Hotel Grifid Vistamarsterstersterster

8.2Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

8.2Fantastisch

90 reviews over Hotel Grifid Vistamar

• 2018
    10Johnny Van Bavegem31-05-2018

Fantastisch - Prachtig hotel

Wij waren hier voor de derde maal. De kamer was prachtig , met een fantastisch uitzicht. Kamers zijn proper en netjes. Personeel aan de receptie en bars, evenals de dame aan de desk gastenrelaties zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Buffet in restaurant is degelijk. Spijtig dat er op het groot terras van het restaurant mag gerookt worden als de plastic rolgordijnen naar beneden zijn ( dan wordt het terras een gesloten ruimte ) Mooie ligging direct aan het strand. Een aanrader. Wij komen zeker terug;

Guest Relations Manager, Customer Service, 02-06-2018

Dear Johnny, thank you very much for your kind review and your opinion, thank you for beeing our guests every year - it is a compliment for us. We will be glad to welcome you again next year! Regards: Your Grifid Team

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10verhoeven frans14-10-2017

fantastisch

Totaal geen opmerkingen op kamer of eten,personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. In één woord het was zeer goed,spelbreker was het weder.

Guest Relations Manager, Customer Service, 20-10-2017

Dear Frans1952, thank you very much for this review and the high score! We will be very glad to welcome you again in summer 2018! Kind regards: Your Grifid Team

• 10Henk en Anna-Marie02-10-2017

Zoals altijd weer super!

We zijn hier al meer geweest, en de kamers zijn heerlijk ruim en schoon! Alleen in het restaurant is het soms te druk! Er is wat jaren geleden een vleugel bij gebouwd, maar het restaurant is even groot gebleven! Wat ons opviel is dat sommige mensen een vaste tafel hadden wat we ook niet gewend zijn! Maar verder alles naar wens geweest en komen hier zeker weer terug!

Guest Relations Manager, Customer Service, 05-10-2017

Dear Henk-Anna-Marie, thank you for your comment and the satisfaction. We will be glad to welcome you again. Regards: Your Grifid Team

• 8Cindymcm12-09-2017

alles ligt kort

alles ligt kort bij elkaar,personeel vriendelijk,presentatie buffet kan mooier

Guest Relations Manager, Customer Service, 21-09-2017

Dear Cindymcm, we would like to thank you for this review. We will be glad to welcome you again at Grifid Vistamar. Regards: Your Grifid Team

• 8Kurt groenevallei12-09-2017

Zwembad en strand

Zwembad en strand ok,presentatie van buffet kan mooier

Guest Relations Manager, Customer Service, 21-09-2017

Dear Kurt groenevallei, thank you for the comment. We would be glad to welcome you again. Regards: Your Grifid Team

• 10Hobbyfarm11-09-2017

Vriendelijk persone

Vriendelijk personeel , zeer prober en netjes , leuke kamers

Guest Relations Manager, Customer Service, 12-09-2017

Dear Hobbyfarm, Thank you for the high score! We will be glad to welcome you again at Grifid Vistamar! Kind regards: Your Grifid Team

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9francoise Baeckelandt07-08-2017

Aangenaam vertoeven !

Ideaal gelegen, jammer van de ligplaatsen rond het zwembad, je zit helemaal opeengepakt als haringen in een ton!!! Je moest ook om 7u opstaan om je handdoek op je ligstoel te leggen, niet normaal !

Guest Relations Manager, Customer Service, 17-08-2017

Cher francoise Baeckelandt, Nous Vous remercions pour votre comentaire. Nous serons tres contantes de vous accuillir encore une fois! Felicitations: Votre Equipe de Grifid

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Van Hoof14-06-2017

Pracht hotel

Juist terug van 10 dagen Vistamar, het hotel heeft een prachtige ligging, zeer lekker eten, super vriendelijk personeel. Altijd gedienstig, nooit moeten wachten, zelfs niet aan de bar. Ook vooral George van het animatie team, altijd vriendelijk maar nooit opdringerig. Voor ons een geslaagde vakantie

Svetla Vangelova, Customer Service, 22-06-2017

Dear Van Hoof, thank you very much for this kind review and the high score! We are glad to know that you had a pleasant holiday at Grifid Vistamar and hope to see you again! Best regards: Your Grifid Team

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Werner & Adela24-02-2017

goed en proper

eten en netheid zeer goed, wel vol met Duitsers maar geen moeilijke mensen

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Belles patricia16-09-2016

Weerom fantastisch

Voor ons was het de 6e maal dat we verbleven in hotel vistamar .hotel vistamar is op enkele meters verwijderd van het strand .S avonds kan je lekker lang vertieren op de gezellige boulevard met zijn vele bars ,restaurants,en winkeltjes .De receptie van het hotel staat altijd klaar om je te helpen .Hotel is heel proper . 1keer tijdens je verblijf word je s avonds uitgenodigd op een gala diner van het management met live muziek in het restaurant . De kinderen worden de ganse dag door het animatie team vermaakt .Aan het zwembad vind je de gezellige bar ,en na de middag staat er voor de kleinste een ijsjes kar klaar .Op de 1e verdiep kan je na de middag genieten van zoetigheden en een lekker tasje koffie met zicht op zee kortom vistamar is eche een aanrader grtj

Svetla Vangelova, Customer Service, 26-10-2016

Dear Belles patricia, we would like to thank you for taking time for this kind review! You had such a great time at Grifid Vistamar and we hope to see you again! Greetings: Your Grifid Team

Gereisd met partner in augustus 2016

9 tips over Hotel Grifid Vistamar

• [email protected], 24-09-2013

Boek een excursie naar Bulgarije anders( binnenlanden) erg leuk!!!

• Bart Vranken, 21-07-2014

Je betaalt misschien net dat beetje meer dan de andere hotels maar je krijgt er wel heel wat voor terug...

Het hotel heeft eveneens een tweede zwembad, alsook een loungebar op het twaalfde verdiep. Dit staat nergens vermeld en ik had de indruk dat ze dit ook niet van plan zijn om te publiceren op hun website: verrassing voor de bezoekers, was hun reactie... :) Voor ons eerder een USP.!

Aanrader om te doen is het Aquapark, wel voor de echte durvers :).

• [email protected], 26-09-2012

Boek een Bulgaars Woudfeest!!!

1 vraag over Hotel Grifid Vistamar

• DOCKX, 06-01-2013

disco ? Volleyball ?

Kan je als gast van hotel Vistamar ook gebruik maken van de disco in hotel Grifid Bolero ? Kan je ook volleyballen in hotel Vistamar of moet je daar steeds voor naar hotel Bolero ? groeten,

Glenn, 03-07-2013

Normaal gezien kan je van alle faciliteiten gebruik maken in alle hotels. Voetbal met het animatieteam bijvoorbeeld was soms in Vistamar, soms in Bolero. Volleybal niet gedaan, dus dit weet ik niet, maar ik veronderstel dat ook hier afgewisseld wordt tussen de hotels.

Hotel Grifid Vistamar info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald