Hotel Bona Vitasterster

6Voldoende

Score uit 1 review

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Bona Vita?

6Voldoende

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Bona Vita

• 6Frits06-08-2016

mooie foto's op website maar is n beetje gedateerd

Het uitzicht is prachtig, maar de rest is allemaal een beetje gedateerd. Ze hebben de laatste 10 jaar niet of nauwelijks onderhoud uitgevoerd. Toen ik in m'n kamer kwam kon de schuifpui niet eens dicht ondat t slot er bijna uitlag, idem voor de voordeur. Ik vroeg of ik bij de fitness mocht kijken, dat was buiten werking... Kamer is op zich wel ruim maar de douche is klein en pal naast de wc en wastafel dus alles wordt nat. En het eten: tsja als je van knapperige frietjes houdt moet je echt een restaurant in de buurt op gaan zoeken. Zwembad is prima en de kabelbaan naar t privé strand is gedateerd maar is verder oké

Alleen gereisd in augustus 2016

0 tips over Hotel Bona Vita