Aparthotel Golden Yavor

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel, verwacht alleen geen luxe

Fam. Van Kesteren
29-8-2015

Net terug van 19 dagen golden Yavor. WIj hebben het prima gehad. Wij hadden een groot appartement geboekt met een aparte slaapkamer,voor onze zoon van 11 was er extra bed geplaatst in de woonruimte. Het balkon was in verhouding best klein .Het eten is goed alleen verwacht geen luxe, iedere dag keuze uit vis, kip of vlees. Een tafel vol heerlijke slades en iedere dag voor de liefhebbers spaghetti. Het eten was wel warm, er stond ook een magnetron wilde je iets opwarmen. Ruim zwembad met een klein kinderbadje. Er zijn voldoende ligbedden en handdoeken voor bij het zwembad,ook erg handig.Het strand is op 5 min afstand lopen, je loopt om het hotel heen,langs een winkeltje de trap af (44 trede ). Prachtig strand,tegen betaling ligbedden en anders zijn er meerdere vrije zones om gewoon te gaan liggen. Het hotel is rustig gelegen maar wil je vertier is er heel veel gezelligheid dichtbij. Op vijf min afstand van een lange boulevard met heel veel winkeltjes,kraampjes.Prima prijs kwaliteit

slecht

hakkah_77
15-9-2012

We betaalden 350 euro voor een week allinclusive maar daar was dan ook alles mee gezegd. Wat een slecht hotel, verschrikkelijk eten, alles koud heel weinig keus en niet te rammen. Hele slechte bedden, geen oog dicht gedaan! Wel ruime kamers. Mensen zijn wel behulpzaam en ligging is ook wel goed, op 3 minuten lopen van strand, om bij het hotel te komen moet je een heuveltje op. Zwembad licht al snel in de schaduw.

Mooi hotel

Sofie
13-8-2010

Hotel heeft een uitstekende ligging, op circa 3 minuten loopafstand van het centrum.

Bijna alle kamers in het hotel hebben zeezicht.

Ruime appartementen met een 2 persoons slaapbank en een aparte slaapkamer met een 2 persoonsbed. Ruime kitchenette. Borden, bestek enz. is te huur bij de receptie, deze zijn dus niet standaard aanwezig in de appartementen.

Groot zwembad aanwezig. Ontbijtbuffet was eenvoudig. Nette receptie. Het hotel beschikt over spa faciliteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Yavor voor je op een rij gezet:

Zeer ruim appartement en goede ligging!

dennisvandeven86
22-2-2010

In augustus 2008 zijn we op vakantie geweest naar het Goudstrand. We hadden een 2-kamer appartement in Aparthotel Golden Yavor. Het appartement was zeer ruim en netjes ingericht. Het keukentje was prima en als je zou willen zou je er best een maaltijd kunnen klaarmaken.

Het Aparthotel ziet er prima uit en er wordt zowat continu schoongemaakt. Het zwembad is ook erg ruim en er zijn genoeg plekken om te liggen zodat je eigenlijk altijd wel plek hebt.

Aparthotel Golden Yavor is ons dus prima bevallen!

leuk voor 1 keer !!!

hans en natasja
2-10-2009

app is zeer groot met 2 badkamers! en is verder netjes. airco deed het goed maar wou niet uit, m.m aangegeven maar werd niets aan gedaan. dus dan kastje maar van de muur. ontbijt goed en uitgebreid. strand en boulevard op 5 min afstand lopen. strand erg druk en hutje mutje en veel boem/boem muziek. dus niet even {rustig} kunnen liggen bakken. het is echt een uitgaansgebied en geen lekker tot rust kom oord!!! uit eten gaan is niets mis mee, erg lekker en uitgebreid en niet al te duur.

bulgaren in het algemeen: erg stug,opdringerig en niet echt vriendelijk. komt haast geen lachje vanaf alleen als je wat koopt/besteld. omgeving: weinig leuks te zien zo direct om je heen, wat je wel veel ziet zijn hotels, casino's, discotheken ect...

aanraders om er op uit te trekken of excursie zijn oa: Kaliakra, Nessabar, Jeepsafari en het Alladja klooster. deze vakantie was voor ons 1 keer maar niet weer!!!

Boven verwachting.

Esther
7-8-2009

Net terug van goudstrand,het is ons niet tegen gevallen,zelfs boven verwachting. Lange boulevard met veel winkels,restaurants en bars. Vriendelijke mensen over het algemeen. Het eten is goed te doen maar je moet even zoeken naar de goeie tentjes,prijs is een stuk lager qua eten als in nederland. Wij vinden het prettig om 's morgen op het balkon te ontbijten maar nergens fatsoenlijk brood te vinden of lekkere bolletjes,een bakker kennen ze hier niet en het brood van supermarkt was ernstig slecht. Appartementen erg groot,goede schoonmaak,leuk zwembad,goede ligging van centrum en strand. Zou er niet gaan eten,aan de boulevard kan dit een stuk goedkoper,gezelliger en net zo prima. Jammer dat er nog geen nederlandse kroegen zijn,dit miste we een beetje. Verder goede vakantie gehad.

mooie ruime appartementen

familie
14-7-2009

Mooie ruime appartementen met goed keukentje. Ligging, lekker rustig, via trappen een 5tal minuutjes wandelen tot de boulevard. Zwembad ruim, geen kinderbad. Eten was bar en bar slecht. Veel Israeliers die erg veel lawaai maken!

Het appartement was super, maar de rest vreselijk. Wij gaan hier in ieder geval niet meer terug.

Heerlijk hotel

Glody
17-6-2009

Een beetje ver van het uitgaansgebied. Maar voor de mensen die van het strand houden, goede hotelservice, lekker eten, heerlijke cocktails of gewoon een lekker kopje koffie aan het zwembad: dan zit je op de ideale plek.

Doe de groeten aan Bob the Builder, de barman!

2008

geweldig hotel

fam. Speijcken
21-11-2008

Ontbijt was fantastisch

kamers schoon

Elke dag werd er van de handdoeken een dier gemaakt. Kei leuk voor de kinderen.

ligging was prima. niet te ver van strand.

zwembad was prima

de mensen waren erg vriendelijk en gastvrij

Taxi van hotel zijn duur, omdat deze mensen door hotel ingehuurd zijn. Ook al doen ze niets moeten ze betaald worden. Vandaar de prijs hoogte.

Geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

voor herhaling vatbaar

L.P. Duijndam
        10-9-2008

we hadden alleen op de heenweg anderhalf uur vertraging dat was jammer maar verder is golden yavor schoon en er wordt elke dag schone handdoeken en de kamer wordt schoon gemaakt alleen was er geen live muziek en op zaterdag hadden ze geen heineken bier meer en werden er terras stoelen en de ligbedden bij het zwenbad al een beetje opgeruimd er is ook geen minimarkt in golden yavor maar als je met de trap naar beneden gaat zijn er 2 minimarkten het eten is goed en goedkoop de boulevar is ook heel gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Yavor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Yavor in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Yavor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Yavor scoort een 6.87 uit 10 op basis van 40 reviews.