Hotel Grifid Vistamar

8.3Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

8.3Fantastisch

Meer hotelinfo

90 reviews over Hotel Grifid Vistamar

• 10Nauwelaers13-01-2016

schitterend hotel

2016 zal het voor de 5e keer zijn dat we dit hotel nemen personeel heel vriendelijk propere kamers het eten altijd lekker alle dagen showcooking veel variatie goede ontvangst met glaasje cava of fruitsap respect voor de poetsdames zijn bezig van smorgens tot s avonds op het dakterras kan je genieten van lekkere zoetigheden het receptie personeel staat altijd voor je klaar gewoon toppie aftellen maar

• 9Kasper11-07-2015

zeker een aanrader

Zo net 7 nachten in dit hotel doorgebracht, bij aankomst heel vriendelijk ontvangen met glaasje cava. Kamer was nog niet helemaal gepoetst maar na een drankje op het terras was dit in orde. We hadden een ruime kamer met zicht op zee geboekt en de kamer was zeker in orde, we zaten in het nieuwere gedeelte van het hotel. Ruime nette kamer met balkon, badkamer met bad en douche apart (heel net afgewerkt) niets op aan te merken. Het eten is in buffet vorm, avond eten is voldoende variërend, ontbijt is na 7 dagen toch wat eentonig (maar wel steeds voldoende keuze). Via de Guest Relation kan je a la cart restaurants boeken in de drie bij elkaar gelegen Grifid hotels. Wij hebben 1 keer gegeten in het asian restaurant, voor ons viel dit tegen. Daar hadden we net iets anders van verwacht. het personeel was zeer vriendelijk en sprak perfect Duits of Engels. In de namiddag was er veel schaduw aan het zwembad maar dit vonden wij niet erg. Aan het strand was er wel steeds voldoende plaats.

• 9roger_vanmello23-10-2014

Vriendelijk en zeer net

Hotel is prima maar het land is op toeristisch gebied nog onontgonnen. Varna is een stad waar men onmogelijk de weg vindt, geen straatnamen op de gevels en dus kunt U, zelfs met de kaart in handen, de weg niet terug vinden. De bewoners zijn wel zeer bereid om te helpen, maak er dus gebruik van ! Vriendelijke taxichauffeurs.

Met vrienden

• 5Fam. De Loddere - Marcus14-09-2014

Sterk overgewaardeerd !!!

Ingevolge de waardering die dit hotel kreeg waren onze verwachtingen dan ook heel hoog. Wij reizen reeds meer dan 30 jaar en durven te zeggen dat dit één van de grootste teleurstellingen was. Het eten is iedere dag het zelfde (kip, meatballs, eend en makreel). Wanneer de kok in het restaurant eigenhandig zijn bord vult met de blote hand en het teveel aan groenten met zijn blote hand terug gooit kan je niet anders dan je grote vragen stellen ?? Het personeel is vriendelijk doch spreekt amper enkele woorden Engels en Duits. Mensen die dit hotel aanbevelen, zijn vermoedelijk nog nooit ergens anders op reis geweest ! Wees gewaarschuwd ... wel goed voor een vermageringskuur !!! Een echte tegenvaller !!

Dani Magdicheva Customer Service, Customer Service, 12-11-2014

Dear Fam. De Loddere, Thank you for your review on Zoover. We would focus on the part where we need to show improvement very soon and we'd like to assure you that your remark is taken into account and we will take corrective action without delay!

• 9chantal_vandewalle02-09-2014

super goed hotel

Zeer goed hotel op alle vlakken, verzorgd, heel net, vriendelijke personeel, goede ligging, lekker eten zowel buffet als a la carte restaurants . Nadeel : het zwembad mag enkel gebruikt worden om te zwemmen, kinderen mogen er niet in springen, niet duiken, niet met een bal spelen ( maar er mag wel waterpolo gespeeld worden met de animators , waar is de logica hiervan ?? ) , niet met opblaasbare elementen, zelfs als volwassen mag je niet drijven op een luchtmatras. Elk zwembad heeft zijn eigen redder en die staan daar 10 uur alles met arendsogen in de gaten te houden. Omwille van het zwembad is dit hotel zeker niet geschikt voor een gezin met kinderen. Er zijn te weinig ligbedden aan het zwembad en het zwembad ligt volledig in de schaduw vanaf 16.30 u , zeker ook niet geschikt voor echte zonnekloppers.

Met jonge kinderen

• 9Bart Vranken21-07-2014

Fantastisch hotel, grote aanrader!

Mijn algemene indruk over het hotel was: WAUW! Van begin tot einde in de watten gelegd door het personeel. WIj keren met andere woorden zeker terug!

Voor een actieve vakantie kan je Bulgarije dan weer wel best links laten liggen, want veel valt er eigenlijk niet te beleven, ook niet in Varna of de tegenvallende shopping centers... Het hotel ligt zowel langs een boulevard alsook een aantal andere hotels, al was dat zeker geen storende factor.

Het personeel informeert regelmatig of alles naar wens is en doet er onmiddellijk iets aan wanneer je hen een bepaalde tip of opmerking geeft.

Het eten was top! Het is à la carte dus een beetje anders dan gewend maar zeker een meevaller! Eveneens een mooie presentatie. Nadeel was dat ze 's avonds geen snackje hadden. Nadat we dit opmerkten, zagen we dat mensen 's avonds een chipje kregen bij hun drankje.

Kamers zijn enorm ruim en er wordt - ook buiten de kamers - enorm veel belang gehecht aan de hygiëne binnen het hotel.

Dani Magdicheva Customer Service, Customer Service, 12-11-2014

Dear Bart Vranken, Thank you for your time to share this great experience during your stay at Grifid Vistamar. We are happy to know about the incredible service you have received from our staff. Thank you once again, we will be waiting for your return. Warm Regards,

• 10h.rademaker924-09-2013

Superhotel!!!!!

We waren hier voor de 3e keer en het was weer fantastisch!!! Wat doen deze mensen hun best om het naar je zin te maken, de service is echt klasse! Ook het animatieteam was super, ze vragen of je ergens aan mee wil doen, maar zijn niet opdringerig. Ook de ligging erg goed, bijna aan het strand en aan een gezellige boulevard. Helaas gaat touroperator niet meer naar deze streek, maar via Touroperator Duitsland ging het ook prima!!! Er zijn 2 restaurants, een buffetrestaurant en een a la carte restaurant en beide zijn echt goed, veel keuze en prima eten. Henk en Anna-Marie

• 9Glenn03-07-2013

Super!

Terug sinds vorige week en we hebben een zalig tijd gehad in dit hotel!

De kamers zijn modern. Wij hadden een standaardkamer, ruim genoeg! Bedden zijn comfortabel. Enige dat wat stoorde was de LED-verlichting op het dak van het terras. Deze veranderen elke second van kleur, maar gaan uit rond 23u. Voor late slapers geen probleem dus.

Alles is zeer proper en hygiënisch. Veel aandacht hierop!

Het eten: zeer lekker, altijd veel keuze. Iedereen vind wel iets dat hij lekker vind. Ook de pastahoek met verse pizza, lookbroodjes en 3 soorten pasta is zeer aan te raden!

Ligging: het hotel ligt aan een 2à3 kilometers-lange boulevard waar veel winkeltjes, restaurants en bars zijn. Naast en achter de Vistamar liggen 2 andere Grifid hotels: Bolero en Metropol. Hier kan je met een all-in bandje van Vistamar ook van alles gebruik maken.

Personeel is ook zeer vriendelijk, spreken je meestal wel aan in het Duits, aangezien 75% van de gasten in dit hotel Duits zijn. Maar irriteerde mij niet.

• 10boogmans sonja11-10-2012

super

zeer goed en proper hotel,mooie kamer, lekker eten,vriendelijk personeel, toplocatie, wij gaan er zeker nog terug naartoe!

• 10S.de Jong15-09-2012

Zeer aan te raden

Dit hotel is zeker een 10 waard,het eten is uitstekend. Voor een ieder is er altijd in overvloed om te kiezen. Het strand met gratis bedden en parasols en handdoeken is alleen maar de straat over steken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers uitstekend en de bedden zijn elke dag weer bijzonder opgemaakt met van de handdoeken een dier gevouwen.Het zwembad is goed met ook nog een binnenbad,ook nog bij het binnenbad fitnis toestellen en voor de dames een heerlijke spa met goede behandeling. Dus vandaar een 10.

9 tips over Hotel Grifid Vistamar

• [email protected], 24-09-2013

Boek een excursie naar Bulgarije anders( binnenlanden) erg leuk!!!

• Bart Vranken, 21-07-2014

Je betaalt misschien net dat beetje meer dan de andere hotels maar je krijgt er wel heel wat voor terug...

Het hotel heeft eveneens een tweede zwembad, alsook een loungebar op het twaalfde verdiep. Dit staat nergens vermeld en ik had de indruk dat ze dit ook niet van plan zijn om te publiceren op hun website: verrassing voor de bezoekers, was hun reactie... :) Voor ons eerder een USP.!

Aanrader om te doen is het Aquapark, wel voor de echte durvers :).

• [email protected], 26-09-2012

Boek een Bulgaars Woudfeest!!!

1 vraag over Hotel Grifid Vistamar

• DOCKX, 06-01-2013

disco ? Volleyball ?

Kan je als gast van hotel Vistamar ook gebruik maken van de disco in hotel Grifid Bolero ? Kan je ook volleyballen in hotel Vistamar of moet je daar steeds voor naar hotel Bolero ? groeten,

Glenn, 03-07-2013

Normaal gezien kan je van alle faciliteiten gebruik maken in alle hotels. Voetbal met het animatieteam bijvoorbeeld was soms in Vistamar, soms in Bolero. Volleybal niet gedaan, dus dit weet ik niet, maar ik veronderstel dat ook hier afgewisseld wordt tussen de hotels.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald