Hotel Astoria Beach

Hotel Astoria Beach
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Astoria Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Astoria Beach in het Nederlands

Een grote kermis!!!!

Boy Naaijkens
20-7-2010

Nooit en te nimmer meer naar Bulgarije. Onvriendelijk volk, geen manieren, slechte keuken. We zijn d'r achter dat dit soort landen nog steeds communistisch denken en handelen. Let op de vorm van het gezicht, is dit vierkant zoals bij Yougoslaven, Bulgaren etc. is het humeur ook vierkant. Boulevard voor Hotel is een groot kermis terrein met Bugeejumpen, schiettent etc. Excursies zijn zo nep als de glimlach van een Bulgaar. Wij gaan nevernooitmeer!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria Beach scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.