Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

44 Reviews over Gladiola & Gladiola Star

• 6Engelsman24-07-2018

Eenmalig, niet geschikt voor gezinnen...

Als je van feesten en dronken Duitse jongeren houd moet je deze zeker boeken. Vanaf uurtje of één smiddags gaat de muziek aan vanaf het strand tot diep in de nacht. De bass is onvermijdelijk. Het hotel zelf is wat gedateerd maar verder netjes. Eten is in buffet vorm. Ontbijten gaat nog het beste, dan slapen de jongeren nog, smiddags en avond eten is achteraan aansluiten in de rij. Eten op zich niet zo verkeerd. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Zwembad is eenvoudig en het strand is heerlijk. Mensen met kleine kinderen.. De zee word gelijk diep en loopt niet geleidelijk af. De boulevard is super gezellig veel winkeltjes en eettentjes.

• 6Andreea04-07-2014

Jale!!

Hotelul acesta este intr-adevar locul unde pustanii nemti isi fac de cap grav.Galagia, muzica din cluburile amplasate chiar in fata, personalul hotelului nu cunaste lb engleza - decat 2-3 persoane si alea vai de capul lor,mancarea este praf - putine feluri cam aceleasi in fiecare zi si nu toate ok la gust, dulciurile sunt ok insa daca nu esti inspirat sa le iei din primul moment in care intri in restaurant atunci la revedere...3 hoteluri iau masa in acelasi restaurant, cat priveste snack-urile pe care le poti servi in intervalul orar 15-17 nu mai comentez ca o sa ziceti ca sunt carcotasa,barul la fel de sarac cu bauturi proaste evident, pana si sucurile au gust de apa cu zahar, iar despre cafea ce sa mai amintesc ca nu are niciun gust.SINGURUL LUCRU PE CARE IL POT LAUDA ESTE CURATENIA DIN CAMERE. La piscina tb sa iti arunci prosopul pe unul din cele 40 de sezlonguri disponibile pt 3 hoteluri cat mai de dimineata.Hotelul nu dispune de plaja langa mare.Platesti wi-fi -ul si parcarea

• 9Hans Gielen14-07-2012

altijd weer

ik ga nu voor het 5e jaar naar dit hotel. De weg oversteken en je zit op het strand,bent bij restaurants en eettentjes. Het hotel zelf is niet bijzonder,maar meer dan goed genoeg van wat ze beloven.Personeel is vriendelijk,als je hun ook vriendelijk benadert!! Ze hebben vrij snel door met wie ze te maken hebben. De kamers zijn vrij sober,maar altijd schoon,voorzien van tv,koelkastje en zitje.Het ontbijt is altijd goed,veel keuze en genoeg van alles.Het avondeten vindt ik altijd iets minder,maar goede restaurants zijn er genoeg in de directe omgeving. Al met al een goed hotel voor een meer dan goede prijs!!(nu 599 voor 2 weken met ontbijt bij Touroperator

• 7dennis27-05-2011

prima hotel

prima hotel 25 meter van de boulevar daf,prima plek

• 2Wojtek30-08-2010

nie powtórzymy tego

Sa 2 czesci hotelu - 3 - proponowane przez biuro, troche gorsze niz pradawne FWP, nie warte nawet 2, mały syfiks, i za 250 zl doplaty za tydzien mozna przeniesc sie do 4. Te pokoje sa ok. Zarcie wciaz takie same dla obu czescie - skromne to malo powiedziane, ale jak ktos lubi pojesc pasztetu albo ryby z puszki i mortadeli lub jajek to ok.A wokol - wesole miasteczko i rabanka do 5 rano. no nie dla emerytow rzeczywiscie - moze dla koloni podrostkow. Wesolo!

• 8MIMI16-08-2010

Idealne miejsce dla Imprezowiczów

Hotel blisko plaży- w centrum miasta, co ma swoje plusy i minusy Napewno w nim nie odpoczniesz-ze względu na hałas dobiegający z okolicznych barów, dyskotek i restaurtacji. Sąsiedzi w hotelu też nastawieni imprezowo, więc jeśli traficie na sąsiadów Niemców to macie problem. Hotel schludny, jedzenie nieskomplikowane, fajne miejsce na wypad ze znajomymi

• 7Nicky en Sabrina21-07-2010

Goed!

Ligging: Prima, door weg gescheiden van strand Kamers: ruim Eten: eenzijdig, lauw Personeel: vriendelijk, behulpzaam

• 9T.C.Bergman11-07-2010

best place to have a holiday.

Ik heb een geweldige vakantie in hotel Gladiola Star gehad,leuk hotel,goede kamers,goed ontbijt maar het belangrijkste was voor mij het aardige personeel,receptie,schoonmaakdienst,barpersoneel,iedereen spreekt wel goed Engels of Duits,ik heb veel lol met ze gehad,het was onvergetelijk.

• 8arie06-06-2010

tevreden

net terug van gladiola star ,toen ik er aankwam was het hotel net geopend en waren we in totaal met 5 mensen en de dag dat ik 1 week later wegging waren er nog slechts ongeveer 25 . ik heb het hotel als lastminite geboekt voor een zeer lage prijs . en tot mijn verrassing een zeer goede kamer met uitzicht op zee , verder een redelijk ontbijt , en als ik soms s avonds in het restaurant(kil geen sfeer) buffet at , ook redelijk ,maar practisch elke keer hetzelfde ,maar ook buiten het hotel verschillende keren voordelig en gezellig gegeten de mensen in het hotel zijn allemaal zeer vriendelijk . een nadeel met de zeezicht zijde is dat vanaf ongeveer 22.00 tot 5 00 uur nacht de verschillende disco s zo hard mogelijke muziek op het strand maken en indien je wilt slapen de balcon deuren stijf dicht moet doen om het geluid te reduceren .

• 7Jessica & Marcel19-05-2010

leuke vakantie

Wij zijn in juli 12 dagen naar gladiola star geweest. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. De omgeving is erg gezellig en een gezellige boulevard. Het hotel heeft een erg klein zwembad, maar als je van strand houdt, dan zit je goed. Er is op een paar minuutjes lopen een heerlijk breed zandstrand met leuke strandtenten en lekker eten.

Wij hadden een nette kamer. Niet bijzonder, maar netjes, schoon en met een super mooi uitzicht op zee en de boulevard.

Het eten in het hotel vonden wij niet echt geweldig en het personeel was best nors. Spreken bijna geen engels. Wij hebben dan ook regelmatig in een van de restaurantjes op de boulevard gegeten.

Er zijn ook leuke excursies te doen.

Al met al een hele leuke vakantie gehad, hebben genoten!

Hotel Gladiola & Gladiola Star info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar