Hotel Edelweiss

9.3Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

9.3Fenomenaal

• Sauna
Meer hotelinfo

64 reviews over Hotel Edelweiss

• 8anny sjef tillemans25-06-2007

heel vriendelijk personeel ,ontbijt heel goed., avondeten kon beter, maar restaurantjes aan het strand zijn heel goed en goedkoop. wij gaan zeker nogeens terug. anny en sjef

• 8Robert & Petra27-03-2007

In 2005 geweest. Goed, mooi hotel. Een nacht was klote door discolawaai van het zwembad. Ontbijt is prima, avondeten goed maar saai. We zijn 3x naar een restaurant geweest. Veel keus en goed(koop). Voor een weekje nixen bij het zwembad was het uitstekend.

• 7Albin28-09-2006

Hotel edelweiss is een goede optie voor mensen die weinig geld kwijt willen en een mooi hotel willen. Zoals meerdere mensen schreven is er een trap naar de boulevard. Het valt echter wel mee, ik ben geen sportman maar heb me prima gered met die trap. Verder zijn de mensen niet echt vriendelijk en dulden geen tegenspraak, iets wat ze nog moeten leren. Eten en drinken was erg goed.

• 7Wendy26-09-2006

Wij zijn net terug uit hotel edelweiss. Nette kamers alleen de ligging is niet ideaal. Je moet eerst via een bosweggetje een lange trap naar de boulevard met allemaal los liggende stenen. Niet voor mensen die slecht te been zijn. Ontbijt is redelijk, avondeten is slecht. Je kan voor zon 7 euro pp eten en drinken aan de boulevard en dat is ook veel gezelliger. Verder vind ik de mensen in Bulgarije niet bepaald vriendelijk (misschien ligt het aan het einde van het seisoen?!) Ik ga in ieder geval niet terug naar Bulgarije.

• 8rene en lisa uit rotterdam12-09-2006

wij zijn van 5 t/m 12 september 2006 in hotel Edelweiss geweest en hebben het er redelijk goed naar ons zin gehad.goed ontbijtbuffet (vrij uitgebreid)en een goed verzorgd dinerbuffet met o.a. kip varkensvlees en vis op diverse manieren bereidt.diverse aardappelgerechten,groenten en soepen,salade buffet en eenvoudige nagerechten.schoonmaak in de kamers is goed.een minpuntje is dat er slecht dan wel niet met klachten omgegaan wordt.b.v. na 3 x over een lekkage en defecte lamp te hebben geklaagd nog niet opgelost.geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn.al met al een redelijk goed hotel met zeer veel faciliteiten en animatie en 4 sterren zeker waard.

• 6Collin van Rooyen19-07-2006

We zijn net terug uit dit hotel,opzich is het een goed en net hotel.Er is internet (3 lev voor 0.5 uur).Het eten in hotel is bar en bar slecht..sommige 2* zijn beter.Eten is eentonig weinig variatie.Als je op de boulevear wilt komen is het nog wel 5 min naar beneden lopen over heelveel trappen.naar beneden gaat het wel maar naar boven is zwaar aan het einde van de avond.Voor mij geen 2x.

• 6bert adriaens23-05-2006

Wij zijn net terug. Het hotel was net open voor het nieuwe seizoen, waardoor veel zaken niet goed geregeld waren. Niet open:nachtclub, internet, binnenbad,sauna,geen dansavonden/animatie zoals beschreven op de site. Fitnesapp. stuk.Personeel totaal onervaren m.u.v in de bar. Eten meestal koud en niet goed bijgevuld,desserts meestal niet meer te krijgen.Jammer dat men voor de ligbedjes extra moet betalen. Kamers netjes gepoetst en verzorgd.

• 8Syl22-01-2006

Heel fijne vakantie gehad in dit splinternieuwe hotel. Erg aardig personeel, dat zeer hulpvaardig wordt zodra je een praatje met ze maakt. Het ontbijt was prima. Avondeten netjes maar saai, vaak van hetzelfde. Bovendien werd er te weinig aangevuld, zodat je gedwongen werd vroeg te komen. Je kunt beter boeken met alleen ontbijt, want langs het strand kun je voor een habbekrats lekkerder en gevarieerder eten. De kamers werden goed schoon gehouden. Voor herhaling vatbaar.

• 8francis24-09-2005

Goed hotel,schoon en ruime kamers met mooi zee uitzicht.Eten is iets minder,maar niet slecht.wordt elke dag keurig schoongemaakt,elke dag nw handdoeken.Op de boulevard ben je in 5 min. dmv een pad met trappen en ook door een hotel te lopen die je onderweg tegen komt.daarachter weer trappen,en dan sta je op de boulevard.wel veel ouderen in het hotel.

Maar vooral opletten met de truck van de pinautomaat, dit is ons overkomen, doordat de pinautomaat mijn pas inslikte,(buiten gebruik was ie ineens) wat bleek er zat een valse opening opgeplakt...dus als je pas ineens weg is,en niet meer eruit komt,trek hard aan de opening waar je hem in hebt gedaan, want dit ding is vals en er opgeplakt!!! er is daar een bende mee actief en die staan dan vlak achter je!!.PAS OP hiervoor!!!(gelukkig waren wij zo slim dit op tijd te ontdekken,je kunt het haast niet zien zo écht is het)

• 8Tonny03-09-2005

Goed hotel.De kamers worden goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.Het ontbijt was goed het avondeten wat minder vaak hetzelfde niet zo gekruid eten. Aan de boulevard kan je voor weinig geld lekker uit eten gaan en helemaal niet duur. Als je echt goedkoop en lekker wil eten moet je even verder lopen richting de kartbaan en voorbij het haventje daar is een stukje stil strand voor de Bulgaren zelf komen daar naar het strand dus ook niet zo druk, en daar kan je heerlijk eten en drinken voor maar 20 leva dat is ongeveer 10 euro. Een biertje 0,5 liter voor 1 leva. Varna is ook mooi om te zien. Er rijden veel Taxi's rond en voor 15 leva vanaf je hotel naar Varna. Wij gaan zeker nog een keer naar Bulgarije maar dan naar het Zonnestrand daar is het ook erg leuk. Je zal je niet vervelen de boulevard is ook heel erg lang dus erg gezellig om daar te lopen vooral in de avond.

0 tips over Hotel Edelweiss

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand300 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
      • Wellness behandelingenMassages