Appartement Bendita

7.7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.7Goed

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Bendita

• 9agnetha18-08-2009

Mooie accomodatie

Erg mooie appartementen, lekker ruim. Ongemakken zoals geen warm water, airco die niet werkte werden direct verholpen, personeel was heel vriendelijk. Schoonmaak van het appartement is perfect iedere dag nieuwe handdoeken en zelfs vieze was wordt opgevouwen! Verder is bulgarije een mooi land, eten aan de boulevard is vrij eentonig maar goed te doen en helemaal niet duur. Kortom een prima vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 0A van Luijn19-07-2009

Een aanrader

Buitenverwachting een ontzettende mooie en rustig vakantie gehad in Bulgarije,(Bendita) alleen snap ik niet dat er mensen zijn die klagen over het personeel, nou niets anders dan lof over deze mensen, het enige minpuntje zou dan de badmeester zijn die erg arrogant over kwam!!En waar maak je mee dat je in een appartement ieder dag schone handdoeken krijg, en dat er ook nog een wasmachine staat, en dan ook nog even de vermelding dat het niet voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de trappen. Onze vakantie was 25-06-09 t/m 09-07-2009

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Sebastiaan17-07-2009

Prima accomodatie

zijn net terug van een 11 daagse reis naar appartementen complex bendita. Prima plek, snap niet waar de eerdere reactie's vandaan kwamen mbt de onvriendelijke mensen, hebben tijdens ons verblijf geen enkele onvriendelijke Bulgaar getroffen! appartement was zeer netjes, werd elke dag schoon gemaakt en kregen iedere dag 4 nieuwe handdoeken. nadeel was inderdaad de trappen die je naar de boulevard leiden, maar voor ons geen probleem!

Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Fiona14-06-2009

Aardige accomodatie

Mooie en goed verzorgde appartementen. Schoonmaak is prima alleen laat het ontbijt wat te wensen over. Verder vriendelijke mensen.

Alleen gereisd in mei 2009

• 3klarien buskruid23-11-2008

niet heen gaan

het hotel was erg mooi. zwembad mooi, omgeving ook mooi. de mensen zijn erg onvriendelijk in bulgarije! ik ga er nooit meer heen. van de mensen van het hotel konden wij alleen maar boze blikken krijgen en werden weggekeken. ga hier niet heen. zonde van je geld! pas op voor zakkenrollers! het liefst plukken ze je helemaal kaal daar!

Gereisd met partner in november 2008

• 6wieneke23-11-2008

nooit meer .

hotel erg mooi niets mis mee ,aleen de mensen zijn niet leuk , spreken geen engels niet klant vriendelijk ,kijken je eigenlijk weg . het bed bestond uit 3 kussens van de bank en toen we er mee naar de receptie gingen werd er niets aan gedaan en kregen we boze blikken. vervolgens 1 week lang met rug pijn rond gelopen .

Gereisd met partner in november 2008

• 8Fam Ormel07-09-2008

Keurig en gezellig

Inderdaad erg veel trappen! Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of hartpatienten. Verder is het niet handig dat de kluisjes bij de receptie zijn en niet op de kamer. Er zijn nergens broodjes te krijgen. Personeel spreekt slecht Duits en Engels. Verder wel prima appartement, mooi zwembad en strand en (woeste) zee. Lekker gerelaxed.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Fam Zondervan13-08-2008

Prima plek voor een vakantie.

Prima plek voor je vakantie,schoon en ruim appartement. Geen plek voor mensen die slecht ter been zijn,het complex is vrij hoog gelegen....veel trappen lopen. Personeel nog wel wat onervaren. Prima zwembad,twee stuks!!! Heerlijk gegeten in diverse restaurants op de boulevard. We kijken terug op een prettig verblijf.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Wesley12-08-2008

Zeker voor herhaling vatbaar!!

2 weken genoten van dit luxe appartement. Waren met gezelschap van 4 pers. en hadden 3-kamer app. besteld. Echter bij aankomst ( 3.30 uur) bleek er dus een 2 kamer app. voor ons te zijn. Na een korte nachtrust de volg.ochtend gelijk naar de receptie ( die over het alg. niet echt de Engelse taal beheersen maar dat terzijde). Om 14.00 was het geregeld en kregen we er een extra 2 kamer app. bij, wat ik dus een klasse oplossing vind! Je merkt goed dat het een nieuw complex is, ziet er keurig uit, goede airco, goede wasmach.,tv en dvd speler Het plaatsje zelf is abs. een leuke plek om te shoppen/eten/drinken en dat allemaal voor weinig!! In de restaurants is er erg veel vertier middels bulgaarse volklore en is ook zeker leuk om aan mee te doen. Verder raad ik zeker aan om wat excursies te doen, bijv. Bulgarije anders en woudfeest!! Nessebar viel echter flink tegen en is de 3 uur durende busreis zeker niet waard. Het is een goed alt. voor Tur/Gri en doet zeker niet onder voor hen.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8J. Buursma03-08-2008

super appartement

Ons twee-weekse verblijf in dit appartement is ons prima bevallen. De ligging is goed, al moet je wel een aantal trappen afdalen voordat je bij het strand bent. +/- 2 minuten lopen. Boulevard is erg gezellig en druk. Prijzen zijn erg laag, het is een goedkoop land. Het appartement zag er schoon uit en werd iedere dag schoongemaakt. Een kleine fooi en ze doen heel veel voor je, bv. iedere dag schone handdoeken ipv. 1x in de drie dagen. Kortom een echte aanrader. groeten uit Fryslân

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Bendita info