Hotel Edelweiss

9.3Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

9.3Fenomenaal

Meer hotelinfo

64 reviews over Hotel Edelweiss

• 2Mario26-09-2016

Nooit meer!

Recent terug van dit hotel Ons zien ze er nooit meer, hotel was ronduit Vuil, eten was slecht en niet gevarieerd. Personeel niet vriendelijk en amper andere talen machtig, zelfs geen engels.. Ligging is ook zeer slecht, om naar het strand te gaan moet je ofwel via slecht liggende trappen gaan of een stijle bochtige, niet verlichte weg naar beneden, om en bij de 10min stappen. Om een idee te geven hoe vuil het was, spinnenwebben overal, in onze kamer stonden er kinderhandjes op de ruit van een vorig bezoeker, alsook vonden we een half lege fles vodka terug langs de ruit in de kamer en ook een voucher. All inclusive werd verteld, helaas weinig plezier van gehad Animatie was er niet, poolbar was gesloten enz enz.. Voor rolstoelpatienten is dit hotel ook zeker Niet geschikt

• 7mc21-11-2010

prima prijs/kwaliteit.

hotel edelweiss was prima!!! eten was lekker en best wel gevarieerd,kamer was netjes en ruim iedere morgen 2 lev op het kussen leggen en alles is spik en span .veel heel veel trappen lopen als je van de boulevard af kom(en dat bij een paar dagen 40 graden)was best heftig. wat we leuk hadden gevonden als er sàvond ook af en toe animatie voor volwassenen was geweest .verder heeel vriendelijk personeel zelfs ontbijt op bed gehad en een fles champagne i v m de verjaardag van mijn man,helemaal top!!!!!

• 8L. Meijer07-07-2007

prima hotel, jammer dat er geen shuttlebusje van dit hotel naar en van de boulavard reed. Voor ons wel een goede lichaamsbeweging maar voor ouderen of mensen die niet zo goed ter been zijn is dit hotel geen optie. Zeer v riendelijk personeel en een schoon, mooi hotel./

• 9J & P28-06-2006

De ligging was (volgens ons) goed, we hadden een mooi uitzicht op zee en wij vonden het niet heel erg elke dag de lange trap naar de boulevard te nemen. Het eten vonden wij niet geweldig. Bepaalde dingen waren ook onze smaak niet, maar vaak waren groentes te gaar of juist rauw en in bepaalde salades zat teveel mayonaise ( en de bulgaarse mayo is al niet lekker) verwerkt. De toetjes zijn vooral zoete taart/cake en de vla of yoghurt en fruit die erbij stonden zagen er gewoon niet erg smakelijk uit. Wat we wel raar vonden is dat er betaald moest worden voor de ligbedden bij het hotel. Dit hoort gewoon bij het hotel inbegrepen te zijn. Voor de cultuur hoef je niet naar Golden Sands, een dagje Varna is dan leuk. Maar wij vonden Golden Sands wel gezellig met al zn eettentjes en bars. En erg prettig dat het nog zo goedkoop is, biertje ongeveer 90 eurocent en de heerlijke cocktails 3,00 euro. Uiteten ook goedkoop als het eten in hotel minder is.

• 8Rob20-06-2006

Prachtig hotel met vriendelijke mensen. Zoals hieronder al stond, als je een praatje met ze maakt doen ze alles voor je. De kamer wordt elke dag schoongemaakt, bed verschoond en schone handdoeken en de bar is 24 uur geopend. Het ontbijt is niet echt slecht te noemen, wel het droge brood. Het avondeten is 3x niks. Reken maar op veelvuldig uit eten wat ook nog eens lekker goedkoop is. Als je niet van lopen houdt is dit niks, je moet vrij steil naar beneden (o.a. 91 traptreden) voor het strand of de boulevard en weer terug. Wel goed voor de spieren, voor de rest is het toch heerlijk relaxen.

0 tips over Hotel Edelweiss

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand300 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
      • Wellness behandelingenMassages