Hotel Edelweiss

Hotel aan zeeWeer vandaag24°12°
Hotel Edelweiss
9,2

24 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

De ligging was (volgens ons) goed, we hadden een mooi uitzicht op zee en wij vonden het niet heel erg elke dag de lange trap naar de boulevard te nemen. Het eten vonden wij niet geweldig. Bepaalde dingen waren ook onze smaak niet, maar vaak waren groentes te gaar of juist rauw en in bepaalde salades zat teveel mayonaise ( en de bulgaarse mayo is al niet lekker) verwerkt. De toetjes zijn vooral zoete taart/cake en de vla of yoghurt en fruit die erbij stonden zagen er gewoon niet erg smakelijk uit. Wat we wel raar vonden is dat er betaald moest worden voor de ligbedden bij het hotel. Dit hoort gewoon bij het hotel inbegrepen te zijn. Voor de cultuur hoef je niet naar Golden Sands, een dagje Varna is dan leuk. Maar wij vonden Golden Sands wel gezellig met al zn eettentjes en bars. En erg prettig dat het nog zo goedkoop is, biertje ongeveer 90 eurocent en de heerlijke cocktails 3,00 euro. Uiteten ook goedkoop als het eten in hotel minder is.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel met vriendelijke mensen. Zoals hieronder al stond, als je een praatje met ze maakt doen ze alles voor je. De kamer wordt elke dag schoongemaakt, bed verschoond en schone handdoeken en de bar is 24 uur geopend. Het ontbijt is niet echt slecht te noemen, wel het droge brood. Het avondeten is 3x niks. Reken maar op veelvuldig uit eten wat ook nog eens lekker goedkoop is. Als je niet van lopen houdt is dit niks, je moet vrij steil naar beneden (o.a. 91 traptreden) voor het strand of de boulevard en weer terug. Wel goed voor de spieren, voor de rest is het toch heerlijk relaxen.

Gereisd Met partner in mei 2006

Wij zijn net terug

bert adriaens
23-5-2006

Wij zijn net terug. Het hotel was net open voor het nieuwe seizoen, waardoor veel zaken niet goed geregeld waren. Niet open:nachtclub, internet, binnenbad,sauna,geen dansavonden/animatie zoals beschreven op de site. Fitnesapp. stuk.Personeel totaal onervaren m.u.v in de bar. Eten meestal koud en niet goed bijgevuld,desserts meestal niet meer te krijgen.Jammer dat men voor de ligbedjes extra moet betalen. Kamers netjes gepoetst en verzorgd.

Gereisd Anders in Tue May 23 2006 21:57:02 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Heel fijne vakantie gehad in dit splinternieuwe hotel. Erg aardig personeel, dat zeer hulpvaardig wordt zodra je een praatje met ze maakt. Het ontbijt was prima. Avondeten netjes maar saai, vaak van hetzelfde. Bovendien werd er te weinig aangevuld, zodat je gedwongen werd vroeg te komen. Je kunt beter boeken met alleen ontbijt, want langs het strand kun je voor een habbekrats lekkerder en gevarieerder eten. De kamers werden goed schoon gehouden. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Sun Jan 22 2006 18:30:27 GMT+0000 (UTC)
2005

Goed hotel,schoon en ruime kamers met mooi zee uitzicht.Eten is iets minder,maar niet slecht.wordt elke dag keurig schoongemaakt,elke dag nw handdoeken.Op de boulevard ben je in 5 min. dmv een pad met trappen en ook door een hotel te lopen die je onderweg tegen komt.daarachter weer trappen,en dan sta je op de boulevard.wel veel ouderen in het hotel.

Maar vooral opletten met de truck van de pinautomaat, dit is ons overkomen, doordat de pinautomaat mijn pas inslikte,(buiten gebruik was ie ineens) wat bleek er zat een valse opening opgeplakt...dus als je pas ineens weg is,en niet meer eruit komt,trek hard aan de opening waar je hem in hebt gedaan, want dit ding is vals en er opgeplakt!!! er is daar een bende mee actief en die staan dan vlak achter je!!.PAS OP hiervoor!!!(gelukkig waren wij zo slim dit op tijd te ontdekken,je kunt het haast niet zien zo écht is het)

Gereisd Anders in september 2005

Goed hotel

Tonny
3-9-2005

Goed hotel.De kamers worden goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.Het ontbijt was goed het avondeten wat minder vaak hetzelfde niet zo gekruid eten. Aan de boulevard kan je voor weinig geld lekker uit eten gaan en helemaal niet duur. Als je echt goedkoop en lekker wil eten moet je even verder lopen richting de kartbaan en voorbij het haventje daar is een stukje stil strand voor de Bulgaren zelf komen daar naar het strand dus ook niet zo druk, en daar kan je heerlijk eten en drinken voor maar 20 leva dat is ongeveer 10 euro. Een biertje 0,5 liter voor 1 leva. Varna is ook mooi om te zien. Er rijden veel Taxi's rond en voor 15 leva vanaf je hotel naar Varna. Wij gaan zeker nog een keer naar Bulgarije maar dan naar het Zonnestrand daar is het ook erg leuk. Je zal je niet vervelen de boulevard is ook heel erg lang dus erg gezellig om daar te lopen vooral in de avond.

Gereisd Anders in september 2005

Zojuist retour van hotel Edelweiss; de ligging is ons inziens perfect:op loopafstand van de boulevard terwijl je van het lawaai geen last hebt, wel rekening houden met trappenlopen om bij het strand/boulevard te komen.Voor mensen die slecht ter been zijn of ouders met buggy's is dit geen aanrader.Avondeten in het hotel: niet doen; gewoon op de boulevard voor een paar centen, of ga eens kijken aan de andere kant van de haven; hier gaan de prijzen nog eens door midden. Verder hebben wij een auto gehuurd en op eigen gelegenheid een rondrit gemaakt. Tip: goed voorbereiden zodat je de plaatsnamen in het Cyrillisch kunt onderscheiden. Wat je tezien krijgt is authentiek Bulgarije dat nog niet kapot getoeristiekt is zoals in de conventionele vakantielanden.

Gereisd Anders in augustus 2005

Leuk hotel 5 min

G.T
31-7-2005

Leuk hotel 5 min. lopen van de boulevard. Het hotel op zich is leuk,alleen jammer van het eten!!!Persoonlijk vind ik het voor een 4 sterren hotel te eenvoudig. Er is bijna altijd hetzelfde eten. Voor 20 leva (=10 euro!!!) kan je aan de boulevard ook lekker en gezellig eten! De sfeer aan het zwembad is ook leuk! Je moet wel vroeg in de ochtend zijn om een ligstoel en parasol te hebben. Want jammer genoeg leggen er heeeeel vaak mensen hun handdoeken al 's ochtends vroeg op de ligstoelen...

Gereisd Anders in juli 2005

2 weken verbleven wij in dit schone en rustige hotel met een goede airco en meerdere faciliteiten Er is internet,een biljart,de kinderclub,barretjes,volop massage en een binnen en buitenzwembad. We hadden half pension en dat was een uitgebreid ontbijt en s'avonds een heel redelijk diner.(soep,salade,rijst of patat/aardappel en wat vleeskeus en toetjes,fruit.) Maar uiteten is leuker en zeker niet duur. Het personeel doet vol plichtbesef en strak hun werk. Je loopt via trap,door een ander hotel en nog een trap in ongeveer 5 min. naar een erg druk en levendige boulevard met enorm veel vertier. Je gulden(ongeveer 1 Lev) kan een euro waard zijn! Het was een leuke vakantie even wat anders dan Spanje,Griekenland of Turkije.

Gereisd Anders in juli 2005

Uitstekend hotel met goede faciliteiten. Lekker zwembad en goede service. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Diner was iets minder hoewel het per dag wisselde qua samenstelling. Aardige mensen die er alles aan deden om het de gasten naar de zin te maken. Voor mensen die niet in de herrie van de boulevard willen zitten is het uitsteken. Animatieteam was minder maar hier deden we toch al niet aan mee. Excursies waren leuk en Varna is een leuke stad. Wel uitkijken voor zakkenrollers. Een aanrader voor mensen die er een week tussenuit willen en het niet te duur willen maken. Biertje tussen de € 0,75 een € 1,-- in een bar en hotel. In een discotheek tegen de €3,--. Diner voor 2 personen: voorgerecht,hoofdgerecht, fles wijn en water voor € 15,-- totaal.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.