Hotel Grifid Bolero

KinderhotelWeer vandaag8°-1°
Hotel Grifid Bolero
9,3

Laatste review

Goed: Veel variatie aan eten, lekkere cocktails, het hele hotel en ook de kamers zijn netjes en schoon, goede ligging nabij strand en boulevard.

Minder goed: Medewerkers aan de bar niet zo vriendelijk (er kan vaak geen lachje of knikje vanaf), in de kamer hadden we een kapotte douche, na 2x vragen is het uiteindelijk wel verholpen. In het restaurant en vooral Aziatisch restaurant is het ongelofelijk warm. Erg kinderrijk: voor een familie met jonge kinderen hartstikke leuk maar voor ons dus minder. Op animatie zit ik zelf totaal niet te wachten al was het verder ook niet storend. Je kunt ervoor kiezen om ergens anders te zitten.

Een volgende keer zou ik voor een rustiger hotel kiezen met dezelfde “voordelen” als dit hotel want het ontbreekt je hier aan niets.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

157 reviews over Hotel Grifid Bolero in het Nederlands

Leuk om eens meegemaakt te hebben!

Denise,
6-10-2018

Zeer goed hotel

Mario,
30-7-2017

Vriendelijke mensen, niet te druk, mooie accommodatie met 3 zwembaden en aquapark. Geen handdoekje-leg-hotel, dus steeds plaats om rustig te liggen. Speelpark voor de kinderen. Lekker eten. Keuze om dagelijks à la carte te eten (Bulgaars, Aziatisch, Mexicaans, grill, of standaard buffet). Mooie en ruime kamers. Dicht bij het strand en gezellige zeedijk met winkeltjes en bars. Eigen beachbar.

Met taxi 15 à 20 min van de mooie stad Varna. 30min à 45min van de luchthaven (afh van het verkeer).

Guest Relation, Customer Service, 9-9-2017

Dear Mario,

Thank You very much for the time taken to comment Grifid hotel Bolero and Your experience with us. It is such a pleasure to us, that You met your expectations in our hotel. We are so happy to know that You like the food in our restaurants and the facilities in our hotel.We are expecting you with pleasure next year.

Kind regards,

Your Grifid Bolero Team

Aanrader op 150 meter van het strand!

Ludo,
20-7-2017

- Op halfuurtje van de luchthaven

- Dicht bij het strand en de promenade met vele winkeltjes ed.

- Eten was telkens heel lekker en goed gebakken, enkel een beetje weinig variatie

- Lekkere cocktails

- Grote kamer met vooral ruime en mooie badkamer

- Buitenzwembaden liggen op verschillende niveaus

- Aanwezigheid van een sportterrein voor voetbal, basket en tennis

- Kamer werd altijd heel grondig gekuist

- Minibar werd elke dag gratis aangevuld met cola, limonade, bier en water

- Het enige minpunt waren de vele trapjes. Wij hadden nog een buggy met een klein kindje mee. Om van onze kamer naar de receptie of restaurant te gaan, moesten we drie keer trappen op of af. Een andere manier was er niet.

Dimo Iliev, Customer Service, 9-9-2017

Dear Ludo,

We are expecting you with pleasure next year.

Kind Regards,

Tjingo

Het is een mooi verblijf

Agnes en Jo,
17-6-2017

Kamer was groot en schoon , iedere dag de ijskast bij gevuld , met water fris en bier ,Eten was goed voor iedereen wel wat ,alleen het vlees was te taai gebakken ,personeel is verre van vriendelijk , laten 20 mensen aan de bar staan , en helpen niemand , lachen je ook nog uit ,Restaurant is heel groot en erg rumoerig ,je bent binnen 5 minuten aan het strand ,

Dimo Iliev, Customer Service, 21-6-2017

Dear Agnes,

Thank You very much for the time taken to comment about Grifid hotel Bolero and Your experience with us.

You speak highly about the food and the drinks – this motivates us even further.

Be assured, the issues you pointed out will be taken care off.

Comments like yours are very much welcomed and appreciated in our effort to keep our guests satisfied.

It will be our pleasure to welcome you back at Grifid Bolero in the future.

Kind regards,

mooie vakantie

baloe1
10-9-2016

Het hotel is goed onderhouden en er wordt dagelijks overal gepoetst ,er is een grote zwembad zone die toch nog wat klein is om 8 uur ligt alles al vol, wil je een degelijk plaats aan het zwembad moet je toch al voor 7 uur present zijn. Kamers zijn groot en in orde (luxe kamer). Eten is tip top met 2 hoofd- en enkele a la carte restaurants maar soms is de keuze wel maar beperkt in diversiteit van de gerechten.Hotel heeft een goede ligging op -+ 100meter van het strand met een strand boulevard met enkele winkels richting centrum golden sands ,daar is het s'avonds iets drukker maar op 1 avond heb je wel alles al bijna gezien. Als je ooit in sunny beach bent geweest valt het hier wel een beetje tegen en is dit het kleine broertje.Voor de rest wel niets te zien of te beleven behalve veel bossen en bergjes.

Gratis wi-fi in het hotel is goed tot zeer goed op de kalme uren.

super vakantie

tremerie
29-8-2015

prachtige grootte kamers ,heel proper complex.super al inn formule .Super aquapark met goede begeleiding ;zeer goeie ligging

tof hotel

leo beneens
8-8-2015

we hebben met onze kinderen en kleinkinderen ons goed geamuseerd.Er was voor ieder wat wils.Hebben ook een uitstap gedaan met een piratenboot waar we met nog 2 andere boten een zeegevecht hebben uitgevochten superleuk voor de kleinkinderen.De animatie in het hotel was ook zeer gevarieerd.De 2 zwembaden waren zeer welgekomen bij een temperatuur van om de 35 graden.Wat het eten betreft was er veel variatie ook wat properiteit en hygiene betreft was alles ok. Ook een pluspunt was dat het ijskastje op de kamer dagelijks werd aangevuld met bier water cola en limonade.

Perfect

Frans van nieuwenhuyse
4-8-2015

Hotel na 4 jaar nog beter lekker eten en originele dranken proper zwembad en wildwaterbuizen propere kamers vriendelijk personeel kort bij het strand en promenade

Waar je ook goedkoop kunt eten en drinken en winkelen zonder bedrogen te word

en .

Een aanrader voor een goedkope vakantie met kinderen

Fantastisch!

Stockman Eric
10-1-2015

Alle personeel van Bolero is super vriendelijk! De maaltijden zijn ruimschoots uitgebreid en super lekker.Er is zelfs een klein aqaupark, plezant.Rustig gelegen en toch zeer dichtbij strand en lange promenade met winkeltjes/bars.Ook fantastisch animatieteam.Niet opdringerig , zeer sociaal.Goede dranken aan de bars (ook goede coctails).Veel thema-restaurants; zijn aan te bevelen,al waren de maaltijden in het hoofdrestaurant ook altijd zeer lekker en zeer verzorgd.Daardoor zijn wij ook maar 1 keer op restaurant (buiten het hotel) uit eten geweest.Enige minpuntje:zwembadwater wat koud; Bolero ligt een beetje ingesloten waardoor de zon het water niet zo goed kan opwarmen.Ook is het overal proper. Er lopen Konstant obers rond om de lege bekers ed van rond het zwembad op te halen.Wij waren hier met 2 koppels.Onze vrienden delen ook deze mening. Keep up the good work Bolero !!!Thanks for a fantastic holiday!

Zeer goede prijs kwaliteit

Els Roobrouck
10-8-2014

Pluspunten :

- heel net en verzorgd hotel, personeel heel beleefd en vriendelijk

- enthousiast animatieteam - zowel voor kids/teenagers als adults indien interesse

- typisch clubhotel - als je pure rust zoekt, dan is dit niet het ideale hotel maar met kids die animatie op prijs stellen is dit een aanrader

- voor elk wat wils aan de buffetten - aantal steeds terugkerende gerechten maar ook variatie

- de trip hotel luchthaven neemt 45 à 1 uur in beslag (met de nodige tussenstops )

- promenade met typische toeristenshops op 100 m

- ruime kamers, goede bedden

Minpunten :

- een compact hotel, je kan er niet in tuinen flaneren, alles is aanwezig op beperkt aantal m2

- airconditioning in algemene ruimtes hoofdrestaurant kan beter

- avondmaal kan niet altijd buiten genuttigd worden - enkel indien je reserveert in grill restaurant

- voor minder mobiele mensen niet ideaal - vrij veel trappen

- avondshow duurt tot 23 uur - indien rond het zwembad gelogeerd - moet je hiermee rekening houden

Dani Magdicheva Customer Service, Customer Service, 12-11-2014

Dear Els Roobrouck,

Thank you for the positive review on Zoover!

We can only get better with the friendly help of our guests like you by sharing with us your experience.

Warm Regards,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Bolero in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Bolero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.