Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

6.6VoldoendeScore uit 39 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

39 Reviews over Arabella Beach

• 4Van de Walle Els24-01-2012

één keer was meer dan genoeg

De animatie was het hotel ernaast en wat je all in formule betreft dit hold niet tijdens de animatie 'S avonds. De kamers waren geen vier sterren waard. Ook de animatie voor kinderen was zeker niet goed als je niet van zweden of noorwegen was kon je het vergeten bij de animatie. Ik vond dit zeker geen vier sterren waard.

• 4Nick24-09-2010

af te raden

Wij zijn een jong koppel en zijn juist terug van een vakantie met overnachting in dit hotel. Het heeft een mooi en groot zwembad, ligt direct aan het strand, bevat een degelijke variatie aan eten, maar meer is het ook niet. Slechte service, vieze bedden en handdoeken, dood bijennest aan balkon (bijna elke kamer!), vuil douchegordijn, vuile douche, onafgewerkte badkamer waar behuizing te zien is, in directe omgeving in de maand september is er niets te doen voor jongeren en kinderen, wifi is niet gratis, laatste dagen restaurant gesloten, ligstoelen verdwenen door tekort aan toeristen, snacks zijn overblijfselen van restaurant en staan vaak in de zon, mierennest op grond balkon, redder aan strand kan je niet op rekenen voor kinderen (kijkt meer naar de vrouwen dan naar de mensen in de zee), matrassen aan strand zijn betalend, animatie is opdringerig (komen ongewenst babbelen),...

• 7Caroline Van kerkhoven29-08-2010

Prima hotel voor ons

Voor ons was Arabella Beach een prima hotel. De inkomhal is wel erg verouderd (maar hoe vaak zit je hier...?), de kamers groot genoeg, maar ook verouderd. Zeker het sanitair is aan vernieuwing toe. Het eten was voor ons zeker in orde. Warm en koud buffet, toch wel gevarieerd en lekker. Steeds genoeg keuze, zowel bij ontbijt, lunch als diner. Het zwembad was echt super. Genoeg ligstoelen en parasols. Ook het strand is heel mooi en plaats genoeg! Wij verbleven hier met 2 kindjes van 2,5 jaar. Albena is schitterend voor de kinderen. 's Avonds overal kermis en souvenirwinkeltjes. Wij hebben een geslaagde vakantie gehad, maar dat maak je zelf. Als je geen superdeluxe verwacht (hier betaal je ook niet voor...) en zelf plezier kan maken, dan is het hotel en Albena zeker OK!

• 7Anneke09-08-2010

leuk hotel

Wij zijn hier in juli 2007 geweest en hebben ons prima vermaakt. De kamers waren wat oud, maar werden goed schoon gehouden. Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt ook nog eens zowat aan de zee. Tijdens onze vakantie was iemand jarig en daarvoor hebben we (zonder kosten) geregeld met het personeel dat de tafel mooi werd gedekt en dat er een taart kwam (idee personeel). Het eten is prima, veel keuze en er zit altijd wel wat bij.

• 6Hester01-05-2010

Prima hotel voor deze prijs

In aug. 2009 2 weken hier verbleven. Hotel is behoorlijk gedateerd maar wordt wel prima schoongehouden met uitzondering van soms plakkerige tafels. Lift deed af en toe griezelig en viel soms uit, die mag best vervangen worden! Personeel over het algemeen gastvrij en vriendelijk op een enkeling na. Eten in overvloed, soms wel vrij vet en eentonig, volop vers fruit en verschillende soorten brood. Zwembad is prima in orde, kamers behoorlijk ouderwets maar in goede staat. Animatieteam stelde niets voor, vonden wij ook geen gemis. Uitstekende bedden en bedlinnen. Al met al hebben wij ons hier best vermaakt, zeker gezien de prijs mochten we echt niet klagen.

• 9Margaretha Wigren24-09-2009

Härligt läge precis på stranden.

Något slitna rum, vissa dock nyrenoverade, men läget uppväger detta.

• 8susan andersen15-09-2009

Dejligt sted

Igen i år en dejlig ferie på hotel arabella beach, sammen med børn, svigerbørn og børnebørn + oldefprældre

• 7van Dijk13-09-2009

Redelijke kwaliteit/prijsverh. , geen 4 ster waard

Het hotel mag een opknapbeurt gebruiken. De kamers op de 2e en 3e verdieping zijn gerenoveerd, maar niet afgemaakt. Als je een douche neemt, stroomt het water aan de achterkant de badkamer in, omdat dat is opengelaten. De kamers zijn wel ruim opgezet en er is ook een ruim balkon. Wij hadden wel last van mieren die onze schoenen erg prettig vonden. Er is veel keuze bij het eten, welke in buffet vorm is opgesteld, maar het eten (met name de groenten) is niet helemaal gaar. Het personeel heeft ook duidelijk instructies gekregen om je bord weg te halen, zodra je mes en vork hebt neergelegd. Ze zijn ook moeilijk benaderbaar en maken veelal een trieste indruk. De medewerkers bij de receptie zijn zeer behulpzaam, spreken allemaal engels en zijn uiterst vriendelijk.

• 9Diana Rosenhave05-09-2009

Dejligt sted

Super dejligt sted, med skønne omgivelser, der var små ting der godt kunne fikses rundt omkring, men ikke noget af betydning som gik ud over ferien. Dejlig mad, kunne dog være mere varieret, alt i alt en super dejlig ferie for andet år i træk. vi var 12afsted den mindste på 8mdr. og den ældste på 79, og alle hyggede sig.

• 2Thorbjørn Jespersen02-09-2009

Fint nok til prisen

Værelserne var af ualmindelig dårlig stand, og maden var absolut ikke anbefalelsesværdigt. Sammenlagt var det dog fint til prisen.

Hotel Arabella Beach info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)