Hotel Bellevue Goldstrandstersterster

8.6Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Bellevue Goldstrand?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue Goldstrand voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Bellevue Goldstrand

• 2018
    9Fam. Jansen10-06-2018

Hotel met een super ligging, net buiten de drukte. Door straat gescheiden van het strand met voor dit hotel gratis strandbedjes met parasol. Het eten is zeer gevarieerd en erg lekker. De kamers zijn prima met hele goede matrassen , elke dag schone handdoeken en om de dag het bed verschoond. Er is alleen overdag animatie. Ook hier zijn handdoekleggers die er heel vroeg opstaan, misselijk gewoon. Het zwembad wordt gedeeld met naastgelegen hotel maar wel duidelijk aangegeven. Wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    7jef07-10-2017

mooi hotel

mooi goedgelegen hotel, ruime kamers , ontbijt goed middag en avondeten smaakloos en weinig variatie , zwembad word gedeeld met naastgelegen hotel , geen nederlandse zender op tv , minibar betalend (ook bij all in) , frisdranken te zoet (meestal bij all in ) personeel vriendelijk maar terughoudend ,

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

5Marlies van Dijk23-09-2013

Nooit meer, helaas

Hotel ziet er prima uit. Door weg gescheiden van het strand,met bedden en parasols voor hotel gasten, dicht bij het centrum, kamer met uitzicht op zee en baai en boulevard elke dag gepoets, niets mis mee dus. MAAR........... De reis organisatie was uit Belgie. Geen Hollander te bekennen en veel Belgen spreken Frans( wij niet) wel veel Duitsers-Polen-Russen-Engelsen. Op de luchthaven en tijdens welkom in Hotel werden we te woord gestaan door "Belse Bulgaren" en daar versta je niets van. Personeel zeer onvriendelijk-veel te kleine bar-3 dames toiletten+1 heren + 2 bakken in het hotel, dus heel hard lopen als je op het strand was.Geen entertaiment, veel te kleine lobby geen gezellig buitenterras want er was geen bar. En het ergste: elke dag hetzelfde eten en ik eet thuis ook geen kaviaar maar elke dag kip of pork ongare friet en altijd koud, ook al kwam het uit de keuken is na 15 dagen wel genoeg. Voor die prijs hadden we beter naar RIU hotel verderop kunnen gaan. Jammer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

1 tip over Hotel Bellevue Goldstrand

• Marlies van Dijk, 23-09-2013

Er is wel degelijk een badhanddoek service tegen borg. Maar als je dan pasjes koopt moet dit met Lev. Als je ze inlevert krijg je Lev terug en die wisselt het hotel niet terug naar € dus daar sta je dan met 75 lev (40€) en die mag je niet uitvoeren. De receptie gaf er 35€ voor terug maar we mochten het ook in de fooien potten doen en die hadden we al gespekt. Wij hadden een familiekamer 3a en diewas zeer ruim met 2 slaapkemers 2 toiletten 2 badkamers voor 3 personen op de derde etage. Positief.

0 vragen over Hotel Bellevue Goldstrand

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV