Hotel Grifid Vistamar

27 reviews over Hotel Grifid Vistamar in het Nederlands

Fantastisch - Prachtig hotel

Johnny Van Bavegem
31-5-2018

Wij waren hier voor de derde maal. De kamer was prachtig , met een fantastisch uitzicht. Kamers zijn proper en netjes. Personeel aan de receptie en bars, evenals de dame aan de desk gastenrelaties zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Buffet in restaurant is degelijk. Spijtig dat er op het groot terras van het restaurant mag gerookt worden als de plastic rolgordijnen naar beneden zijn ( dan wordt het terras een gesloten ruimte ) Mooie ligging direct aan het strand. Een aanrader. Wij komen zeker terug;

Gereisd met partner in mei 2018
Guest Relations Manager, Customer Service, 2-6-2018

Dear Johnny, thank you very much for your kind review and your opinion, thank you for beeing our guests every year - it is a compliment for us. We will be glad to welcome you again next year! Regards: Your Grifid Team

fantastisch

verhoeven frans
14-10-2017

Totaal geen opmerkingen op kamer of eten,personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. In één woord het was zeer goed,spelbreker was het weder.

Guest Relations Manager, Customer Service, 20-10-2017

Dear Frans1952, thank you very much for this review and the high score! We will be very glad to welcome you again in summer 2018! Kind regards: Your Grifid Team

Zoals altijd weer super!

Henk en Anna-Marie
2-10-2017

We zijn hier al meer geweest, en de kamers zijn heerlijk ruim en schoon! Alleen in het restaurant is het soms te druk! Er is wat jaren geleden een vleugel bij gebouwd, maar het restaurant is even groot gebleven! Wat ons opviel is dat sommige mensen een vaste tafel hadden wat we ook niet gewend zijn! Maar verder alles naar wens geweest en komen hier zeker weer terug!

Guest Relations Manager, Customer Service, 5-10-2017

Dear Henk-Anna-Marie, thank you for your comment and the satisfaction. We will be glad to welcome you again. Regards: Your Grifid Team

alles ligt kort

Cindymcm
12-9-2017

alles ligt kort bij elkaar,personeel vriendelijk,presentatie buffet kan mooier

Guest Relations Manager, Customer Service, 21-9-2017

Dear Cindymcm, we would like to thank you for this review. We will be glad to welcome you again at Grifid Vistamar. Regards: Your Grifid Team

Zwembad en strand

Kurt groenevallei
12-9-2017

Zwembad en strand ok,presentatie van buffet kan mooier

Guest Relations Manager, Customer Service, 21-9-2017

Dear Kurt groenevallei, thank you for the comment. We would be glad to welcome you again. Regards: Your Grifid Team

Vriendelijk persone

Hobbyfarm
11-9-2017

Vriendelijk personeel , zeer prober en netjes , leuke kamers

Gereisd met vrienden in september 2017
Guest Relations Manager, Customer Service, 12-9-2017

Dear Hobbyfarm, Thank you for the high score! We will be glad to welcome you again at Grifid Vistamar! Kind regards: Your Grifid Team

Aangenaam vertoeven !

francoise Baeckelandt
7-8-2017

Ideaal gelegen, jammer van de ligplaatsen rond het zwembad, je zit helemaal opeengepakt als haringen in een ton!!! Je moest ook om 7u opstaan om je handdoek op je ligstoel te leggen, niet normaal !

Gereisd met vrienden in juli 2017
Guest Relations Manager, Customer Service, 17-8-2017

Cher francoise Baeckelandt, Nous Vous remercions pour votre comentaire. Nous serons tres contantes de vous accuillir encore une fois! Felicitations: Votre Equipe de Grifid

Pracht hotel

Van Hoof
14-6-2017

Juist terug van 10 dagen Vistamar, het hotel heeft een prachtige ligging, zeer lekker eten, super vriendelijk personeel. Altijd gedienstig, nooit moeten wachten, zelfs niet aan de bar. Ook vooral George van het animatie team, altijd vriendelijk maar nooit opdringerig. Voor ons een geslaagde vakantie

Gereisd met partner in mei 2017
Svetla Vangelova, Customer Service, 22-6-2017

Dear Van Hoof, thank you very much for this kind review and the high score! We are glad to know that you had a pleasant holiday at Grifid Vistamar and hope to see you again! Best regards: Your Grifid Team

goed en proper

Werner & Adela
24-2-2017

eten en netheid zeer goed, wel vol met Duitsers maar geen moeilijke mensen

Gereisd met partner in mei 2016

Weerom fantastisch

Belles patricia
16-9-2016

Voor ons was het de 6e maal dat we verbleven in hotel vistamar .hotel vistamar is op enkele meters verwijderd van het strand .S avonds kan je lekker lang vertieren op de gezellige boulevard met zijn vele bars ,restaurants,en winkeltjes .De receptie van het hotel staat altijd klaar om je te helpen .Hotel is heel proper . 1keer tijdens je verblijf word je s avonds uitgenodigd op een gala diner van het management met live muziek in het restaurant . De kinderen worden de ganse dag door het animatie team vermaakt .Aan het zwembad vind je de gezellige bar ,en na de middag staat er voor de kleinste een ijsjes kar klaar .Op de 1e verdiep kan je na de middag genieten van zoetigheden en een lekker tasje koffie met zicht op zee kortom vistamar is eche een aanrader grtj

Gereisd met partner in augustus 2016
Svetla Vangelova, Customer Service, 26-10-2016

Dear Belles patricia, we would like to thank you for taking time for this kind review! You had such a great time at Grifid Vistamar and we hope to see you again! Greetings: Your Grifid Team

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Vistamar in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.