Hotel Grifid Bolerosterstersterster

9.1Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

9.1Fenomenaal

272 reviews over Hotel Grifid Bolero

• 2019
    9RV uit Belgie21-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

We zijn een weekje in de Grifid Bolero in Varna geweest. Het was een leuke en deugddoende vakantie met een supertof animatiteam. De kamer was elke dag netjes gepoetst. We konden dagelijks gaan zwemmen in zowel binnen-als buitenzwembad waar voldoende ligzetels en parasols voorradig waren. Wat we ook erg waardeerden was de mogelijkheid om in verschillende a-la-carte restaurants te gaan eten.... maar wat ons vooral is bijgebleven is het 9 gangen -diner in hotel Grifid Metropol. Het was een culinair genot waar elk gerechtje een prachtig schilderijtje was en onze smaakpapillen werden uitgedaagd. We waanden ons in een sterrenrestaurant..... Deze ervaring gaan we nooit vergeten!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Gerard Marc02-09-2019

hotel aan te raden

goed hotel en vriendelijk personeel en behulpzaam

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jos01-08-2019

Leuke vakantie

Leuk en mooi hotel. De zwembaden en omgeving zijn verzorgd. Alle maaltijden in buffetvorm met voldoende keuze in verschillende restaurants. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Centraal gelegen in de buurt van winkeltjes. Varna het bezoeken waard. (Ongeveer 20 km). Minpunten: veel trappen. Het resort is verdeeld in drie niveauverschillen met kamers en een zwembad op elk niveau. Er is niet elke avond animatie. Als er dan eens een show voorzien was op het buitenpodium waren er steeds te weinig stoelen.

Al bij al een fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Denise06-10-2018

Leuk om eens meegemaakt te hebben!

Goed: Veel variatie aan eten, lekkere cocktails, het hele hotel en ook de kamers zijn netjes en schoon, goede ligging nabij strand en boulevard.

Minder goed: Medewerkers aan de bar niet zo vriendelijk (er kan vaak geen lachje of knikje vanaf), in de kamer hadden we een kapotte douche, na 2x vragen is het uiteindelijk wel verholpen. In het restaurant en vooral Aziatisch restaurant is het ongelofelijk warm. Erg kinderrijk: voor een familie met jonge kinderen hartstikke leuk maar voor ons dus minder. Op animatie zit ik zelf totaal niet te wachten al was het verder ook niet storend. Je kunt ervoor kiezen om ergens anders te zitten.

Een volgende keer zou ik voor een rustiger hotel kiezen met dezelfde “voordelen” als dit hotel want het ontbreekt je hier aan niets.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

10Mario30-07-2017

Zeer goed hotel

Vriendelijke mensen, niet te druk, mooie accommodatie met 3 zwembaden en aquapark. Geen handdoekje-leg-hotel, dus steeds plaats om rustig te liggen. Speelpark voor de kinderen. Lekker eten. Keuze om dagelijks à la carte te eten (Bulgaars, Aziatisch, Mexicaans, grill, of standaard buffet). Mooie en ruime kamers. Dicht bij het strand en gezellige zeedijk met winkeltjes en bars. Eigen beachbar. Met taxi 15 à 20 min van de mooie stad Varna. 30min à 45min van de luchthaven (afh van het verkeer).

Guest Relation, Customer Service, 09-09-2017

Dear Mario, Thank You very much for the time taken to comment Grifid hotel Bolero and Your experience with us. It is such a pleasure to us, that You met your expectations in our hotel. We are so happy to know that You like the food in our restaurants and the facilities in our hotel.We are expecting you with pleasure next year. Kind regards, Your Grifid Bolero Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Ludo20-07-2017

Aanrader op 150 meter van het strand!

• Op halfuurtje van de luchthaven
    • Dicht bij het strand en de promenade met vele winkeltjes ed.
    • Eten was telkens heel lekker en goed gebakken, enkel een beetje weinig variatie
    • Lekkere cocktails
    • Grote kamer met vooral ruime en mooie badkamer
    • Buitenzwembaden liggen op verschillende niveaus
    • Aanwezigheid van een sportterrein voor voetbal, basket en tennis
    • Kamer werd altijd heel grondig gekuist
    • Minibar werd elke dag gratis aangevuld met cola, limonade, bier en water

• Het enige minpunt waren de vele trapjes. Wij hadden nog een buggy met een klein kindje mee. Om van onze kamer naar de receptie of restaurant te gaan, moesten we drie keer trappen op of af. Een andere manier was er niet.

Dimo Iliev, Customer Service, 09-09-2017

Dear Ludo, Thank You very much for the time taken to comment Grifid hotel Bolero and Your experience with us. It is such a pleasure to us, that You met your expectations in our hotel. We are expecting you with pleasure next year. Kind Regards, Your Grifid Bolero Team

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Agnes en Jo17-06-2017

Het is een mooi verblijf

Kamer was groot en schoon , iedere dag de ijskast bij gevuld , met water fris en bier ,Eten was goed voor iedereen wel wat ,alleen het vlees was te taai gebakken ,personeel is verre van vriendelijk , laten 20 mensen aan de bar staan , en helpen niemand , lachen je ook nog uit ,Restaurant is heel groot en erg rumoerig ,je bent binnen 5 minuten aan het strand ,

Dimo Iliev, Customer Service, 21-06-2017

Dear Agnes, Thank You very much for the time taken to comment about Grifid hotel Bolero and Your experience with us. You speak highly about the food and the drinks – this motivates us even further. Be assured, the issues you pointed out will be taken care off. Comments like yours are very much welcomed and appreciated in our effort to keep our guests satisfied. It will be our pleasure to welcome you back at Grifid Bolero in the future. Kind regards, Your Grifid Bolero Team

Gereisd met partner in juni 2017

• 8baloe110-09-2016

mooie vakantie

Het hotel is goed onderhouden en er wordt dagelijks overal gepoetst ,er is een grote zwembad zone die toch nog wat klein is om 8 uur ligt alles al vol, wil je een degelijk plaats aan het zwembad moet je toch al voor 7 uur present zijn. Kamers zijn groot en in orde (luxe kamer). Eten is tip top met 2 hoofd- en enkele a la carte restaurants maar soms is de keuze wel maar beperkt in diversiteit van de gerechten.Hotel heeft een goede ligging op -+ 100meter van het strand met een strand boulevard met enkele winkels richting centrum golden sands ,daar is het s'avonds iets drukker maar op 1 avond heb je wel alles al bijna gezien. Als je ooit in sunny beach bent geweest valt het hier wel een beetje tegen en is dit het kleine broertje.Voor de rest wel niets te zien of te beleven behalve veel bossen en bergjes. Gratis wi-fi in het hotel is goed tot zeer goed op de kalme uren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10tremerie29-08-2015

super vakantie

prachtige grootte kamers ,heel proper complex.super al inn formule .Super aquapark met goede begeleiding ;zeer goeie ligging

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9leo beneens08-08-2015

tof hotel

we hebben met onze kinderen en kleinkinderen ons goed geamuseerd.Er was voor ieder wat wils.Hebben ook een uitstap gedaan met een piratenboot waar we met nog 2 andere boten een zeegevecht hebben uitgevochten superleuk voor de kleinkinderen.De animatie in het hotel was ook zeer gevarieerd.De 2 zwembaden waren zeer welgekomen bij een temperatuur van om de 35 graden.Wat het eten betreft was er veel variatie ook wat properiteit en hygiene betreft was alles ok. Ook een pluspunt was dat het ijskastje op de kamer dagelijks werd aangevuld met bier water cola en limonade.

Gereisd in juli 2015

7 tips over Hotel Grifid Bolero

• thiery van woensel, 01-06-2014

Nog heel rustig in mei, winkeltjes en barretjes nog niet allemaal open. Dus wie houdt van een aangename drukte gaat juni beter zijn.. Wie houdt van rust, mei ideaal !

• Andre , 03-06-2013

Uitstap "land en volk" met jetair geboekt is absoluut zijn geld niet waard - je kan veel beter met enkele mensen een taxi boeken - we hadden als chauffeur een professionele gids die perfect Engels en Duits spreekt : je kan hem bereiken op volgend mail adres : [email protected] of op tel +359- 888451184 (Charlye Plamen) - absoluut een aanrader om met hem Nessebar te bezoeken.

• Bagijntjes, 12-08-2012

Golden Sands is een plaatsje wat gebouwd is voor toeristen, het bestaat uit hotels, restaurants, baretjes, disco's, casino's, winkels en alle speeltoestellen die je voor een kind kunt wensen. Wil je echt wat van Bulgarije zien dan moet je met de auto of excursies boeken. Boottrip is een aanrader. Heel groen langs de kust! Wij waren met 2 kinderen (3 maanden en 3 jaar) met het vliegtuig en het is ons eerlijk waar SUPER bevallen!

16 vragen over Hotel Grifid Bolero

• mamavan1, 16-06-2017

glijbanen

hallo. wij vertrekken in juli naar bolero. nu had ik gezien dat de glijbanen pas van1m40 zijn. onze dochter is 1.25 en heeft dus nergens bang van.zou zij daar op mogen of zijn ze er echt zo streng? de kinderglijbanen gaat ze niks vinden :)

• LizeN, 01-07-2016

babyfoons

Hallo, wij gaan in augustus met 2 koppels en 3 kinderen (3j, 1j en 11maanden) naar het Bolero hotel. Heeft iemand ervaring met babyfoons daar? Werken die als je zelf eventueel 's avonds nog even iets wil gaan drinken vanuit de kamers? Of hoe losten jullie dit op? Lize

• Sofie, 25-10-2014

glijbanen

Mogen kinderen ook gebruik maken van de grote glijbanen, bij de info staat apart gedeelte aquapark voor volwassenen?

Stockman Eric, 10-01-2015

Ik dacht van wel. Het kleine aquapark is eerder bedoeld voor echt kleine kinderen ,die zowiezo altijd vergezeld zijn van hun ouders.Misschien kan je 's mailen naar Grifid Bolero.Ik heb dat ook gedaan ; je krijgt heus wel een antwoord.Bij uitchecken vonden wij onze towel-passes niet meer. Ze waren ergens in de valies verzeild geraakt. Geen kosten moeten betalen. Ik heb ze teruggestuurd nadien en nog een bedankje gekregen via email.

Hotel Grifid Bolero info

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken