Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

65 Reviews over Glarus Beach

• 8Nati12-07-2016

Bylismy 2 i ostatni raz

Byliamy w tym hotelu po raz 2, pierwszy wyjazd wspominalismy bardzo milo. W tym roku przyjechalismy do glarusa na dwa auta. Nasza 4 dostala naprawde swietny pokoj w glownym budynku, ale nasi przyjaciele (para) poczatkowo dostala pokoj w ktorym byly mrowki (mniejszy budynek) Udalismy sie do recepcji z prosba o zmiane pokoju, gruba pani z recepcji (poczatkowo mila) powiedziala zebysmy przyszli za kilka godzin i oczywiscie zapewniala ze dostana nowy pokoj. Niestety nic sie nie dalo zrobic i mielismy przyjsc nastepnego ranka. No i wlasnie z grubsza pania menadzer musielismy sie wyklocic ale dostalismy nowy pokoj haha tym razem z grzybem, wtedy to juz bylismy bardzo zdenerwowani ale pani nie pozwolila zmienic pokoju na nowy. Smrod byl tak wielki ze nie dalo sie tam przesiedziec. Dzwonilismy do rezydenta zeby nam pomogl w zaistnialej sytuacji. Dzwonilismy do niego kilka razy, obiecal ze pomoze, przedzwoni do hotelu i odzwoni do nas, poinformuje nas co i jak. Niestety sami musielismy sie udac do recepcji i porozmawiac jeszcze raz, grubszej menadzerki nie bylo, byla chudziutka z ktora dalo sie zalatwic nowy pokoj, od razu zapytalismy czy byl telefon od rezydenta- nie bylo. Co do obslugi nie z recepcji- zasluguja na 10! Jedzenie jak na najwyzszym poziomie. Lokalizacja tez swietna. Polecamy ten hotel tylko prosze uwazajcie na pokoje 142 (mrowki) 145 (smrod, oba w malym budynku)

• 8Carolien29-12-2013

prima hotel

Begin juli 2013 tien dagen in hotel Glarus verbleven. De ligging is fantastisch! Direct aan de gezellige boulevard en direct aan het prachtige strand.Het is ongeveer 15 minuten lopen naar de Flower street. Het zwembad is redelijk groot (langwerpig) waar voldoende ligbedjes zijn. Wel moet je s morgens een handdoek leggen anders heb je kans geen bedje meer te bemachtigen. De kamers zijn ruim. Tip is om wel uitzicht op zee te nemen. Wij hadden uitzicht op de achterkant, op het platte dak. Het personeel was niet erg vriendelijk, maar niet storend voor ons. Wij hadden alleen ontbijt. Dit was niks bijzonders. Tip is om geen all inclusive te boeken. Je kan overal op de boulevard goedkoop en gezellig eten. Mijn kinderen van 14 en 15 hebben zich ook prima vermaakt, ze vonden met name de ligging geweldig. Ze konden zo de drukte in.

• 1peters27-07-2013

nooit meer

nooit meer glarus, slechtste hotel ooit!!!! ik ziereferenties uit 2009, toen washet schijnbaar goed, maar anno 2013 zeg ik , wegblijven!!!!absoluut 4 sterren onwaardig, wij hadden halfpension, maar bij all inclusive kom je helemaal bedrogen uit. het eten zeeer slecht, niet te vreten, weinig keus, koud, niet gaar om ziek van te worden, eetzaal zaten misschien 4 tafeltjes, iedereen at buiten het hotel, dat spreekt voor zich dan toch Personeel zeer onvriendelijk en dan de badmeester, een heuse tiran geen land mee te bezijlen, alleen via het trapje het bad in. Waag je het van de rand te springen, een bal, speelgoed of luchtbed, dan had jede grootste problemen.Het eerste hotel waar ligbedjes in overvloed vrij waren, de mensen weken uit naar zee om van het gezeiks af te zijn Ik kan alleen maar de tip geven: blijf daar in godsnaam weg!!!

• 8uli hasbach16-06-2013

alles gut im glarus

ein sehr gelungener aufenthalt im hotel glarus, mitten im leben und doch, falls gewünscht, ruhig genug. service, sowohl beim frühstück, an der rezeption, als auch der der zimmermädchen war vollkommen in ordnung. alles in allem wirklich nichts zu meckern, insbesondere bei einem übernachtungspreis von unter 9 euro incl. frühstück.

• 9Aleksandra09-11-2010

Dobre miejsce

Hotel Glarus w Złotych Piaskach jest położony tuż przy plaży - rewelacja. Pokoje ładne, czyste, codziennie sprzątane. Wyżywienie dobre ale monotonne. Ogólnie polecam pobyt w tym hotelu.

• 10DANUTA07-11-2010

polecam

polecam hotel GLARUS ze względu na cudowne położenie, piękne widoki,które pozostają na długo, pogoda też nam do pisała,W hotelu jest czysto, cicho ,można na prawdę odpocząć,można by urozmaicić jadłospis oraz trochę atrakcji na terenie hotelu.

• 8ellen29-09-2010

Best wel oke

Glarus beach is een mooi hotel. Heel erg dicht bij het strand. Ligging is echt perfect! Kamers zijn mooi en schoon. Eten zou ik niet bijboeken, je kan voor weinig in een ander restaurant een perfect diner krijgen. In het hotel is het elke dag hetzelfde... Verder prima hotel. Wc in de lobby is wel erg smerig steeds! Zou ik niet gaan gebruiken.

• 8ruud scheeren14-01-2010

super!

vorig jaar geweest voor het eerst; lobby 24 uur p/d open, dus altijd gezellig.. vriendelijk personeel (behalve de badmeester), prijzen in hotel zijn prima (happy hour van 12 uur lang!).. ligging is super, strand aan de overkant! zwembad is super..

kortom; super.. in juli zijn we weer terug! PARTY TIME!

• 9Sylle04-11-2009

angenehmer Urlaub am Sonnenstrand

alles so weit in Ordnung. Bis auf dass es Nachts immer unerträglich laut durch die gegenüberliegenden Bars und Diskotheken ist. Teilweise bis morgen gegen 3 Uhr. Aber dafür ist das Hotel nicht verantwortlich.

• 8Inge03-10-2009

Go trabi Go

Redelijk hotel. We hadden inderdaad geboekt voor logies met ontbijt, nav de vele aanwiijzingen hier op zoover. Prima gegeten in de restaurants die op de boulevard aanwezig zijn. Zwembad was inderdaad erg koud en geen aanrader. Werd wel elke dag mooi schoongehouden. Hotelbar binnen en buiten waren super. Heerlijke cocktails. Lekker koffie met gebak. En alles voor weinig. Leuke excursietip: Go trabi go. Met knalgele trabantjes met open dak het binnenland van Bulgarije doorkrossen. Voor al die kooplustige vrouwen: neem je oude kleren mee en laat die daar en koop voor weinig mooie nieuwe kleren. Ga niet later dan half september. Veel restaurants, bars en winkels gaan al sluiten. Wel gunstig voor de prijs van kleding overigens. Maar het is gezelliger op de boulevard als alles open is.

Hotel Glarus Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar