Appartement Bendita

7.7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

7.7Goed

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Bendita

• 6vd Heuvel14-08-2017

Prima verblijf

Ik ben net terug van mijn vakantie in bulgarije. De ligging van het appartement is prima. Voor mensen die slechter te been zijn of moeite hebben met veel trappen lopen is het misschien wat minder praktisch. Zodra je naar beneden loopt heb je daar het strand en de boulevard. Uitgaanscentrum is prima te lopen en supermarkten en restaurantjes in overvloed. Het appartement zelf was wel oké, het voelde een beetje alsof wij in het low budget gedeelte zaten. Het bed was erg hard met veel veren erin, de douchekophouder zat los en de afvoer van de wasbak lekte. Wij hadden wel een grote koelkast en vriezer dat was erg fijn maar wij hoorde via andere gasten dat dat niet overal het geval was. Er wordt elke dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken ect dat is fijn! Als je het appartement boekt met het idee ook zelf te gaan koken. De keukenuitrusting aan pannen bestond uit 1 koekenpan (met goede antiaanbaklaag!) en 1 normale pan met deksel. Dus tenzij je de hele week eenpansgerechten wilt eten..Verder prima verblijf gehad. Mooi zwembad erbij. Het viel ons wel op, maar dit was in het algemeen zo niet alleen in het appartement zelf, dat het personeel slecht Engels spreekt.. Toch lastig in een toeristisch gebied.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7fam. Hendriksen08-08-2011

Fantastische lokatie en app., geen kidsclub!

We zijn dit jaar voor het eerst met onze kinderen van 5 en 7 naar Bulgarije geweest. We hebben het goed naar onze zin gehad. De appartementen van Bendita zijn zeer ruim. We kregen eerst een appartement aan de achterkant van het oude gebouw dicht tegen de bergwand (geen uitzicht). We zijn toen terug gegaan naar de receptie aangezien er op het voucher zeezicht stond. Uiteindelijk een goede vervanging gekregen met uitzicht op zee. Inrichting verschilt per app. (wasmachine, minibar etc.) Met een beetje fooi doen ze alles voor je, zelfs de afwas. Bij de receptie spreken ze niet of nauwelijks Engels of Duits. Als er iets is kun je het beste meteen naar de manager stappen. Je kunt overal goed eten en de prijzen zijn erg gunstig. Er is genoeg vermaak op de boulevard. De kidsclub zit dicht en er zijn geen plannen om deze te openen. Dit was een domper voor onze kids. Badmeester functioneert niet zoals het hoort... Al met al wel een aanrader ..........!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Michel Klaver20-07-2011

aanrader

Wij zijn nu voor de 3e keer in bulgarije geweest en hebben nu voor bendita mare gekozen.het is wel duurder dan gemiddelde appartementen in golden sands maar wel een aanrader.een minpuntje is dat er maar 1 van de 3 receptionisten die wij gezien hebben engels spreekt en dat kan soms lastig zijn.al deden de overige 2 ook erg hun best om je te helpen.ontbijt hebben wij niet genomen maar het zwembadcafetje is erg goed en goedkoop. er komen elke dag schoonmaaksters die erg keurig hun werk doen.en als je ze fooi geeft dan doen ze beter hun best voor je zoals de afwas in de kastjes doen en je dekentjes in een leuk vormpje vouwen.nou gaat het mij niet om een leuk vormpje in mijn dekentje maar de schoonmaaksters werken voor een beschamend laag bedrag van wat wij hier verdienen dus je helpt ze erg mee. al met al een plezierig appartement voor een leuke vakantie. en golden sands is zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Sylvia06-02-2011

Zeer modern,en een hele lange trap!

Bendita Mare is een zeer luxe en modern arpartementen complex. De inrichting is super. Nette keuken incl. wasmachine, bestek etc. Ook de badkamer was goed onderhouden en modern! Het uitzicht was wat minder maar het meest vervelende was de trap naar het strand. Op foto's zie je wel constant het trappetje met Bendita Mare er op, maar daaronder volgt een nog langere trap naar de boulevard. Boven aan het zwembad blijven was ook niet alles. Het water was steen en steen koud en bepalde momenten lag je in de schaduw van het gebouw. De boulevard was wel zeer gezellig en leuk om te wandelen. Helemaal aan het einde kon je rechts omhoog naar een totaal ander gedeelte. Hier waren dan ook wel echt de goede restaurants! Prijs kwaliteit verhouding was echt goed!!

Gereisd met partner in september 2010

• 8alies en danny16-09-2010

super

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit appartement. Ze zijn erg groot, worden goed bijgehouden, want elke dag wordt het schoongemaakt. En het is waar, ze doen echt de afwas voor je. Het zwembad is ook heel mooi, en groot genoeg. Voor het stappen moet je een eindje lopen, zo'n 20 min. Maar als je de trap afloopt kom je al vele restaurants en bars tegen. De trappen zijn het ergst, wij telden 164 treden. Je kunt ook een andere route nemen, dan heb je alleen de trappen die op de foto, hier op de site, staat. Maar ondanks die trappen, raden wij echt dit appartement aan!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9elvira125-08-2010

Prachtig complex

Geweldige vakantie hier gehad, genoeg vertier beneden aan de boulevard. Het appartement is schitterend en ruim ( zie andere foto's ) het personeel is vriendelijk en elke wordt er schoon gemaakt. Is er een probleem dan ga je naar de general manager en het probleem wordt gelijk opgelost. Het is wel een hotel waar je wel 154 trede voor moet over hebben, maar het is het waard om die naar boven te klimmen.

Beneden zitten overal restaurants waar je stuk voor stuk heerlijk kunt eten, en bars zijn er in overvloed.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Kees & Elvira

• 8M & R04-08-2010

mooi appartement

2 weken verbleven in app bendita. Prima appartement, erg schoon, alles aanwezig: keukentje met oven en koelkast, zelfs een wasmachine. Prima bed en goede airco. Ons balkon had heel mooi uitzicht op zee. App ligt iets hoger tov de boulevard, flink wat trappen lopen. App gelegen aan rustige kant van de boulevard, geen geluidsoverlast. Alles op loopafstand. Goed zwembad bij het complex met een bar. Ontbijt wat eentonig, maar 3 keuzes. Ga eens uit eten bij Steakhouse OLD OAK, goedkoop en erg lekker. Wil je ook nog iets van het Bulgaarse binnenland gezien, ga dan tour Bulgarije anders doen. Ook is het aan te raden een dagje met de lijndienstbus (3leva) naar Varna te gaan. Heerlijke vakantie gehad.

• 7Masja31-07-2010

Goed appartement, niks meer en niks minder

Net appartement met fijne bedden. Wij hadden met ontbijt geboekt, achteraf niet nodig. Je krijgt elke dag hetzelfde bordje met beleg (géén buffet!) en als je een grote eter bent 's ochtends heb je een probleem (Ze zitten daar op hun brood alsof het goud is).Er zijn genoeg winkeltjes waar je beleg en brood kan halen (niet duur). Eten op de boulevard qua prijzen viel heel erg tegen. Ja je kan voor een tientje eten, maar dan kun je de wat lekkere vis- en vleesgerechten in combinatie met een toetje wel vergeten. Wij waren gemiddeld voor een normaal 2-gangen menu inc. twee drankjes (2 pers.) omgerekend 50,- euro kwijt. Niet héél goedkoop dus! Wat betreft de Bulgaren zelf: lijkt in eerste instantie een stug volk, maar als je gewoon vriendelijk blijft merk je dat het hele vriendelijke mensen zijn. En de niet-vriendelijke mensen, tja, die heb je óók in Nederland! Kortom, we hebben een relaxte vakantie gehad, maar keren hier niet snel weer terug. Dan liever naar Turkije of Griekenland.

• 9Susan en Simone20-07-2010

Mooie app.

Wij zijn vanaf 1 juli 2010 t/m 12 juli 2010 in Bulgarije geweest in het appartementen complex Bendita. Onze appartement was ronduit geweldig. We hadden een aparte woon en slaap gedeelte. Er zat een wasmachine in en je kon er zelfs strijken. Het enige nadeel is de trappen maar als je goed ter been ben geeft het niet. Wij hadden alleen heel veel regen in de periode dat wij daar waren. Dat was erg jammer. En Bulgarije op zich is niet zo mooi als bijv. Griekenland. Maar de boulevard is erg leuk genoeg te doen zeker ook voor kinderen. We hadden iedere dag schone handdoeken. Het app. werd iedere dag schoongemaakt. Alleen wij hadden er ook ontbijt bij. Dit niet doen stelt niks voor je krijgt een bordje met daarop een paar plakjes kaas, worst en wat boter en jam. En een paar geroosterde boterhammen. Je kan beter zelf wat halen. Een paar excursies gedaan en we hebben zelfs een manicure gehad. Erg leuk en geen geld. Bulgarije is ook een erg goedkoop land, je kan er eten voor 10 euro.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Lisa en Suzanne12-09-2009

Super

Deze zomer verbleven wij in appartement Bendita. We hebben een hele leuke tijd gehad. Het personeel is vriendelijk, de appartementen zien er goed verzorgd uit en alles word netjes bijgehouden. De ligging is ook redelijk, het enige nadeel is dat je erg veel trappen moet beklimmen eer je op de boulevaard bent (die trouwens ook erg gaaf is, vele kraampjes, cocktail/ karaokebars, uitgaansgelegenheden, restaurants, cafetjes en ga zo maar door) Het is een echte aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Appartement Bendita info