Hotel Arabella Beach

Laatste review

één keer was meer dan genoeg

Van de Walle Els,
24-1-2012

De animatie was het hotel ernaast en wat je all in formule betreft dit hold niet tijdens de animatie 'S avonds. De kamers waren geen vier sterren waard. Ook de animatie voor kinderen was zeker niet goed als je niet van zweden of noorwegen was kon je het vergeten bij de animatie. Ik vond dit zeker geen vier sterren waard.

Kenmerken

24-1-2012

af te raden

Nick
24-9-2010

Wij zijn een jong koppel en zijn juist terug van een vakantie met overnachting in dit hotel. Het heeft een mooi en groot zwembad, ligt direct aan het strand, bevat een degelijke variatie aan eten, maar meer is het ook niet. Slechte service, vieze bedden en handdoeken, dood bijennest aan balkon (bijna elke kamer!), vuil douchegordijn, vuile douche, onafgewerkte badkamer waar behuizing te zien is, in directe omgeving in de maand september is er niets te doen voor jongeren en kinderen, wifi is niet gratis, laatste dagen restaurant gesloten, ligstoelen verdwenen door tekort aan toeristen, snacks zijn overblijfselen van restaurant en staan vaak in de zon, mierennest op grond balkon, redder aan strand kan je niet op rekenen voor kinderen (kijkt meer naar de vrouwen dan naar de mensen in de zee), matrassen aan strand zijn betalend, animatie is opdringerig (komen ongewenst babbelen),...

Prima hotel voor ons

Caroline Van kerkhoven
29-8-2010

Voor ons was Arabella Beach een prima hotel. De inkomhal is wel erg verouderd (maar hoe vaak zit je hier...?), de kamers groot genoeg, maar ook verouderd. Zeker het sanitair is aan vernieuwing toe. Het eten was voor ons zeker in orde. Warm en koud buffet, toch wel gevarieerd en lekker. Steeds genoeg keuze, zowel bij ontbijt, lunch als diner. Het zwembad was echt super. Genoeg ligstoelen en parasols. Ook het strand is heel mooi en plaats genoeg! Wij verbleven hier met 2 kindjes van 2,5 jaar. Albena is schitterend voor de kinderen. 's Avonds overal kermis en souvenirwinkeltjes. Wij hebben een geslaagde vakantie gehad, maar dat maak je zelf. Als je geen superdeluxe verwacht (hier betaal je ook niet voor...) en zelf plezier kan maken, dan is het hotel en Albena zeker OK!

leuk hotel

Anneke
9-8-2010

Wij zijn hier in juli 2007 geweest en hebben ons prima vermaakt. De kamers waren wat oud, maar werden goed schoon gehouden.

Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt ook nog eens zowat aan de zee.

Tijdens onze vakantie was iemand jarig en daarvoor hebben we (zonder kosten) geregeld met het personeel dat de tafel mooi werd gedekt en dat er een taart kwam (idee personeel).

Het eten is prima, veel keuze en er zit altijd wel wat bij.

Prima hotel voor deze prijs

Hester
1-5-2010

In aug. 2009 2 weken hier verbleven. Hotel is behoorlijk gedateerd maar wordt wel prima schoongehouden met uitzondering van soms plakkerige tafels. Lift deed af en toe griezelig en viel soms uit, die mag best vervangen worden! Personeel over het algemeen gastvrij en vriendelijk op een enkeling na. Eten in overvloed, soms wel vrij vet en eentonig, volop vers fruit en verschillende soorten brood. Zwembad is prima in orde, kamers behoorlijk ouderwets maar in goede staat. Animatieteam stelde niets voor, vonden wij ook geen gemis. Uitstekende bedden en bedlinnen. Al met al hebben wij ons hier best vermaakt, zeker gezien de prijs mochten we echt niet klagen.

Het hotel mag een opknapbeurt gebruiken. De kamers op de 2e en 3e verdieping zijn gerenoveerd, maar niet afgemaakt. Als je een douche neemt, stroomt het water aan de achterkant de badkamer in, omdat dat is opengelaten. De kamers zijn wel ruim opgezet en er is ook een ruim balkon. Wij hadden wel last van mieren die onze schoenen erg prettig vonden. Er is veel keuze bij het eten, welke in buffet vorm is opgesteld, maar het eten (met name de groenten) is niet helemaal gaar. Het personeel heeft ook duidelijk instructies gekregen om je bord weg te halen, zodra je mes en vork hebt neergelegd. Ze zijn ook moeilijk benaderbaar en maken veelal een trieste indruk. De medewerkers bij de receptie zijn zeer behulpzaam, spreken allemaal engels en zijn uiterst vriendelijk.

Volgend jaar weer!!!!!!!

6-7-2009

We hebben het grandioos gehad!!!

Het enige wat niet aan te raden is zijn de a la cart restaurants,

die laten helaas wat te wensen over... Verder alles perfect,

ook het hoofdrestarant

Was leuk maar voor 1 keertje

Debby van Leemput
15-5-2009

Toen we boekten wisten we al dat we er niet veel van moesten verwachten het is geen duur hotel Maar wij hadden zoiets van we slapen er en ontbijten er en voor de rest als het eten niet super is gaan we lekker uiteten dat hebben we ook meerdere keren gedaan uit eten kost bijna niks daar dus dat was niet erg de kamers zijn oud maar wel netjes en schoon ik heb wel gezien dat op de 1 ste verdieping de kamers reeds volledig vernieuwd zijn ze zijn er wel mee bezig maar dat heeft zijn tijd nodig wat ik echt erg vond waren die gouden deuren echt gedateerd als je het hotel binnenkomt en die lift kan echt niet meer en ja de bar dat hout daar moet je voorzichtig zijn Maar als je dezelfde instelling heb als ons en je bent niet afhankelijk van het hotel kwa eten dan is het perfect aan het strand super zwembad en s'avonds erg leuk langs de boulevard met de kids op de kermis terrasjes zat

2008

slechtste vakantie ooit

sarah
21-12-2008

hotel zeker geen 4*waard echt niet!!

eten verschillende keren opgewarmt, was koud en ongevarieërt. kamer was smerig, rondom bad schimmel niet aan te zien! bed lag door, halve gordijn, meubelair slechte staat, raam sluit niet goed, aan het zwembad zeer gevaarlijk voor spinters hetzelde aan de bar, hout was rot zelf gaten op somige plaatsen. buiten aan de bar was er meestal niemand te zien dus je kon ook geen drank bestellen. personeel verstaat er bijna geen engels. liften in zeer slechte staat! kraakte en piepte en je hoorde de kabels zo tegen elkaar slaan, een geluk dat we nog leven! echt waar mensen dit is geen zever wat ik vertel maar de waarheid! ik raad dit niemand aan!! verschrikkelijk gewoon. het enige wat goed was, waren de excursies.

Nooit nooit nooit meer

M. Nijkamp
19-9-2008

Het eten was echt verschikkelijk! Wel veel keuze, maar bereid op een slechte manier. (soms rouw eten, en soms verbrand) De kamers stonken naar riool, maar gelukkig hebben we een andere kamer gekregen die iets beter was. Personeel konden geen word engels en waren niet vriendelijk.

Het swembad was goed, de restaurant zag er leuk uit. De ligging is echt perfect. Mooie strand. Ik zou hier niet nog een keer naar toe gaan, ook zou ik de hele reis gratis krijgen. Wij hadden heelemaal geen animatie.

Dit hotel is absolutt geen 4 sterren waard.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.