Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

25 Reviews over Elena

• 10kindzia03-03-2014

Polecany dla rodzin

hotel jak najbardziej dla osób wymagających, z dużymi pokojami i dużym basem, jestem jak najbardziej zadowolona z wyjazdu. dodatkowo bardzo dobre jedzenie

• 3marcin09-07-2013

Nigdy więcej.

Hotel Elena nie jest przyjazny polskim turystom.Jest nastawiony na turystów z Rosji i Niemiec, i te nacje są chętniej i milej obsługiwane,a poza tym jest dużym hotelem i raczej o ciszy i wypoczynku nawet w nocy można tylko pomarzyć.

• 7Willeke27-08-2011

redelijk hotel

redelijk hotel, wat eenzijdig eten leuk zwembad, ligging toch wat verder van het strand

• 1agnes l.30-06-2010

urlaub hotel elna bulgarien goldstrand

das hotel nur auf rumänische gäste eingesrellt. deutsche gäste sind dort nicht willkommen. zimmer dreckig, toiletten nicht desinfizrt und tägliche reinigung kann man vergessen, oder man macht es selber, bettwäsche vom vorgänger, in meinem fall sogar mit spuren. das personal muffig und unfreundlich, einige knabbern lieber an den fingernägel herun anstatt die tische neu einzudecken, das esen ewig das gleiche, gemüse nur heiß, nudeln dafür so gut gekocht das mann es nicht mal zu kauen braucht, keine abwechslung im essen, kommt auch vor das man schimmliges brot im brotkorb findet und wenn man eine kaffeetasse morgens möchte dann von zuhause mitbringen ansonsten gibt es plastikbecher und einen kaffeelöffel auch nicht vergessen. das ganze hotel legt überhaupt keinen wert auf deutsche gäste. sollte man sich mal beschweren,kann es sein,das man als lügner hingestellt wird. vor diesem hotel sollte man einen grossen bogen machen wenn man urlaub haben möchte dann geht man lieber woanders hin

• 6Nancy22-04-2010

NIET ALL INCLUSIVE GAAN

Ik ben samen met een vriendin naar dit hotel geweest. Het hotel heeft aardige kamers, maar verwacht geen echte luxe. Het eten is op zich lekker, maar veroorzaakt verschrikkelijke diaree. Ga daarom NIET ALL IN!! In de omgeving kun je prima eten voor lage prijzen. Het hotel is dicht bij het strand en uitgaansgedeelte, waarvan je geen last hebt omdat het hotel aan een doodlopende weg ligt. De zon blijft tot een uur of 6, verdwijnt daarna achter de hoge hotels waardoor het snel afkoelt in de avond. Voor mij geen tweede bezoek aan golden sands!

• 7Eelco Rietveld01-09-2009

Slecht eten en onvriendelijk personeel

Mooi hotel met mooie ligging. kamers erg goed en werden goed schoongemaakt. Personeel zeer slecht en niet vriendelijk. Je bord werd al weg gehaald terwijl je nog aan het eten bent. Eten eentonig, koud en niet lekker. Niet om nog eens te doen.

• 3Rotterdam23-08-2009

ONBEGRIJPELIJK SLECHT

Voor een groot gedeelte sluiten wij ons aan bij de vorige toelichting en ook daarbij ongemotiveerd personeel,wachten op een schone tafel,in de rij gaan staan voor je eten, vieze glazen, vloerbedekking in de gangen vies, binnen 3 dagen allebei de kinderen aan het infuus en diarree vermoedelijk van het zwembad zag er nogal troebel uit heb s avonds nooit iemand gezien van het zwembad op het te reinigen, wij zijn daarna elke dag naar de zee gegaan, dan maar 14 euro meer betalen voor bedjes en een parasol,s avonds geen bijzondere entertainment,2 tafeltjes om buiten wat te drinken snacks stelde ook niet veel voor, zeker geen 4 sterren waard,reisleidster ter plaatse ook niet capabel genoeg om problemen op te lossen,hotel was te vol en dat was met alles te merken we keken uit op een berg met oude broodjes en ventilatoren, algehele hygiene slecht. Wel een lange boulevard met veel winkeltjes.

• 7Tilburg12-08-2009

Nooit meer

Wij zijn hier in juli geweest. Het was verschrikkelijk! Het eten is eentonig, koud en niet lekker. Het brood bij het ontbijt is taai. Wij hebben er geld bij gelegd om iedere dag ergens anders te gaan eten. Mijn vriend en ik zijn echt geen culinaire hoogstandjes gewend maar dit was echt niet te pruimen. Het personeel is onvriendelijk en de gasten bestaan voornamelijk uit veel onbeschofte Roemenen. De kamers zijn smerig en niet naar behoren voor een 4* hotel. De vloerbedekking was smerig,de wc was smerig,het doucheputje en de randen van de douche zaten vol roest en schimmel,bij het zwembad is het een warboel van, voornamelijk kapotte, bedjes en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik raad niemand aan om hier heen te gaan. Zelfs de reisleidster ter plaatste vind Elena een slecht hotel.

• 7angelique19-07-2009

een goed hotel

ik was er op 9 juli 2009.ik vond het een goed hotel,ruime kamer met een mooi uitzicht op zee,elke dag werd er schoongemaakt dus netjes.personeel was vriendelijk behalve in de eetzaal daar kon geen lachje af.het eten was bijna elke dag hetzelfde maar was wel erg lekker.het enigste waar ik mee zit was de andere gasten want die hadden een hekel aan westelingen en dat lieten ze erg blijken maar dat heeft niks met het hotel te maken.

• 4Ecaterina14-05-2009

Never again!

It was awfull! No animation, no food, very poor service. The pool is small, at the pool bar only water and cola with water, at 10 p.m. all is closed. Rude personnal. Food consists in potatoes, been, tough peach and green bananas. Rooms are large and almost clean. The hotel has not a parking car!

Hotel Elena info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar