Hotel Edelweiss

24 reviews over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Nooit meer!

Mario
26-9-2016

Recent terug van dit hotel Ons zien ze er nooit meer, hotel was ronduit Vuil, eten was slecht en niet gevarieerd. Personeel niet vriendelijk en amper andere talen machtig, zelfs geen engels.. Ligging is ook zeer slecht, om naar het strand te gaan moet je ofwel via slecht liggende trappen gaan of een stijle bochtige, niet verlichte weg naar beneden, om en bij de 10min stappen. Om een idee te geven hoe vuil het was, spinnenwebben overal, in onze kamer stonden er kinderhandjes op de ruit van een vorig bezoeker, alsook vonden we een half lege fles vodka terug langs de ruit in de kamer en ook een voucher. All inclusive werd verteld, helaas weinig plezier van gehad Animatie was er niet, poolbar was gesloten enz enz.. Voor rolstoelpatienten is dit hotel ook zeker Niet geschikt

Gereisd met partner in september 2016

prima prijs/kwaliteit.

mc
21-11-2010

hotel edelweiss was prima!!! eten was lekker en best wel gevarieerd,kamer was netjes en ruim iedere morgen 2 lev op het kussen leggen en alles is spik en span .veel heel veel trappen lopen als je van de boulevard af kom(en dat bij een paar dagen 40 graden)was best heftig. wat we leuk hadden gevonden als er sàvond ook af en toe animatie voor volwassenen was geweest .verder heeel vriendelijk personeel zelfs ontbijt op bed gehad en een fles champagne i v m de verjaardag van mijn man,helemaal top!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010
2007

prima hotel, jammer dat er geen shuttlebusje van dit hotel naar en van de boulavard reed. Voor ons wel een goede lichaamsbeweging maar voor ouderen of mensen die niet zo goed ter been zijn is dit hotel geen optie. Zeer v riendelijk personeel en een schoon, mooi hotel./

Gereisd met partner in juni 2007

D-reizen

heel vriendelijk personeel ,ontbijt heel goed

anny sjef tillemans
25-6-2007

heel vriendelijk personeel ,ontbijt heel goed., avondeten kon beter, maar restaurantjes aan het strand zijn heel goed en goedkoop. wij gaan zeker nogeens terug. anny en sjef

Gereisd anders in juni 2007

In 2005 geweest

Robert & Petra
27-3-2007

In 2005 geweest. Goed, mooi hotel. Een nacht was klote door discolawaai van het zwembad. Ontbijt is prima, avondeten goed maar saai. We zijn 3x naar een restaurant geweest. Veel keus en goed(koop). Voor een weekje nixen bij het zwembad was het uitstekend.

Gereisd anders in Tue Mar 27 2007 14:17:47 GMT+0000 (UTC)
2006

Hotel edelweiss is een goede optie voor mensen die weinig geld kwijt willen en een mooi hotel willen. Zoals meerdere mensen schreven is er een trap naar de boulevard. Het valt echter wel mee, ik ben geen sportman maar heb me prima gered met die trap. Verder zijn de mensen niet echt vriendelijk en dulden geen tegenspraak, iets wat ze nog moeten leren. Eten en drinken was erg goed.

Gereisd anders in Thu Sep 28 2006 08:44:22 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn net terug uit hotel edelweiss. Nette kamers alleen de ligging is niet ideaal. Je moet eerst via een bosweggetje een lange trap naar de boulevard met allemaal los liggende stenen. Niet voor mensen die slecht te been zijn. Ontbijt is redelijk, avondeten is slecht. Je kan voor zon 7 euro pp eten en drinken aan de boulevard en dat is ook veel gezelliger. Verder vind ik de mensen in Bulgarije niet bepaald vriendelijk (misschien ligt het aan het einde van het seisoen?!) Ik ga in ieder geval niet terug naar Bulgarije.

Gereisd anders in Tue Sep 26 2006 13:12:33 GMT+0000 (UTC)

wij zijn van 5 t/m 12 september 2006 in hotel Edelweiss en

rene en lisa uit rotterdam
12-9-2006

wij zijn van 5 t/m 12 september 2006 in hotel Edelweiss geweest en hebben het er redelijk goed naar ons zin gehad.goed ontbijtbuffet (vrij uitgebreid)en een goed verzorgd dinerbuffet met o.a. kip varkensvlees en vis op diverse manieren bereidt.diverse aardappelgerechten,groenten en soepen,salade buffet en eenvoudige nagerechten.schoonmaak in de kamers is goed.een minpuntje is dat er slecht dan wel niet met klachten omgegaan wordt.b.v. na 3 x over een lekkage en defecte lamp te hebben geklaagd nog niet opgelost.geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn.al met al een redelijk goed hotel met zeer veel faciliteiten en animatie en 4 sterren zeker waard.

Gereisd anders in Tue Sep 12 2006 20:12:14 GMT+0000 (UTC)

We zijn net terug uit dit hotel,opzich is het een goed en net hotel.Er is internet (3 lev voor 0.5 uur).Het eten in hotel is bar en bar slecht..sommige 2* zijn beter.Eten is eentonig weinig variatie.Als je op de boulevear wilt komen is het nog wel 5 min naar beneden lopen over heelveel trappen.naar beneden gaat het wel maar naar boven is zwaar aan het einde van de avond.Voor mij geen 2x.

Gereisd anders in Wed Jul 19 2006 15:18:44 GMT+0000 (UTC)

Prima verzorgd hotel waar we een leuke stapvakantie hebben gehad. Het hotel ligt wel een beetje afgelegen (wat wij alleen maar prettig vonden). Enige minpunten zijn het eten (beetje flauw) en het extra betalen voor de ligbedjes (2 leva = 1 euro per dag). Maar voor de rest een gezellig hotel, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.