Hotel Ambassador

6.5Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Goudstrand (Golden Sands)

6.5Voldoende

• Sauna

38 reviews over Hotel Ambassador

• 2018
    3WZ23-08-2018

nooit meer, wat een bende

Dit hotel is echt heel slecht, eten zwaar onder de maat, weinig keus en word niet warm geserveerd. Kamers zijn zeer gedateerd op zich is dat niet erg maar de kamers zijn vies en slecht onderhouden. Op de kamers lopen muizen, kakkerlakken. Airco op de kamers lekken en zitten vol met schimmels. Binnenzwembad is erg gevaarlijk de plafonplaten hangen los en kunnen ieder moment naar beneden vallen. Het personeel spreekt geen of slecht Engels en zijn niet vriendelijk. Nooit weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9AJPV27-07-2012

2 jaar geweldige vakantie gehad

2 jaar in de zomer 2 weken in dit hotel geweest. In de zomer van 2003 en 2004 met grote groep jongeren. Overal dichtbij, mooi zwembad. Eten wel redelijk maar iedere dag hetzelfde. Ontbijt wel erg uitgebreid. Personeel heel vriendelijk en persoonlijk. Eten/drinken aan de boulevard heel goedkoop.

Gereisd met vrienden in augustus 2003

• 6Adrie en Melle23-09-2011

Leuk maar zeker geen herhaling waard

redelijk groot hotel, in aardige staat van onderhoud. Eten was helaas eenzijdig, veel het zelfde, personeel wel vriendelijk. Ligt aan boulevard met veel winkeltjes, je moet alleen een drukke straat over steken. Hotel is aan voorzijde alleen bereikbaar via trappen en aan achterzijde via een vrij steile weg. Ga eens met de bus naar Varne, kost echt niets en redelijk wat te zien Verder weinig in omgeving te beleven, behalve opdringerige taxi's.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7familie04-08-2010

GOED HOTEL VOOR LOGIES EN ONTBIJT.

Hotel Ambassador is een goed hotel. Het ligt mooi centraal, dicht bij het strand en de boulevard en niet ver van het aquapark. Het is een wat ouder hotel maar het was er netjes en schoon. De bedden waren wat aan de harde kant maar er was goed op te slapen. Er zat een groot zwembad bij waar de jeugd zich uitstekend kon vermaken. De bar was gezellig met goed barpersoneel die uitstekend engels spraken. Het eten was er slecht. Ontbijt ging nog net maar het avond eten was zeer slecht. Lauw eten weinig keus, geen variatie, slecht bijgevuld, patat lauw vet en slap. ( 's morgens werd het eten voor 's avonds bereid kwamen we achter ) Maandags was het restjes dag, zeer zeer slecht. Dan maar uit eten op de boulevard keus genoeg voor weinig geld. Al met al wel een geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Ikke06-09-2009

Geweldig genoten

Een goed hotel met een goede ligging. Ook het personeel is prima en zeer vriendelijk, er wordt een persoonlijke band opgebouwd in een paar dagen tijd. De bedden waren wat aan de harde kant maar dat was te doen. Het eten was er prima alleen de variatie in groente is zeer beperkt. Ik vind het een aanrader en we gaan zeker nog een keertje heen! September 2009.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9John Goedhart15-08-2008

Gezellig en kleinschalig hotel

Ben hier nu voor het derde jaar geweest en inmiddels zijn de kamers verbeterd en is het voor mij nu een perfect hotel. Met een hele goede en persoonlijke service, gezellig barpersoneel en een perfecte ligging

Alleen gereisd in augustus 2008

• 6Soetens11-08-2008

Leuke vakantie als je van zon zee en strand houdt.

Het Hotel is verouderd. Maar de kamers zijn goed, airco werkt prima en er wordt goed schoongemaakt. Het eten is even wennen maar goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7H. van Dijk04-10-2007

Prima Hotel, misschien wat verouderd, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende ligging net aan de rand van de drukte van het centrum: je loopt er zo in, maar er hebt er geen last van. Mooi direct aan zee, met van de hogere etages uitzicht, lagere etages bomen. Het eten zouden ze echt iets aan moeten doen....

Gereisd met partner in september 2007

• 7Marsha29-09-2007

Goed hotel, airco aanwezig en eten was redelijk gevarieerd, de bedden waren iets minder. Daarnaast hoorde je tot 24.00u karaoke van buiten. Over het algemeen is alles erg goedkoop, voor 3 koppen koffie betaalden we in Varna nog geen 2,50 euro! Strandbedden waren duur € 12,50 voor 2 bedjes, prijzen wisselden per persoon. Toeristen moesten het denk ik bezuren. Dat merkte we ook bij het nemen van een taxi, ze hielden ons voor dat de bus even duur zou zijn, nou mooi niet dus! Laat je dus niet van alles wijsmaken. Verder voor 8 dagen genoeg om je te vermaken. Al met al wel leuk gehad dus.

Gereisd met familie in september 2007

• 7Marsha & Company29-09-2007

Goed hotel, aan de voorzijde ziet het er weliswaar niet bijzonder uit. De achterkant van het hotel daarentegen wel. Het trapje aan de achterzijde leidt je rechtstreeks naar het strand en de vele souvenirstandjes en eetgelegenheden. Eten in het hotel is goed te doen, best gevarieerd, de bedden zijn iets minder. Bulgarije is over het algemeen vrij goedkoop. In Varna betaalden we voor 3 koppen koffie nog geen € 2,50! Betaal niet te veel voor strandbedden en taxi, deze prijzen konden erg variëren, vooral als men weet dat je toerist bent. Al met al wel een leuke vakantie gehad.

Gereisd met familie in september 2007

Hotel Ambassador info