Géén boekingskosten
3,8 miljoen reviews
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • iDeal Logo
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Hotel Arena Mar (smartline)

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-1
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-2
4.6MatigScore uit 5 reviews
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-3
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-4
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

Beoordeling

4.6MatigScore uit 5 reviews
  • 4.6Waardering
  • 6.6Ligging
  • 5.2Service
  • 5.4Prijs/kwaliteit
  • 4.4Eten
  • 7.4Kamers
  • 4.4Kindvriendelijk
  • 3.2Zwembad
  • 3.5Hygiëne

Hotel info

  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Draadloos internet
  • Speeltuin
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Zwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel info

Reviews

5 Reviews over Arena Mar (smartline)

  • 3Ludo Desmedt15-01-2018

    Nooit meer

    Niet opgeleid personeel,lauwe tot koude maaltijden en barman heeft meer aandacht voor smartfone dan voor klanten en muziek enkel voor de animator

    • 10Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 8Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 2Zwembad
    • 6Hygiëne
  • 4Wouter26-07-2017

    nooit meer!

    *Het eten was goed maar vaak het zelfde. *Het personeel is vriendelijk als je hun iets geeft. *De "bewaker" trekt op niets. de regels worden niet eens na geleefd. steeds overstreden en er wordt niets aangedaan zelfs niet als je belt. ze verstaan amper engels/Nederlands alleen Duits en Bulgaars. *Steeds zatte mensen op de vloer van smorgens tot s'avonds. *Het ontaal zelf ziet je liever weg dan komen. *Het kuis personeel zelf is heel vriendelijk en doen ook goed hun werk. De eerste dagen is het er allemaal heel goed tot ze je lastig vallen op straat en in het hotel zelf. De redder zit ook heel de dag liever aan de bar en met zijn telefoon. Er is geen/weinig animatie tezien alleen rond 13 uur en 16uur ongeveer 30min. er wordt tussen door niets gedaan ook geen muziek zoals de andere hotels. Als je hier boekt en je hebt landzicht zou ik je voor bereiden op de muziek en het geroep van de zatte mensen. ik raad het je niet aan om naar hier tegaan maar naar een ander hotel aan de andere kant. als je naar hier gaat is het echt om te drinken en te feesten. De wifi werkt er ook totaal niet in de lobby heb je "free" wifi maar werkt heel slecht. als je goede wifi wilt moet u betalen. de kluis op de kamer is NIET gratis! je betaald hier 56Leva voor! het is een enorm kleine kluis voor dit geld.

    • 6Ligging
    • 1Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 2Kindvriendelijk
    • 1Zwembad
    • 1Hygiëne

    smartline Arena Mar Team, Executive Director, 31-07-2017

    Dear wouter,

    We value great importance to the feedback of our guests and therefore we would like to thank you for sharing your personal experience about your stay at our hotel.

    The feedback of our guests is vital for us so that we can see which points need more attention and where we can improve ourself, so that all our guests can enjoy their holiday to the fullest. What you described is definitely not our standard, we would like to inform you that we have shared your with all relevant managers, in order to overlook our services and make changes where necessary.

    Nevertheless, we hope to welcome you back soon to offer you an even better experience.

    Kind regards,

  • 7Huysveld Nico24-09-2016

    Dit nooit meer

    Het eten was met momenten Koud! Openbare wc zonder wc Papier! Weinig animatie voor de Belgen!

    • 7Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 6Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 5Zwembad
  • 1Charlene25-06-2016

    Arnaque sans nom, bien vite la Belgique !

    Point positif: l'hôtel est nouveau et le personnel gentil Points négatifs: Buffet tout petit et ultra limité en choix Hôtel Au milieu des bars a putes et bars à strip tease. L'hôtesse de l'agence Neckermann de Belle Île nous a menti sur tous les points, elle a prétendu vendre quelque chose qui valait un 5 étoiles dans les autres pays (nous somme arrivé en lui demandant un resort 5 étoiles) . Il n'en vaut pas deux. Une piscine extérieure qui ressemble à un rince pied, des chaises longues pour 1/3 de la capacité de l'hôtel sans parler des parasols qui vous tombent dessus toutes les 10 minutes. Vous voulez à la plage? Une volée de marches, un mini centre shopping à traversé et surtout 30 leva par jour pour 2 transats et un parasol. Bah oui l'hôtel n'a pas de plage à lui! Une salle de sport ( abonnement de 32 leva ailleurs) et une piscine intérieure fermée. Un all in qui se termine à 23h. La chambre de trois et est composée d'un lit double et d'un lit de camp, limite pour un adulte qui paye prix plein. Les excursions sont à la hauteur de l'hôtel: merdiques. Rien à visiter! Bref première et dernière fois

    • 1Ligging
    • 7Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 6Kamers
    • 3Kindvriendelijk
    • 1Zwembad

    Gergana Vasileva, Manager, Executive Director, 26-06-2016

    Dear Guest,

    We regret that you have found your experience at the smartline Arena Mar so disappointing! With regards to buffet choice being poor, we can assure you that the food in our restaurant is appreciated by most of our guests. You mention that you have been misled regarding the category of the hotel. The hotel is 4 stars and it is nowhere advertised as a 5-star one. Regarding the pool, its volume is approximately 297m3. Compliance with the sanitary requirements was proven during several health inspections performed in June. More new sunbeds will be available shortly. Further on to your complaint that the indoor pool was closed, there were inspections on the pool's systems going on, therefore we had to close it for a while. It is working and in perfect condition. The prices of the beach services are beyond our control.
    We thank you very much for taking your time to write your comment. We are sorry we will not welcome you as our guest in the future! Kind regards,

  • 8Yana24-06-2016

    Genieten

    Nieuw hotel, mooie ruime kamers. Enkel in de badkamer wat last van het water na het douchen, dit stroomt onder en naast de glazen wand door naar de rest van de badkamer. Eerste nacht kamer naast de partystreet, niet kunnen slapen van het lawaai. Volgende dag kregen we onmiddellijk een nieuwe kamer rustig gelegen. Ik vermoed dat dit in het hoogseizoen niet zo makkelijk zal gaan. Heel lekker en gevarieerd eten. (Bulgaren eten lauw-warm) Mooi zwembad, enkel de parasols en ligbedjes waren een beetje ikea-stijl. (gingen snel kapot,...) De ligging was voor ons ideaal, vlakbij het strand en je kwam buiten en je was middenin de drukte met winkeltjes, kraampjes,... Meeste personeel is heel vriendelijk. De Bulgaren in het algemeen waren heel vriendelijk. Veel animatie in het hotel.

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 7Zwembad

    Gergana Vasileva, Manager, Executive Director, 25-06-2016

    Dear Yana,

    Thank you very much for taking your time to write these nice comments on the services and the location of the smartline Arena Mar hotel! We are sorry the pool did not meet yor expectations entirely. We will do our best to improve further. We will be very glad to welcome you at the smartline Arena Mar hotel again!

    With best regards,

Hotel Arena Mar (smartline) info

Het complex

  • Totaal aantal kamers100

Faciliteiten

  • AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • HuisdierenNiet beschikbaar

Kamerfaciliteiten

  • Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TVBeschikbaar

Entertainment

  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

  • All inclusiveBeschikbaar

Adresgegevens

  • Adresgegevens
    9007