Hotel Grifid Hotel Metropol

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag14°5°
Hotel Grifid Hotel Metropol
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grifid Hotel Metropol voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Grifid Hotel Metropol in het Nederlands

fusionrestaurant

melissa,
1-8-2018

het fusion restaurant is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Guest Relations Grifid Hotel Metropol, Customer Service, 4-8-2018

Dear melissa,

Thank you for reviwing us and as well for the kind words about the Fusion restaurant. We are glad that you have enjoyed it! Kind Regards, Your Grifid Team

Super voor herhaling vatbaar.

Cv,
16-9-2017

Niets op aan te merken ,reeds de 4 maal zelfde hotel.zowel personeel als directie altijd vriendelijk.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede ligging

ronald,
27-8-2017

mooi ,maar komen toch te kort in het algemeen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Guest Relations Grifid Hotel Metropol, Customer Service, 5-9-2017

Dear ronald_wouters6,

Thank you for reviewing Grifid Hotel Metropol on Zoover. We are glad that you have enjoyed your stay here. Hopefully, we will see you back soon ! Kind Regards, Your Grifid Team

goed zonder meer

laforce reginald,
24-6-2017

zeer modern hotel met een uitstekende ligging aan het strand en 1 km van het centrum . zeer mooie en ruime kamers met alles erop en eraan nl. gratis safe +dagelijks gratis bijgevulde minibar en een toch wel bizarre all-in nl de maaltijden in keuze-vorm wel zeer goed van smaak maar persoonlijk heb ik liever buffetten

Gereisd met partner in juni 2017
Guest Relation Grifid Hotel Metropol, Customer Service, 4-7-2017

Dear laforcereginald1,

Thank you for reviewing Grifid Hotel Metropol on zoover. We are glad taht you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you back in our hotel !

Kind Regards, Your Grifid Team

Prima hotel, een aanrader.

Luc,
6-6-2017

Modern hotel zeer verzorgd en proper in een rustige omgeving en toch niet ver van winkeltjes en uitgangsbuurt. Lekker eten in, All-in, a la cart restaurant met een buffet als extra en de mogelijkheid om te gaan dineren in 5 andere thema restaurants, wel inschrijven. Zwembad wel wat aan de kleine kant.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Guest Relation Grifid Hotel Metropol, Customer Service, 4-7-2017

Dear Luc,

Thank you for reviewing Grifid Hotel Metropol on zoover. We are very glad to read your kind words and about your personal experience at our hotel. We wish you well and hope to have the chance to welcome you back here.

Kind Regards, Your Grifid Team

Weer fantastisch!

rademaker.durinck
4-10-2016

Voor de 2e keer hier geweest en het was weer prima! alleen hadden we nu een wat kleinere kamer! Zowel de Service als het eten was weer goed! Je kunt op reservering ook bij de naast gelegen hotels eten!(zeker doen)! Iets waar ze niks aan kunnen doen zijn de kleine liften, lang wachten voor je mee kunt,maar we zaten 3 hoog dus lekker lopen! En het is er heel schoon!

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische rustvakantie

Annick
15-9-2016

Superhotel 'adults only'. Prachtige ruime kamers, hygiëne overal top 10 en het eten alle dagen à la carte en grote keuze. Personeel super vriendelijk. Eigenlijk niets negatief op te merken. Misschien dat water van het zwembad iets aan koude kant is, maar dat is dan echt muggeziften :) Mooie en lange promenade voor 's avonds te kuieren tussen de verschillende winkeltjes.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtig!!!

Carine
29-8-2015

Lekker eten, mooie, verzorgde, ruime kamer! Prima personeel! Misschien iets beter uitleg over hoe het in elkaar zit met de maaltijden...

Gereisd alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

alles oke voor de 2de maal vorig jaar ook geweest. wie daar iets op aan te merken heeft dat dit niet goed is weet dan van niet veel en die persoon die op 21/07/2015 een slechte beoordeling heeft medegedeeld gaat dan naar niet veel meer dan naar een macdonalds en weet weet niet wat goed is ???????

Gereisd met partner in juli 2015

Een objectief verslag

De hotelreporter
21-7-2015

Beroepshalve heb ik verslag moeten maken van dit hotel. Negatief: - de 4 sterren zijn naar Bulgaarse norm (niet zoals Spanje, Turkije,...) - het eten is erbarmelijk slecht: a) geen buffet, maar alles à la carte (ja zelfs een croissant moet u bestellen) b) zelfs in de main restaurant mag u niet kiezen waar u zit c) geen variatie (slechts 5 hoofdgerechten, dus als u 7 dagen blijft...) d) zeer kleine porties (velen gingen erna nog naar Mc Donalds) e) niet lekker (vb een bouillabaise is warm water met 4 mosseltjes en bieslook!!!) - all inclusive is beperkt - meestal geen internet, valt constant uit en geen alternatief - slechte service (vooral door gebrek aan taalkennis) - 2 liften voor 4 personen - klein douchescherm: bij douche staat badkamer onder water - geen terrasverlichting als je boek wil lezen - geen entertainment

Gereisd alleenreizend in juli 2015
Dani Magdicheva/ Customer Service, Customer Service, 4-8-2015

Dear guest, Thank you for your time and efforts to collect, select and publish your impressions regarding your recent stay at Grifid Metropol. We are very sorry that your assessment doesn't meet our efforts in offering great range of diverse services. The quality of our product is of highest importance at Grifid Hotels. Our management is doing the necessary checks as per your feedback and we would like to assure you that we are not going to stop improving our services. We hope that you will provide us another opportunity to exceed your expectations on a future visit. Kind Regards,

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Hotel Metropol in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Hotel Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.