Hotel Edelweiss ****

Review geschreven door Mario

Nooit meer!

Mario
26-9-2016

Recent terug van dit hotel Ons zien ze er nooit meer, hotel was ronduit Vuil, eten was slecht en niet gevarieerd. Personeel niet vriendelijk en amper andere talen machtig, zelfs geen engels.. Ligging is ook zeer slecht, om naar het strand te gaan moet je ofwel via slecht liggende trappen gaan of een stijle bochtige, niet verlichte weg naar beneden, om en bij de 10min stappen. Om een idee te geven hoe vuil het was, spinnenwebben overal, in onze kamer stonden er kinderhandjes op de ruit van een vorig bezoeker, alsook vonden we een half lege fles vodka terug langs de ruit in de kamer en ook een voucher. All inclusive werd verteld, helaas weinig plezier van gehad Animatie was er niet, poolbar was gesloten enz enz.. Voor rolstoelpatienten is dit hotel ook zeker Niet geschikt

Gereisd met partner in september 2016