Hotel Golden Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°5°
Hotel Golden Beach
7,9

35 reviews over Hotel Golden Beach in het Nederlands

Hotel met plus- en minpunten

Natasja,
9-8-2018
  • ligging hotel, mooi uitzicht op zee, afstand 200 meter (wel trappen lopen, voor ons geen probleem)
  • gerenoveerde kamers (deluxe) met zeezicht
  • schoonmaak kamers
  • buitengedeelte restaurant met uitzicht op zee
  • eten wordt goed aangevuld, is smaakvol, redelijk gevarieerd
  • animatie voor jonge kinderen
  • betalen voor matige wifi (per telefoon 5 leva=2,50 per dag)
  • drukte in eetzaal en gedrag van andere toeristen
  • liftdeuren sluiten erg snel en gaan niet vanzelf terug wanneer er iemand tussen zit
  • handdoekje leggen (maar ja, waar is dat niet?)
  • personeel niet heel vriendelijk
Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Hw,
8-8-2018

Super hotel. Buffetten zijn heel erg goed en uitgebreid. 4 verschillende thema's per week. Leuke animatie. Grote kamers. Wij hadden een 2 pers kamer met zicht op bergen. Stonden 4bedden in en nog voldoende ruimte. Hotel heeft 9 etages. Ultra all inclusive zou ik niet aanbevelen. Je betaald extra hiervoor en als je met 4 pers gaat krijg je op het strand maar 2 bedden. En je moet om 9 uur al op het strand zijn anders zijn de bedden bezet. Ligging hotel is super. Je moet alleen een aantal trappen af naar het strand. Leuke boulevard. Goedkoop land.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Lindy,
3-6-2018

Geweldig hotel! Super leuk entertainment vooral voor de leeftijd 3 tot 10 jaar .. Heerlijk gegeten echt uitgebreid! Ook bij de poolbar pizza/ snacks / ijs elke dag! Je moet wel een trap af/op om bij het strand te komen maar wat een gave plek ..oneindig veel winkels en barretjes en cocktails zijn allemaal 1+1 gratis..en 1 kost 2.50 reken uit je winst;) ook is de boulevard een wahalla voor de kids... Hotel is heel schoon ..geen lange rijen om te eten en ik ga dit jaar weer !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Yvette,
21-10-2017

Heerlijke vakantie gehad. En als je een beetje contact maakt met het personeel maken zij het je nog wat meer plezierig. Kamer netjes en schoon, leg wat fooi voor de dames neer en ze decoreren je kamer ook nog leuk. Het eten was heerlijk. Keuze genoeg. We hebben telkens weer genoten van wat er was bereid. Prijs kwaliteits verhouding is echt top. Wij hebben een super vakantie gehad in Golden Beach Parkhotel. Het is dat we niet 2x naar dezelfde plaats op vakantie gaan. Anders....

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad!

Familie HaLo
16-9-2016

Ruime familiekamer met groot balkon en airco. Mini koelkast op de kamer is ook erg handig. Deze is al gevuld maar als je hier iets uit gebruikt dan moet je ervoor betalen. Kluis is aanwezig:€15,- (30lev) per week. Iedere dag schone handdoeken en twee keer per week schone lakens.

Het is eten is goed. Voor ieder wat wils. Het brood mag wat ons betreft verser. Moest altijd in de rooster. Tijdens de lunch was geen broodbeleg te krijgen zoals bv kaas, worst of anderszins. Wel in de ochtend. Flesjes kunnen zelf gevuld worden met water of frisdrank. Geen jusorange te krijgen. Sterke drank is te krijgen maar met name Vodka. Wij vonden de medewerkers vrij nors. Kon vaak geen lachje vanaf.

Het zwembad is ruim genoeg. Optie is om 99 trappen naar beneden te lopen naar het strand/zee. Ik ben geen strand mens maar De kids vonden het geweldig: Vaak hoge golfslag en ook een dag kwalletjes gevangen. Ze hebben genoten..... En wij dus ook ;). Bulgarije heeft een heerlijk klimaat waardoor het echt uit te houden is in de zon. Zeker met het zeewindje die vrijwel altijd aanwezig was.

Langs de zee ligt de boulevard met veel leuke winkeltjes, cafeetjes en restaurantjes. Cocktails voor omgerekend €2,50 zijn heerlijk!!! Aanrader: café seven.

