Hotel Golden Beachsterstersterster

5.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

5.7Voldoende

48 reviews over Hotel Golden Beach

• 2019
    3Yvonne05-09-2019

Nooit meer

Ze zeggen 4 sterren maar dat is het absoluut niet waard. Eerder 3 sterren. De schoonmaak laat te wensen over, liften werken niet naar behoren en waar je kijkt is het sober en achterstallig onderhoud.In de gangen hangt een muffe geur. Het eten is om de dag hetzelfde, geen variatie en niet echt geweldig. Naar het strand is een behoorlijke klim. Ik zou dit hotel zeker niet aanraden

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    7Natasja09-08-2018

Hotel met plus- en minpunten

• ligging hotel, mooi uitzicht op zee, afstand 200 meter (wel trappen lopen, voor ons geen probleem)
    • gerenoveerde kamers (deluxe) met zeezicht
    • schoonmaak kamers
    • buitengedeelte restaurant met uitzicht op zee
    • eten wordt goed aangevuld, is smaakvol, redelijk gevarieerd
    • animatie voor jonge kinderen
    • betalen voor matige wifi (per telefoon 5 leva=2,50 per dag)
    • drukte in eetzaal en gedrag van andere toeristen
    • liftdeuren sluiten erg snel en gaan niet vanzelf terug wanneer er iemand tussen zit
    • handdoekje leggen (maar ja, waar is dat niet?)
    • personeel niet heel vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Hw08-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Super hotel. Buffetten zijn heel erg goed en uitgebreid. 4 verschillende thema's per week. Leuke animatie. Grote kamers. Wij hadden een 2 pers kamer met zicht op bergen. Stonden 4bedden in en nog voldoende ruimte. Hotel heeft 9 etages. Ultra all inclusive zou ik niet aanbevelen. Je betaald extra hiervoor en als je met 4 pers gaat krijg je op het strand maar 2 bedden. En je moet om 9 uur al op het strand zijn anders zijn de bedden bezet. Ligging hotel is super. Je moet alleen een aantal trappen af naar het strand. Leuke boulevard. Goedkoop land.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Lindy03-06-2018

Geweldig hotel! Super leuk entertainment vooral voor de leeftijd 3 tot 10 jaar .. Heerlijk gegeten echt uitgebreid! Ook bij de poolbar pizza/ snacks / ijs elke dag! Je moet wel een trap af/op om bij het strand te komen maar wat een gave plek ..oneindig veel winkels en barretjes en cocktails zijn allemaal 1+1 gratis..en 1 kost 2.50 reken uit je winst;) ook is de boulevard een wahalla voor de kids... Hotel is heel schoon ..geen lange rijen om te eten en ik ga dit jaar weer !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

9Yvette21-10-2017

Heerlijke vakantie gehad. En als je een beetje contact maakt met het personeel maken zij het je nog wat meer plezierig. Kamer netjes en schoon, leg wat fooi voor de dames neer en ze decoreren je kamer ook nog leuk. Het eten was heerlijk. Keuze genoeg. We hebben telkens weer genoten van wat er was bereid. Prijs kwaliteits verhouding is echt top. Wij hebben een super vakantie gehad in Golden Beach Parkhotel. Het is dat we niet 2x naar dezelfde plaats op vakantie gaan. Anders....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Familie HaLo16-09-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Ruime familiekamer met groot balkon en airco. Mini koelkast op de kamer is ook erg handig. Deze is al gevuld maar als je hier iets uit gebruikt dan moet je ervoor betalen. Kluis is aanwezig:€15,- (30lev) per week. Iedere dag schone handdoeken en twee keer per week schone lakens.

Het is eten is goed. Voor ieder wat wils. Het brood mag wat ons betreft verser. Moest altijd in de rooster. Tijdens de lunch was geen broodbeleg te krijgen zoals bv kaas, worst of anderszins. Wel in de ochtend. Flesjes kunnen zelf gevuld worden met water of frisdrank. Geen jusorange te krijgen. Sterke drank is te krijgen maar met name Vodka. Wij vonden de medewerkers vrij nors. Kon vaak geen lachje vanaf.

Het zwembad is ruim genoeg. Optie is om 99 trappen naar beneden te lopen naar het strand/zee. Ik ben geen strand mens maar De kids vonden het geweldig: Vaak hoge golfslag en ook een dag kwalletjes gevangen. Ze hebben genoten..... En wij dus ook ;). Bulgarije heeft een heerlijk klimaat waardoor het echt uit te houden is in de zon. Zeker met het zeewindje die vrijwel altijd aanwezig was.

Langs de zee ligt de boulevard met veel leuke winkeltjes, cafeetjes en restaurantjes. Cocktails voor omgerekend €2,50 zijn heerlijk!!! Aanrader: café seven.

WiFi kan gekocht worden aan de receptie €5,- per 24 uur. Ondanks de voorzieningen die we vanuit thuis hadden geregeld voor evt. Gebruik van wifi hebben wij de hele vakantie dankbaar gebruik gemaakt van de WiFi van het hotel achter Golden Beach. Ideaal!

Animatie doet hun best. Overdag zijn er diverse activiteiten: jeu de boules, beach volleybal, cocktail game, aquagym etc. Stelt allemaal niet zoveel voor. De shows 's avonds vonden wij echt niks aan. Leuker om na de boulevard te lopen. Daar vaak live bandjes , optredens etc. Oh ja.....en had ik al gezegd de cocktails voor €2,50 hahaha.....mmmmmm......

Kortom: wij hebben 15 dagen genoten! ! Transfertijd is overigens ongeveer 30-45 minuten vanaf Varna AirPort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Familie uit Limburg15-08-2016

Heel net en goed verzorgd hotel

Goed: Mooi hotel, hele nette en grote kamers, goed onderhouden en verzorgt. Personeel doet echt haar best om je een geweldige vakantie te bezorgen. All-In is goed en voldoende keuze; Soep, toast, brood(jes), uitgebreide saladebar, beleg, kaas, vlees, vis, groente, patat, pasta. Ik heb twee moeilijke eters, maar zij hebben goed getafeld. Het zwembad is niet te groot maar voldoende. De zee is dichtbij. Ja, je moet een trap van 100 treden op en af, maar dit is te doen. Gezellige boulevard met voldoende vertier en winkeltjes. Strand/Zee: Middels een All-In upgrade kon je ook een parasol een bedjes voor het strand huren, inclusief eten en drinken. Dit koste €7,50 pppd. Dat vind ik duur, maar we hebben het wel gedaan en blij dat we het gedaan hadden. De matrassen van de bedjes waren exclusief (jammer maar het luchtbed deed het ook goed als matras). Het strand was netjes, de zee was mooi. Reisorganisatie was ook goed geregeld. Men spreekt goed Engels en Duits. Het Bulgaars vind ik een lastige taal en het lukte mij niet om fatsoenlijk "bedankt" te zeggen. Men waardeerde het wel dat het geprobeerd werd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8marcel29-07-2014

super plek

golden beach is een super hotel we zijn er een week geweest met 2 kinderen 7 en 12 super leuk gehad goed eten goeie animatie leuk zwembad strand op 300 meter en een ontzettende leuke boulevard

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7Clim14-08-2011

Reisgids doet anders vermoeden

Wij zijn net terug van 10 dagen Golden Beach. Hotel en kamers zijn schoon. Eten vonden wij niet lekker, misschien een kwestie van smaak. Zwembad erg klein voor zo'groot hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Jolanda07-09-2010

Was leuk

Het hotel was goed,gezien de prijs kwaliteit verhouding.Wij waren er met 3 kinderen van 4 tot 10 jaar.Het hotel was netjes.Het eten was goed, je kon eten wat je wou en er was voldoende.Het is wel echt een groot hotel dus niet knus ook de eetzaal is een soort van de Valk idee, daar moet je wel van houden.De afstand van het hotel naar het strand was 10 minuten(wel trappen lopen), wij vonden dat geen probleem.Aan het strand was het goed toeven.Wij vonden het een leuke vakantie, maar een weekje vonden wij lang genoeg.Normaal gaan we met de kids naar de camping en zijn toch meer vrijheid gewend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Hotel Golden Beach

1 vraag over Hotel Golden Beach

• Sabine1989, 06-04-2010

Eten

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen of er elke dag een ander buffet is of dat er steeds hetzelde eten aangeboden wordt? Zijn er meer met all inclusive formule hier geweest? Ik ga voor de eerste keer all inclusive op vakantie en ben erg benieuwd naar ervaringen.

Alvast bedankt!

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald