Hotel Arena Mar (smartline)

4.6Matig

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

Op vakantie geweest naar Arena Mar (smartline)?

4.6Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Mar (smartline) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

5 reviews over Hotel Arena Mar (smartline)

• 2018
    3Ludo Desmedt15-01-2018

Nooit meer

Niet opgeleid personeel,lauwe tot koude maaltijden en barman heeft meer aandacht voor smartfone dan voor klanten en muziek enkel voor de animator

Alleen gereisd in september 2017

• Oude reviews

4Wouter26-07-2017

nooit meer!

*Het eten was goed maar vaak het zelfde. *Het personeel is vriendelijk als je hun iets geeft. *De "bewaker" trekt op niets. de regels worden niet eens na geleefd. steeds overstreden en er wordt niets aangedaan zelfs niet als je belt. ze verstaan amper engels/Nederlands alleen Duits en Bulgaars. *Steeds zatte mensen op de vloer van smorgens tot s'avonds. *Het ontaal zelf ziet je liever weg dan komen. *Het kuis personeel zelf is heel vriendelijk en doen ook goed hun werk. De eerste dagen is het er allemaal heel goed tot ze je lastig vallen op straat en in het hotel zelf. De redder zit ook heel de dag liever aan de bar en met zijn telefoon. Er is geen/weinig animatie tezien alleen rond 13 uur en 16uur ongeveer 30min. er wordt tussen door niets gedaan ook geen muziek zoals de andere hotels. Als je hier boekt en je hebt landzicht zou ik je voor bereiden op de muziek en het geroep van de zatte mensen. ik raad het je niet aan om naar hier tegaan maar naar een ander hotel aan de andere kant. als je naar hier gaat is het echt om te drinken en te feesten. De wifi werkt er ook totaal niet in de lobby heb je "free" wifi maar werkt heel slecht. als je goede wifi wilt moet u betalen. de kluis op de kamer is NIET gratis! je betaald hier 56Leva voor! het is een enorm kleine kluis voor dit geld.

smartline Arena Mar Team, Executive Director, 31-07-2017

Dear wouter,

We value great importance to the feedback of our guests and therefore we would like to thank you for sharing your personal experience about your stay at our hotel.

The feedback of our guests is vital for us so that we can see which points need more attention and where we can improve ourself, so that all our guests can enjoy their holiday to the fullest. What you described is definitely not our standard, we would like to inform you that we have shared your with all relevant managers, in order to overlook our services and make changes where necessary.

Nevertheless, we hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Kind regards,

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Huysveld Nico24-09-2016

Dit nooit meer

Het eten was met momenten Koud! Openbare wc zonder wc Papier! Weinig animatie voor de Belgen!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Yana24-06-2016

Genieten

Nieuw hotel, mooie ruime kamers. Enkel in de badkamer wat last van het water na het douchen, dit stroomt onder en naast de glazen wand door naar de rest van de badkamer. Eerste nacht kamer naast de partystreet, niet kunnen slapen van het lawaai. Volgende dag kregen we onmiddellijk een nieuwe kamer rustig gelegen. Ik vermoed dat dit in het hoogseizoen niet zo makkelijk zal gaan. Heel lekker en gevarieerd eten. (Bulgaren eten lauw-warm) Mooi zwembad, enkel de parasols en ligbedjes waren een beetje ikea-stijl. (gingen snel kapot,...) De ligging was voor ons ideaal, vlakbij het strand en je kwam buiten en je was middenin de drukte met winkeltjes, kraampjes,... Meeste personeel is heel vriendelijk. De Bulgaren in het algemeen waren heel vriendelijk. Veel animatie in het hotel.

Gergana Vasileva, Manager, Executive Director, 25-06-2016

Dear Yana,

Thank you very much for taking your time to write these nice comments on the services and the location of the smartline Arena Mar hotel! We are sorry the pool did not meet yor expectations entirely. We will do our best to improve further. We will be very glad to welcome you at the smartline Arena Mar hotel again!

With best regards,

• VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald