan meer belgen. volgend jaar weer bulgarije

• 9TESTUDO312-07-2012

Fantastische plek

Een Top hotel met een licht interieur. Vrolijk en behulpzaam personeel. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken zijn de hoevelheid ligbedden en parasols tov de hotelgasten. Om 08.30 uur waren de bedjes al 'bezet'. Reserveren van een bedje is niet toegestaan, maar een zeldzaamheid dat hier tegen op werd getreden, hooguit na een klacht van iemand die geen bedje heeft kunnen bemachtigen. Animatie: top. Eten en drinken: top. Ligging: top. Aan het rustige gedeelte van de Boulevard. Partystreet op een minuut of 10 lopen. Kamers zijn mooi en worden goed schoongemaakt. Hotel is echt gelegen aan de Boulevard en aan het strand.

• 10filmstudio Hollywood07-09-2011

Hotel Grifid Vistamar, echt waar voor het geld. Hotel ligt direkt aan zee en in de nabijheid van de drukke boulevard. Hotel is prachtig gerenoveerd , ruime receptie, goed verzorgde kamer en nog veel belangrijker SCHOON. restaurant is ruim met keuze voor binnen en buiten eten en het eten is gevarrieerd, met s'morgens een verassing als verse milkshake's of iets anders en sávonds geserveerd door de kok speciaal soort vlees of vis. Super. Een geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

9 tips over Hotel Grifid Vistamar

• [email protected], 24-09-2013

Boek een excursie naar Bulgarije anders( binnenlanden) erg leuk!!!

• Bart Vranken, 21-07-2014

Je betaalt misschien net dat beetje meer dan de andere hotels maar je krijgt er wel heel wat voor terug...

Het hotel heeft eveneens een tweede zwembad, alsook een loungebar op het twaalfde verdiep. Dit staat nergens vermeld en ik had de indruk dat ze dit ook niet van plan zijn om te publiceren op hun website: verrassing voor de bezoekers, was hun reactie... :) Voor ons eerder een USP.!

Aanrader om te doen is het Aquapark, wel voor de echte durvers :).

• [email protected], 26-09-2012

Boek een Bulgaars Woudfeest!!!

1 vraag over Hotel Grifid Vistamar

• DOCKX, 06-01-2013

disco ? Volleyball ?

Kan je als gast van hotel Vistamar ook gebruik maken van de disco in hotel Grifid Bolero ? Kan je ook volleyballen in hotel Vistamar of moet je daar steeds voor naar hotel Bolero ? groeten,

Glenn, 03-07-2013

Normaal gezien kan je van alle faciliteiten gebruik maken in alle hotels. Voetbal met het animatieteam bijvoorbeeld was soms in Vistamar, soms in Bolero. Volleybal niet gedaan, dus dit weet ik niet, maar ik veronderstel dat ook hier afgewisseld wordt tussen de hotels.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald