Hotel Gladiola & Gladiola Star

Hotel Gladiola & Gladiola Star
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gladiola & Gladiola Star voor je op een rij gezet:

Laatste review

Als je van feesten en dronken Duitse jongeren houd moet je deze zeker boeken. Vanaf uurtje of één smiddags gaat de muziek aan vanaf het strand tot diep in de nacht. De bass is onvermijdelijk. Het hotel zelf is wat gedateerd maar verder netjes. Eten is in buffet vorm. Ontbijten gaat nog het beste, dan slapen de jongeren nog, smiddags en avond eten is achteraan aansluiten in de rij. Eten op zich niet zo verkeerd. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Zwembad is eenvoudig en het strand is heerlijk. Mensen met kleine kinderen.. De zee word gelijk diep en loopt niet geleidelijk af. De boulevard is super gezellig veel winkeltjes en eettentjes.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

41 reviews over Hotel Gladiola & Gladiola Star in het Nederlands

Eenmalig, niet geschikt voor gezinnen...

Engelsman,
24-7-2018

altijd weer

Hans Gielen
14-7-2012

ik ga nu voor het 5e jaar naar dit hotel.

De weg oversteken en je zit op het strand,bent bij restaurants en eettentjes.

Het hotel zelf is niet bijzonder,maar meer dan goed genoeg van wat ze beloven.Personeel is vriendelijk,als je hun ook vriendelijk benadert!! Ze hebben vrij snel door met wie ze te maken hebben.

De kamers zijn vrij sober,maar altijd schoon,voorzien van tv,koelkastje en zitje.Het ontbijt is altijd goed,veel keuze en genoeg van alles.Het avondeten vindt ik altijd iets minder,maar goede restaurants zijn er genoeg in de directe omgeving. Al met al een goed hotel voor een meer dan goede prijs!!(nu 599 voor 2 weken met ontbijt bij Touroperator

prima hotel

dennis
27-5-2011

prima hotel 25 meter van de boulevar daf,prima plek

Goed!

Nicky en Sabrina
21-7-2010

Ligging: Prima, door weg gescheiden van strand

Kamers: ruim

Eten: eenzijdig, lauw

Personeel: vriendelijk, behulpzaam

best place to have a holiday.

T.C.Bergman
11-7-2010

Ik heb een geweldige vakantie in hotel Gladiola Star gehad,leuk hotel,goede kamers,goed ontbijt maar het belangrijkste was voor mij het aardige personeel,receptie,schoonmaakdienst,barpersoneel,iedereen spreekt wel goed Engels of Duits,ik heb veel lol met ze gehad,het was onvergetelijk.

tevreden

arie
6-6-2010

net terug van gladiola star ,toen ik er aankwam was het hotel net geopend en waren we in totaal met 5 mensen en de dag dat ik 1 week later wegging waren er nog slechts ongeveer 25 . ik heb het hotel als lastminite geboekt voor een zeer lage prijs . en tot mijn verrassing een zeer goede kamer met uitzicht op zee , verder een redelijk ontbijt , en als ik soms s avonds in het restaurant(kil geen sfeer) buffet at , ook redelijk ,maar practisch elke keer hetzelfde ,maar ook buiten het hotel verschillende keren voordelig en gezellig gegeten de mensen in het hotel zijn allemaal zeer vriendelijk . een nadeel met de zeezicht zijde is dat vanaf ongeveer 22.00 tot 5 00 uur nacht de verschillende disco s zo hard mogelijke muziek op het strand maken en indien je wilt slapen de balcon deuren stijf dicht moet doen om het geluid te reduceren .

leuke vakantie

Jessica & Marcel
19-5-2010

Wij zijn in juli 12 dagen naar gladiola star geweest.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. De omgeving is erg gezellig en een gezellige boulevard. Het hotel heeft een erg klein zwembad, maar als je van strand houdt, dan zit je goed. Er is op een paar minuutjes lopen een heerlijk breed zandstrand met leuke strandtenten en lekker eten.

Wij hadden een nette kamer. Niet bijzonder, maar netjes, schoon en met een super mooi uitzicht op zee en de boulevard.

Het eten in het hotel vonden wij niet echt geweldig en het personeel was best nors. Spreken bijna geen engels. Wij hebben dan ook regelmatig in een van de restaurantjes op de boulevard gegeten.

Er zijn ook leuke excursies te doen.

Al met al een hele leuke vakantie gehad, hebben genoten!

Niet aan te raden..

Danielle van den Heuvel
19-11-2009

Wij hebben onze vakantie (10 dgn, juli) doorgebracht in hotel Gladiola, niet Gladiola Star. Bij binnenkomst hadden we een goed gevoel, alles zag er netjes uit en was goed onderhouden. Toen we naar de kamers liepen werd al snel het verschil tussen het gewone Gladiola en Gladiola Star duidelijk. Van een mooi onderhouden hal, liep je een oud halletje in waar het tapijt los zat. Kamers waren niet groot, ouderwetse inrichting en vale kleuren. Douche was klein en de badkamer liep snel onder water.

Personeel sprak slecht Engels, was amper te verstaan. Eten hebben we een keer gedaan, was niet lekker en hebben we dus na die ene keer ook niet meer gedaan.

Ligging was goed, dichtbij het strand, winkeltjes en restaurantjes dichtbij. Ook het winkeltje tegenover het hotel bleek erg handig. Voor ons was dit een keer en nooit weer. Wij boeken voortaan wat luxer/met meer sterren om dit te voorkomen.

een goede tijd gehad.

sjef jansen
25-10-2009

geboekt voor gladiola, maar kwamen toch in star terecht. gelukkig! er is een hemelsbreed verschil tussen deze twee. Star heeft grotere kamers, dichte gordijnen, kluisje, grotere badkamer en de airco is netjes weggewerkt.

Ben positief over dit hotel en het lawaai, we hadden zeezicht, valt heus wel mee.

Geen aanrader!Nooit meer!

D
15-10-2009

Om naar het 3 sterren gedeelte te komen, moest je letterlijk van het 4 sterrengedeelte naar beneden met een schuine afdaling. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, zater haren tussen. Personeel was niet altijs vriendelijk en sprak weinig Engels.

Goudstrand zelf is wat mij betreft geen aanrader. Opdringerige verkopers met een chagrijnige houding. Zij proberen overal wel een slaatje uit te slaan. Verder was het eten buiten het hotel ook niks.

Voor ons dus nooit meer!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gladiola & Gladiola Star in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gladiola & Gladiola Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.