Géén boekingskosten

Hotel Dahlia Gardens

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dahlia Gardens voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 10 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

10 Reviews over Dahlia Gardens

• 1Wolfgang04-10-2008

Dahlia Garden der Horror

schlechter Service, schlechtes Essen, die Zimmer unsauber und stinkig, Schimmelpilze überall,höchstens 2*wert , Hotel ist nicht zu empfehlen.

• 4hsj20-06-2008

Endlich wieder zu Hause...

Wer gern in der Nähe von Baustellen seinen Urlaub verbringt ist hier richtig. Für den Weg zum Strand ist der Hotelbus zu empfehlen oder robustes Schuhwerk. Die Zimmer sind o.k. Wer einen Fön, benötigt, bringt diesen besser von zu Hause mit. Das Personal gibt sich große Mühe, kann aber die Mängel im Hotelmanagement nicht kompensieren. Die Verpflegung ist gewöhnungsbedürftig und qualitativ recht bescheiden. Hat aber den Vorteil, dass zu der Zeit wo wir Urlaub gemacht haben wohl keiner über Gewichtszunahme klagen musste. Wer Nachspeisen oder frisches Obst liebt, sollte sich darauf einstellen dieses außerhalb des Hotels zu ordern. Liegen und Auflagen am Strand gibt es nur bis 16.30 Uhr, dann hat der Strandwächter "Feierabend", nimmt die Liegen unter Verschluss und zählt höchstens noch seine Einnahmen für die WC Benutzung im hoteleigenen Strandabschnitt. Wer einen schönen Sandstrand möchte, findet diesen hier. Fazit: Für vier Sterne muss man ein bisschen mehr ausgeben.

• 3Werner01-09-2007

das letzte hotel !!! super unfreundliches personal, hammer schlechtes essen...kleines buffet und immer das gleiche..........ekelhaft!!! viel zu teuer, preis leistung stimmt nichma ansatzweise.......nie wieder......

• 7frank en mandy11-05-2007

leuk hotel met aardige mensen kamers waren schoon en netjes, alleen het eten was iets teveel van hetzelfde.Jammer dat er weinig voor kinderen was te doen, zeker de moeite waard voor het geld dat we betaald hebben, ligging is heerlijk rustig een paar kilometers van het drukke golden sands.

• 9Frans van der Wolf09-01-2007

Zijn in 2006 tot volle tevredenheid met vakantie geweest "All inclusive". Goed strand incl. de verzirging van het hotel aan het strand. Rustig, gezellig hotel, geen massa. Buffet voldoende zeker voor de prijs. Misschien dit jaar nog een keer want we hebben nog niet alles gezien. Doen dit met openbaarvervoer hetgeen goed te doen is.

• 9ronald wesdorp25-09-2006

bijzonder goed hotel. een enkel minpunt wa dat er met veel tam-tam een bulgaarse avond werd georganiseerd, maar deze was al 45 minuten afgelopen.

• 8Dineke12-09-2006

Net terug van 8 dagen vakantie in dit hotel. Als u rust zoekt is dit een uitstekend hotel. 's avonds is er niets te beleven maar dan kunt u altijd met de bus of taxi naar goudstrand. Het eten is prima maar weinig keus, je krijgt echter best wel je buikje vol. Klagen over het eten daar staan Nederlanders nu eenmaal om bekend. Wilt u een ruimere keus dan moet u voor een 5 sterren hotel kiezen, maar daar is de prijs dan ook naar. Heeft u thuis ook zo'n uitgebreid ontbijtbuffet als hier? Ik niet in iedergeval.Bulgaren staan erom bekend dat ze altijd het eten lauw opeten. Het personeel is best aardig maar men moet lang en hard werken op een dag en dan kun je niet altijd blijven lachen. De kamer en het hotel zien er schoon uit. Wij hebben een prima vakantie gehad voor de prijs die wij ervoor betaald hebben.

• 4Jeanet01-09-2006

Wij zijn in de periode van 18-7-06 tm 1-8-06 met 6 personen waarvan 4 volwassen 1 kind van 5 jaar en een baby van 6 maanden naar Dahlia Gadens geweest de omschrijving doet leuker aan dan dat het is. Personeel is er erg onvriendelijk en de kamers wat het reisburo aan ons heeft verkocht dat je wel goed met 4 personen op 1 kamer kan vertoeven blijkt gewoon niet waar te zijn als er een bed op de grond geplaats is kan er geen babybedje in de kamer geplaats worden dus onze zoon heeft de gehele vakantie bij zijn opa en oma op de kamer gelogeerd omdat dat bij ons gewoon niet kon erg jammer want je betaald genoeg voor een kind van 5 jaar. Tevens is het hotel erg muffig dat komt doordat het binnenzwembad op de begaande grond zit en dit is niet echt gezond voor kleine kinderen. Het AI is met de prijs/kwaliteit erg duur met wat je krijgt alle drankjes waren ook steeds op wel kon je dan tegen 1 lef 50 coktails kopen en dan waren er wel weer likeurtjes erg vreemd allemaal je betaald er genoeg voo

• 6ernst22-08-2006

We zijn net terug uit Bulgarije en hebben geen goed gevoel over gehouden aan Dahlia garden. We hadden een All-inclusive reis geboekt en dat kon je goed merken. De service van de mensen (op een paar na) was niet vriendelijk en voor het eten was erg slecht. Alles was lauw en slecht.

Veel van de mensen gingen uit ook al snel buiten de deur eten (is nog goedkoop en dus best te doen).

Wel kregen we bij de terugvlucht een lunchpakketje mee. Dat was wel weer positief.

• 8frank27-06-2006

prima allin hotel met diverse soorten sterkte drank gratis schepijs en strand is zo.n 5 minuten lopen wil je meer belven dan moet je naar het goud strand zelf gaan dat is ongeveer 25 minuten lopen van het hotel en zelfs de kinderen worden prima vermaakt met een kidsclub en kinderdisco

Hotel Dahlia Gardens info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Golden Sands ( Chaika Resort ), 9007