Hotel Admiral

36 reviews over Hotel Admiral in het Nederlands

erg luxe hotel

g de bruin
16-6-2005

erg luxe hotel. let op afrekenen bij eten

doe het contant de bonnetjes zijn onvindbaar en uit de mini bar worden dingen berekend die niet gebruikt zijn. dan is de vriendelijkheid even weg. was bij vertrek bij meerdere mensen het geval.verder is het prachtig schoon en de massages binnen een aanrader.we zijn nu een week terug en komen vast weer

Gereisd anders in juni 2005

27 mei een weekje in dit hotel geweest

het hotel is pas twee jaar oud en is

zeer mooi ingericht.Ligt zeer centraal

met prachtig zeezicht.Het eten is er

prima.tof zwembad met bewaking alleen

zijn er te weinig ligbedden en op het

strand kost een bed,een matrasje en

een parasol 36 euro per dag.

Gereisd anders in juni 2005

Dit hotel is een perfect gelegen nieuw hotel met alle nodige faciliteiten. De kamers zijn prachtig ingericht (vooral de gordijnen zijn mooi) en de badkamer (meestal met douche en bad apart)zal u ook zeker niet tegenvallen. Het personeel is bijzonder aardig, en ze kunnen over het algemeen vrij goed duits (beter dan engels, dat is over heel golden beach zo). Het enige nadelige puntje is dat het eten erg lekker, maar niet echt afwisselend is. Het hotel heeft prachtige zwembaden (buiten en 1 binnen) maar houd er wel rekening mee dat als u in mei gaat, deze nog niet gevuld zijn.

Fijne vakantie!!

Gereisd anders in mei 2005

D-reizen

heel mooi hotel en rondom het hotel is veel te doen .De omgeving is schoon en het is er heel goedkoop .Het eten was er prima en de mensen zijn er erg vriendelijk.Zeker de moeite waard om je vakantie door te brengen.Vooral voor mensen met kinderen is het een aanrader.

Gereisd anders in maart 2005
2004

Prachtig hotel, ligt centraal aan goudstrand, geen animatie.

Kamers zijn pas gerenoveerd en zeer netjes met een geweldig uitzicht op het strand.

Het eten is in buffetvorm wat zeer afwisselend is en beter dan menig restaurant in de buurt.

Voor de kwaliteit van het hotel zijn de prijzen erg netjes, een fles wijn 7 euro en een groot bier een euro.

Wat ons erg opviel, de wc`s aan het strand zo schoon hebben we ze nog nergens gezien.

Kortom ga er met een gerust hart naar toe

Gereisd anders in december 2004

Goed hotel, geen kinderanimatie, maar dit is ook niet er

De Backer Kris en Saskia
22-8-2004

Goed hotel, geen kinderanimatie, maar dit is ook niet noodzakelijk aangezien er rond het hotel meer dan genoeg activiteiten en kraampjes e.d. zijn. Hier beleef je een veelzijdige vakantie, je kan wandelen op de dijk langs allerlei kraampjes, je kan naar het strand of aan het zwembad, ... allemaal kort bij hotel ! We hadden hier een onvergetelijk leuke vakantie samen met onze drie kinderen. Hotelkamers ook prima in orde !

Gereisd anders in augustus 2004

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.