Hotel Grifid Arabella

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°4°
Hotel Grifid Arabella
9,1

162 reviews over Hotel Grifid Arabella in het Nederlands

Wel leuk, herhalingsvatbaar met een maar..

Peter,
10-9-2018

Lekker dichtbij strand+boulevard. Verwarmd binnenzwembad. Vriendelijk en goed kamerpersoneel. Gratis wifi op alle kamers en lekkere cocktails.

Eten van buffetrestaurant valt tegen qua variatie en smaak. Ook de dressing code van lange broek voor (volwassen) mannen in combinatie met 30 graden buitentemperatuur en slecht werkende airco is verschrikkelijk. A la carte restaurant absoluut niet proberen. Diepvriessushi. Heel erg gericht op frans, duits en russisch publiek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Radost Zheleva, Customer Service, 23-9-2018

Dear Peter, thank you for your review.

veel beter dan verwacht

Lisette Hublau,
7-7-2018

Goed hotel - zeer proper - mooie kamer en groot balkon - zeezicht - vriendelijk personeel en franstalig aan de receptie - eten mocht soms wat warmer

Gereisd met vrienden in mei 2018
Radost Zheleva, Customer Service, 12-7-2018

Dear guest, thank you very much for your review. We hope to see you again.

Best regards, Your Grifid Team

Personeel en hotel zelf was erg netjes en vriendelijk Het hotel was wel voornamelijk door Franse toeristen bezet en daar was de Animatie ook meer op gericht aangezien wij geen woord Frans spreken was daar voor ons weinig uit te halen toch was het animatieteam wel erg enthousiast !! Verder was het vooral leuk dat de schoonmaakster de knuffels van de kinderen op een speelse manier op het bed plaatste en daar werden de kinderen dan weer blij van Al met al een heel leuk hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Radostina Zheleva, Customer Service, 8-8-2017

Dear guest,

thank you for your review. Looking for forward to see you again.

Caroline,
29-5-2017

Super lekker eten en zeer proper hotel. Alles was top !

Gereisd met partner in mei 2017
Your Grifid Team, Customer Service, 22-6-2017

Dear Caroline,

thank you very much for your review. Looking forward to see you again! Best regards, Your Grifid Team

Zeer goed

Karen
22-6-2016

Zelden zo'n proper hotel gezien. Er werd veel gekuist, de terrassen dagelijks gestofzuigd en buiten zelfs in de regen waren ze nog aan het dweilen. Het eten was lekker en de buffetten uitgebreid. Ook de thema restaurants waren goed. Wij waren net voor het seizoen en het personeel was beleeft maar ook niet meer dan dat. Tegen het einde van de vakantie werd het drukker,kwam de schwung erin er werd er meer gelachen. Wel in de buurt van openluchtdisco, voor slechte slapers kan dit een probleem zijn als je aan de zeekant slaapt maar wij hebben er weinig last van gehad. Zowel 2 buitenzwembaden en een binnenzwembad. De animatoren spraken Duits, Frans en Engels en waren niet opdringerig.

Gereisd met vrienden in juni 2016
Your Grifid Team, Customer Service, 28-6-2016

Dear Karin,

thank you for your review.

We hope that we will see you again.

Kind regards, Your Grifid Team

Prima hotel

Frans
28-1-2016

Schiterende ligging t.o.v. het strand en het centrum met de vele shops. Uitstekend buffet restaurant en 3 fantastische a la carte restaurants. Mooie kamers en uitstekende service.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed maar

Ronald
23-9-2015

Hotel en ligging goed personeel zeer attent en vriendelijk wij kregen kamer 701met een prachtig uitzicht een dubbele kamer met groot balkon Het eten was zeer goed soms aan de koude kant d smorgens waren de eitjes koud teveel en te vroeg gebakken koffie mocht ook warmer voor de rest veel keuze veel fruit de desserts vond ik minder dranken ok MAAR aanhet zwembad veel kapotte zetels dunne en doorlegen matrasjes zetels veel te dicht en geen animatie rond het zwembad

Gereisd met partner in september 2015

mooi net hotel

michael
14-7-2015

Net terug van Arabella,mooie hotel en zeer net,het eten is er zeer goed en iedereen vinder best iets naar zijn zin.ze zijn zeer behulpzaam het beantwoorden van uw vragen.heb toch drie grote minpunten bij het hotel vast gesteld,spelen met een balletje in het water met de kinderen is verboden alsook een kleine luchtmatras,maar het animatieteam speelt wel duchtig waterpolo en dan moet iedereen maar wijken aan het zwembad ,alsook spreekt het animatieteam alleen maar de kinderen en mensen aan van hun eigen taal ben je Russisch of Duits dan is het ok,maar kom je van ergens anders en je presenteert niet zelf dan kan je deelnemen aan activiteiten vergeten. En dan ook nog een minpunt Het personeel in het restaurant is nogal stroef en nors,voor de rest een zeer goed hotel een echte aanrader om naartoe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

uitstekend verblijf

Delboo
5-7-2015

Hartelijke ontvangst bij aankomst.Zeer vriendelijk personeel.Zowel management,kok als bedienend personeel.Er word veel gepoetst. Een dikke proficiat aan het onderhoudspersoneel. We hadden een vernieuwde ruime kamer met mooi zeezicht en een goed bad/douche. We verbleven in kamer 530. Het eten in het hoofdrestaurant is van goede kwaliteit met veel variatie en dagelijks showcooking. Tijdens ons verblijf hebben we ook een galadiner meegemaakt met persoonlijke uitnodiging. Een pluim voor de chef-kok en zijn medewerkers.Ook het eten in de 3 à-la-carte restaurants is lekker. De minibar in de kamer word ook dagelijks aangevuld. minpunten : er is geen beachbar en de lobby/pool bar sluit reeds om 23 uur. Er is dan wel de mogelijkheid naar de bar in de discotheek van het hotel te gaan tot 02.00 uur maar daar is het veel luidruchtiger. De safe is ook aan de dure kant.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supergoed en Fantastisch hotel

Van Hiel Marcel
26-5-2015

Zopas terug thuis van een 12 daags verblijf in hotel Arabella. Dit hotel scoort voor ons op alle gebied 10+! Het hotel heeft 3 grote troeven: Zeer vriendelijk personeel, overal Kraaknet en Zeer goede keuken. Het personeel werkt zeer hard om aan deze belangrijke elementen te voldoen en zij slagen daar Zeer Goed in. Problemen worden met de glimlach en zeer snel opgelost en men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het welkom is hartelijk en voor je het weet sta je met een glas champagne in de hand. De kamers zijn heel ruim en zeer proper en de bedden slapen zalig en aan het eten wordt de grootste zorg besteed. Kortom: dit hotel is gewoon Super!! Wat de streek betreft: in de meimaand is dit ideaal maar in de zomermaanden is het daar aan de kust zeer levendig en dan dus ook luidruchtiger maar dat geld dus voor al de hotels daar in de buurt. Bij deze onze hartelijke dank aan het personeel voor de heerlijke dagen die we daar hebben beleefd! Wij komen zeker terug 😄 V.Hiel

Gereisd met partner in mei 2015
Dani Magdicheva/Customer service, Customer Service, 30-6-2015

Dear Van Hiel Marcel, Thank you for this beautiful review and for being so informative! Seeing you happy is our primary mission and we will go on with the same determination to deliver the perfect hotel experience to our guests. We are waiting for your return! Best Regards

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Arabella in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Arabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.