Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Bonita

• 6Natalia25-06-2019

Blisko plazy

Położeie hotelu jest super, zaraz naprzeciwko plaży. Jedzeie slabe, a nawet bardzo słąbe.

• 10Uwe Maroldt19-07-2017

Nächstes Jahr wieder

Alles sehr gut.Essen sehr gut.Personal sehr freundlich.

• 1Łukasz30-06-2015

nigdy więcej

hotel tragedia obsługa okropna pod hotelem na hotelowym parkingu strzeżonym zdewastowali nam samochód rzucając w niego butelkami z hotelowego balkonu

• 5vlwc25-08-2010

Ecklig

Das Essen ist miserabel. Der Koch kann nicht mal Eier kochen, die sind fast alle geplatzt gewesen. Tischdecken sind Dreckig. Salz und Pfeffer -Dosen sind wahrscheinlich seit dem Einkauf nie gereinigt worden sie sind so fettig, dass man sich davor ekelt. Das Bedienugspersonal (Essbereich) ist unaufmerksam (nicht kundenorientiert), wenn der Hotelgast nicht aufpasst wird er durch Personal überrollt.
    Reinigung: Der Dreck wird nur gleichmäßig verteilt. Das Badezimmer ist wahrscheinlich Tabu, da wird nie geputzt und, und, und. Nie wieder Bonita.

• 8Francis van Jette01-06-2010

HOTEL UIT DE SIXTIES

Typisch hotel uit de "Sixties", ancien régime. Eten wordt opgediend, niets meer, niets minder. Drank wordt opgediend (na lang aandringen), niets meer, niets minder. Personeel werkt, niets meer, niets minder. Dezelfde cd (van Julio Iglesias) van 's morgens tot 's avonds, niets meer, niets minder. Kamers zijn proper, niets meer, niets minder, maar hebben wel een prachtig uitzicht op het goudstrand.

• 6Claudy21-08-2008

Redelijk

Wij hebben nav revieuws geboekt voor Bonita, het eten scheen er goed te zijn wat in Bulgarije soms probleem is, het is er niet slecht maar als je uit gaat eten denk je dat je in het paradijs bent zo'n groot verschil, let wel het is niet slecht maar toch. Soms ook druk op bepaalde tijden, het personeel inclusief de managers van de eetzaal weten volgens mij niet wat lachen is, ze maakten een koele en zakelijke indruk, de ligging is perfect, maar zal er zeker niet voor de 2e keer naar toe gaan.

• 8Steffi29-07-2008

DIKKE FLOP

Zoals mn reisgenootje het al uitbeeldig heeft uitgelegd ; SLECHT HOTEL. Bulgarije is een mooi land met vriendelijke mensen, zalig weer & goedkope waren, maar Bonita Hotel trekt echt op niks. Mensen die naar Bulgarije willen vertrekken, doe gerust, maar als je geen week met maagpijn wilt rondlopen, moet je Bonita vermijden. De laatste dag zijn we buiten het hotel ons avondmaal gaan verteren & het personeel van 't restaurant zei zelfs dat Bonita het slechtste hotel van heel Goudstrand was .. Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd.

• 6Sheila28-07-2008

Dit NOOIT meer!!

we zijn met een ander koppel geweest en onze kamer was vrij ruim en netjes.Maar onze vrienden hun kamer was precies een kruipgat.De wc-bril eraf,de gordijnen vielen eraf,kast viel uiteen,de zekeringkast hong gewoon in hun kamer!!! Het eten was gewoon walgelijk het meeste vlees was nog rauw vanbinnen de soep daar lag de olie dubbel en dik op er was helemaal niet veel keus. Als we waren gaan eten een half uur later hadden we allemaal buikpijn en moeste we allemaal naar het toilet. Verschrikkelijkste vakantie OOIT!!! Mense ge zijt gewaaschuwt e

• 8Annita de Lange31-07-2007

Helaas, hebben wij de vakantie voortijdig moeten afbreken. Maar onze eerste indruk was zeer goed. Ontbijt en diner waren in buffet-vorm en erg lekker. Kamer was met airco en groot genoeg. (familie kamer 2 volw en 2 kind (13 en 14 jaar)) Prijs/kwaliteit is daarom goed. Ligging vlak aan 't strand aan het einde boulevaard

• 9Xenia Rumpfhufnagel04-06-2007

Das Büffet ist sehr lecker! Leider ist das Frühstück sehr einseitig aber an den anderen Tageszeiten sehr unterschiedlich. Das Hotel hat über 12 Stockwerke und 2 Lifts die öfters kaputt gehen, des halb würde ich keinem Empfehlen das Zimmer ganz oben zu wählen. Tortzdem ein sehr gutes Hotel nur weiter empfehlbar!

Hotel Bonita info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Maaltijden