WiFi kan gekocht worden aan de receptie €5,- per 24 uur. Ondanks de voorzieningen die we vanuit thuis hadden geregeld voor evt. Gebruik van wifi hebben wij de hele vakantie dankbaar gebruik gemaakt van de WiFi van het hotel achter Golden Beach. Ideaal!

Animatie doet hun best. Overdag zijn er diverse activiteiten: jeu de boules, beach volleybal, cocktail game, aquagym etc. Stelt allemaal niet zoveel voor. De shows 's avonds vonden wij echt niks aan. Leuker om na de boulevard te lopen. Daar vaak live bandjes , optredens etc. Oh ja.....en had ik al gezegd de cocktails voor €2,50 hahaha.....mmmmmm......

Kortom: wij hebben 15 dagen genoten! ! Transfertijd is overigens ongeveer 30-45 minuten vanaf Varna AirPort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel net en goed verzorgd hotel

Familie uit Limburg
15-8-2016

Goed: Mooi hotel, hele nette en grote kamers, goed onderhouden en verzorgt. Personeel doet echt haar best om je een geweldige vakantie te bezorgen. All-In is goed en voldoende keuze; Soep, toast, brood(jes), uitgebreide saladebar, beleg, kaas, vlees, vis, groente, patat, pasta. Ik heb twee moeilijke eters, maar zij hebben goed getafeld. Het zwembad is niet te groot maar voldoende. De zee is dichtbij. Ja, je moet een trap van 100 treden op en af, maar dit is te doen. Gezellige boulevard met voldoende vertier en winkeltjes. Strand/Zee: Middels een All-In upgrade kon je ook een parasol een bedjes voor het strand huren, inclusief eten en drinken. Dit koste €7,50 pppd. Dat vind ik duur, maar we hebben het wel gedaan en blij dat we het gedaan hadden. De matrassen van de bedjes waren exclusief (jammer maar het luchtbed deed het ook goed als matras). Het strand was netjes, de zee was mooi. Reisorganisatie was ook goed geregeld. Men spreekt goed Engels en Duits. Het Bulgaars vind ik een lastige taal en het lukte mij niet om fatsoenlijk "bedankt" te zeggen. Men waardeerde het wel dat het geprobeerd werd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super plek

marcel
29-7-2014

golden beach is een super hotel we zijn er een week geweest met 2 kinderen 7 en 12 super leuk gehad goed eten goeie animatie leuk zwembad strand op 300 meter en een ontzettende leuke boulevard

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Reisgids doet anders vermoeden

Clim
14-8-2011

Wij zijn net terug van 10 dagen Golden Beach. Hotel en kamers zijn schoon. Eten vonden wij niet lekker, misschien een kwestie van smaak. Zwembad erg klein voor zo'groot hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Was leuk

Jolanda
7-9-2010

Het hotel was goed,gezien de prijs kwaliteit verhouding.Wij waren er met 3 kinderen van 4 tot 10 jaar.Het hotel was netjes.Het eten was goed, je kon eten wat je wou en er was voldoende.Het is wel echt een groot hotel dus niet knus ook de eetzaal is een soort van de Valk idee, daar moet je wel van houden.De afstand van het hotel naar het strand was 10 minuten(wel trappen lopen), wij vonden dat geen probleem.Aan het strand was het goed toeven.Wij vonden het een leuke vakantie, maar een weekje vonden wij lang genoeg.Normaal gaan we met de kids naar de camping en zijn toch meer vrijheid gewend.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet voor herhaling vatbaar

vrouwtje
6-9-2010

het hotel was wel schoon maar als je naar buiten ging werd daar niet of nauwelijks schongemaakt,het zwembad ook niet.onze kinderen zijn de laatste week ziek geworden wij denken van het eten ,niet gaar koud of aangebrand,ze hebben echt alles maar kunnen het niet klaarmaken.de animatie was wel leuk vooral evelina.wij moesten ieder avond uiteten omdat wij geen hap meer door onze keel kregen in het hotel,ben naar hostes geweest en ze zei dat dat normaal was.jammer,en had mij goed laten informeren het heeft ons veel extra geld gekost. op de hoek van het hotel bij stefan gingen we ieder dag eten,lekker en warm. dat waren de enigste vriendelijke mensen. dus volgend jaar maar wat anders zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.