Hotel Grifid Vistamar ****

Review geschreven door Belles patricia

Weerom fantastisch

Belles patricia
16-9-2016

Voor ons was het de 6e maal dat we verbleven in hotel vistamar .hotel vistamar is op enkele meters verwijderd van het strand .S avonds kan je lekker lang vertieren op de gezellige boulevard met zijn vele bars ,restaurants,en winkeltjes .De receptie van het hotel staat altijd klaar om je te helpen .Hotel is heel proper . 1keer tijdens je verblijf word je s avonds uitgenodigd op een gala diner van het management met live muziek in het restaurant . De kinderen worden de ganse dag door het animatie team vermaakt .Aan het zwembad vind je de gezellige bar ,en na de middag staat er voor de kleinste een ijsjes kar klaar .Op de 1e verdiep kan je na de middag genieten van zoetigheden en een lekker tasje koffie met zicht op zee kortom vistamar is eche een aanrader grtj

Gereisd Met partner in augustus 2016
Volgende reviewVolgende