Hotel Edelweiss

9.3Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

9.3Fenomenaal

• Sauna
Meer hotelinfo

64 reviews over Hotel Edelweiss

• 8Kai06-07-2005

Leuk hotel dat erg schoon is, eten is redelijk tot goed en wordt zeker goed aangevuld. In tegenstelling tot eerder recensies was bij ons wel alles open, de faciliteiten zijn erg goed en ook het personeel is aardig en zeker niet op afstand je kunt er best een leuk praatje mee houden (in zowel engels als duits). Ik schat de verhouding op 50/50 al had ik verwacht dat het voornamelijk duits zou zijn.

Wel een belangrijk punt is voor mensen die willen stappen (net als wij) dat het hotel aan de verkeerde kant van het dorp ligt (20 min lopen) maar wel op goede afstand naar de zee en boulevard (3 min lopen). Wat betreft de prijs kan ik kort zijn wij hadden een super-lastminute voor 264,- voor dit 4* hotel met HP dus wat dat betreft zeker geen klagen enige minpunt is de ligging ivm uitgaan voor de rest zeer aanbevelingswaardig.

• 0sabine en martin02-06-2005

Ligbedden op het strand heel duur. 12 euro voor 2 ligbedden met matrasje en parasol per dag. Wel leuke bediening op het strand. Leuke boulevard met leuke winkeltjes, barretjes, disco's, eetgelegenheden, supermarktjes. Heel leuk om een portret van jezelf te laten schilderen door allerlei schilderkunstenaars. Tip : neem alvast zelf een leuke portretfoto mee van huis. Kosten zwart/wit portret incl. inlijsten 80 euro.

Wat ik nog vergeten te zeggen was was dat de nachtbar ( die tot 5 uur s'nachts open zou zijn) in hotel ook nog gesloten was. Heerlijke totale bodymassage van een uur gehad voor 20 euro in hotel door een vriendelijke fysiotherapeut die goed engels praat.

• 7Sabine en Martin02-06-2005

Aardig hotel maar geen 4 sterren waard. Ontbijt was uitstekend,veel variatie.Wel wat vroeg. Kon eten tot 10 uur. Diner matig. Als je later dan 19.00 u. gaat eten is er niet alles meer. Wordt slecht aangevult. Fitnessstudio was nog niet af. Internetcafe was niet af. Bediening was prima. Aardig personeel. Duits is toch wel de voertaal. Kamers werden goed schoongemaakt.Iedere dag schone handdoeken. Binnenzwembad niet verwarmd. Moeilijk bereikbaar voor mensen slecht ter been ivm steile weg/trappen naar boulevard en strand. Mooie kamers. Niet gelijk in het centrum dus geen last van harde muziek e.d. Veel oudere mensen maar dat lag wrs. aan het voorseizoen. Genoeg ligbedden aan het zwembad maar wel met een heel dun matje. Was een leuke vakantie maar halfpension was niet nodig geweest ivm met goedkoop en lekkerder eten op de boulevard. B.v 2 pizza's op het strand met 2 pullen bier voor 6 euro.

• 8Ben Schaafsma28-05-2005

In mei 2005 8 dagen in Edelweiss Golden Sands geweest. Half pension. Goeie ruime kamers, elke dag schone handdoeken, kapster, masseuse, schoonheidsspecialiste aanwezig, goed & goedkoop. Fitness stelt niet zo veel voor. Inernet was nog niet open. Mooi buiten & binnenzwembad. Personeel behulpzaam maar "op afstand" spreken voornamelijk duits. Ontbijt was goed, diner wel aardig. Eigenlijk zonde aan de boulevard goedkoop en leuk eten. Minpuntje? afstand naar boulevard is gering maar geheel omlaag (en omhoog). Met de trap van Edelweis 116 treden. Ga langs de trap van Berlin (tennisplaz) die is tenminste verlicht. Jammer dat men de muziek overal zo hard zet. Het moet maar net je smaak zijn en 's morgens vroeg hoeft dat van mij niet. Ook een beetje vreemd want in mei was bijna iedere gast "grijs". De bus naar Varna (109 en 409) stopt vlak bij het hotel.

0 tips over Hotel Edelweiss

• Soort strandZand
        • Afstand tot strand300 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
        • Kleur van het strandLicht
        • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
        • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
        • Op het terreinBagageruimte, Terras
        • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
        • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
        • Wellness behandelingenMassages