Hotel Glarus Beach

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.1Goed

72 reviews over Hotel Glarus Beach

• 8Carolien29-12-2013

prima hotel

Begin juli 2013 tien dagen in hotel Glarus verbleven. De ligging is fantastisch! Direct aan de gezellige boulevard en direct aan het prachtige strand.Het is ongeveer 15 minuten lopen naar de Flower street. Het zwembad is redelijk groot (langwerpig) waar voldoende ligbedjes zijn. Wel moet je s morgens een handdoek leggen anders heb je kans geen bedje meer te bemachtigen. De kamers zijn ruim. Tip is om wel uitzicht op zee te nemen. Wij hadden uitzicht op de achterkant, op het platte dak. Het personeel was niet erg vriendelijk, maar niet storend voor ons. Wij hadden alleen ontbijt. Dit was niks bijzonders. Tip is om geen all inclusive te boeken. Je kan overal op de boulevard goedkoop en gezellig eten. Mijn kinderen van 14 en 15 hebben zich ook prima vermaakt, ze vonden met name de ligging geweldig. Ze konden zo de drukte in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 1peters27-07-2013

nooit meer

nooit meer glarus, slechtste hotel ooit!!!! ik ziereferenties uit 2009, toen washet schijnbaar goed, maar anno 2013 zeg ik , wegblijven!!!!absoluut 4 sterren onwaardig, wij hadden halfpension, maar bij all inclusive kom je helemaal bedrogen uit. het eten zeeer slecht, niet te vreten, weinig keus, koud, niet gaar om ziek van te worden, eetzaal zaten misschien 4 tafeltjes, iedereen at buiten het hotel, dat spreekt voor zich dan toch Personeel zeer onvriendelijk en dan de badmeester, een heuse tiran geen land mee te bezijlen, alleen via het trapje het bad in. Waag je het van de rand te springen, een bal, speelgoed of luchtbed, dan had jede grootste problemen.Het eerste hotel waar ligbedjes in overvloed vrij waren, de mensen weken uit naar zee om van het gezeiks af te zijn Ik kan alleen maar de tip geven: blijf daar in godsnaam weg!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8ellen29-09-2010

Best wel oke

Glarus beach is een mooi hotel. Heel erg dicht bij het strand. Ligging is echt perfect! Kamers zijn mooi en schoon. Eten zou ik niet bijboeken, je kan voor weinig in een ander restaurant een perfect diner krijgen. In het hotel is het elke dag hetzelfde... Verder prima hotel. Wc in de lobby is wel erg smerig steeds! Zou ik niet gaan gebruiken.

Gereisd met partner in september 2010

• 8ruud scheeren14-01-2010

super!

vorig jaar geweest voor het eerst; lobby 24 uur p/d open, dus altijd gezellig.. vriendelijk personeel (behalve de badmeester), prijzen in hotel zijn prima (happy hour van 12 uur lang!).. ligging is super, strand aan de overkant! zwembad is super..

kortom; super.. in juli zijn we weer terug! PARTY TIME!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Inge03-10-2009

Go trabi Go

Redelijk hotel. We hadden inderdaad geboekt voor logies met ontbijt, nav de vele aanwiijzingen hier op zoover. Prima gegeten in de restaurants die op de boulevard aanwezig zijn. Zwembad was inderdaad erg koud en geen aanrader. Werd wel elke dag mooi schoongehouden. Hotelbar binnen en buiten waren super. Heerlijke cocktails. Lekker koffie met gebak. En alles voor weinig. Leuke excursietip: Go trabi go. Met knalgele trabantjes met open dak het binnenland van Bulgarije doorkrossen. Voor al die kooplustige vrouwen: neem je oude kleren mee en laat die daar en koop voor weinig mooie nieuwe kleren. Ga niet later dan half september. Veel restaurants, bars en winkels gaan al sluiten. Wel gunstig voor de prijs van kleding overigens. Maar het is gezelliger op de boulevard als alles open is.

• 9Koning24-09-2009

Bulgarije a place to be

Het was net zoals in de maand Juni voor ons GRANDIOOS ! Wij vinden dat voor een ieder een aanrader. Wij zeggen, mensen probeer het zelf eens uit. Wij komen zelf er al 25 jaar, Goudstrand en Zonnestrand. Het is voor ons een fantastich land, ook de bevolking.

• 7hj wichers22-09-2009

top hotel in een woordt

mooie hotel in een leuke omgeving,prima service ontbijt was super,genoeg,krijg je thuis niet elke dag ,internetten ,wisselbank,goede hoster,ruime douche kamer,zeezicht ruimte was top,kamer bijboeken op de dag van vertrek kan voor 20 levi in een woordt super,we komen in 2010 zeker terug,

• 8marjanne13-09-2009

het is veranderd, dankzij een renovatie

We zijn net een week terug en het was geweldig. We hadden de beoordelingen van anderen gelezen, maar het was goed. Het hoofdgebouw is jl.april 2009 gerenoveerd, de kamers zijn groot, de badkamers zijn vernieuwd en van anderen hoorden we dat nu het hoofdgebouw beter was dan het bijgebouw. Aan de voorkant ( niet de strandzijde) is het heel rustig. Het eten was geweldig, een groot divers aan lekkers en de bediening was reuze netjes en alles was erg schoon. Je kunt 's avonds eten voor 15 lv.p.p. Fijne vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8sharon09-09-2009

Prima hotel!

Mooi hotel, Ik ben in de zomer van 2009 met een groep van 21 personen in het hotel geweest. In 2008 ook hier geweest met 2 stellen. Het hotel is heel mooi gerenoveerd. Het zwembad is nieuw en groot. De kamer hebben allemaal een nieuwe badkamer+ airco. De ligging van dit hotel is super, alles ligt op loopafstand. De kwaliteit van dit hotel voor deze prijs is zeer prima.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Jolanda Tiveron06-09-2009

geweldige vakantie gehad

Wij zijn verleden jaar in dit hotel geweest. De ligging is geweldig kort bij het strand heel veel winkels en eetgelegenheden in de buurt. Wij hadden waren met 2 volwassenen en 3 kinderen en hadden de suite helemaal boven in het hotel gekregen. Dus helemaal niets te klagen gehad en super mooi uitzicht over zee. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt is heel erg eenvoudig iedere dag het zelfde. Het diner hebben we geen gebruik van gemaakt, omdat er genoeg eetgelegenheid in de buurt is en helemaal niet duur. Voor de kinderen is er in het hotel niet heel veel te doen maar op loopafstand leuke dingen voor zich met bezig te houden. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en gaan zeker nog een keertje terug. Zelfs de kinderen wilden nog niet naar huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Hotel Glarus Beach info