Hotel Admiral

Hotel Admiral
5,1

Matig

36 reviews over Hotel Admiral in het Nederlands

wij zijn begin juni in Admiral geweest

ludwina
13-8-2006

wij zijn begin juni in Admiral geweest . hebben een prima vakantie gehad .konden door gezondheids reden niet veel doen .zijn er heen gegaan om echt uit te rusten .zwembad was erg druk . maar hadden wel steeds een plekje.kamer was oke. alleen hadden we uitzicht op een witte muur ,wat minder fijn was .wij zaten op de eerste verdieping.aan de achter kant

eten was redelijk .maar klopt dat het niet al te warm was.er waren wel veel gasten , maar daar moet toch wel iets op te vinden zijn ,we hebben in andere hotels ook veel drukte meegemaakt . en dan was het eten ook goed warm . maar ik wil echt niets te nadelen van het hotel zeggen. ook de bediening was heel behulpzaam. en vriendelijk.voor ons dus een prima hotel.

Ria

We zijn net terug en kijken heel tevreden terug op deze mooie vakantie.

Het hotel is perfect de ligging en uitstraling

Het eten vond ik wel wat minder vrij eentonig was ook niet warm.

Waar we ook van op keken is dat er gewoon revolvers gedragen worden.

Niet dat wij er last van hadden maar toch.

De bediening is vriendelijk als jij ook vriendelijk bent.

Ik zou er zeker weer heen gaan alleen niet volgend jaar want er is niet veel te zien kwa cultuur.Maar over een paar jaar gaan we zeker een keer terug.

Gereisd anders in augustus 2006

We zij net terug uit Bulgarije de kamers, ligging en uitstraling van dit hotel is perfect. De service tijdens het eten en het eten zelf was absoluut beneden peil vaak koud en eentonig. Het zwembad was perfect als je s'ochtens om 6 uur maar je bed uit ging om een plaatsje te reserveren of stiek de badmeester 100 lev en het is ook geregeld. Een plaatsje op het strand is er altijd kost je dan wel 25 lev voor 2 bedjes en een parasol. Voor de kinderen is op de boulevard wel wat te doen maar in het hotel is er weinig te doen. Voor de jeugd van 16 tot ... is het een paradijs veel nachtclubs en goedkope drank.

D-reizen

We zijn er nu voor het 2e jaar achter elkaar geweest en het is nog steeds even goed.

Zeker een aanrader.

Probeer wel wat woordjes bulgaars te leren [zoals goede morgen e.d.]dan worden ze helemaal los

In een woord geweldig

Pauline
5-3-2006

In een woord geweldig. De ligging is perfect. Midden in het centrum aan de boulevard en aan het strand. Overal om je heen goede eettentjes met prima service. Het eten in het hotel: Ontbijt is goed. Avondeten is goed alleen ze moeten het voor zoveel mensen klaar maken en optijd in het buffet zetten dat het lauw tot bijna koud is als je het moet eten. Maar voor weinig geld eet je buiten de deur.

Gereisd anders in maart 2006

Super mooi hotel met pimpneonlicht in de gangen aan het plafond. Mooie ruime schone kamers, goede badkamer.

Hotel wordt streng bewaakt maar krijg soms de indruk dat politie en bewaking 1 grote maffiapraktijk is. Er lag een machinegeweer op het dak van het hotel.

Buffetdiner alleen bijna elke dag hetzelfde eten, maar wel goed eten.

Algemeen een tevreden gevoel.

Gereisd anders in maart 2006

hallo ik ben amy ik ben lang geleden daar geweest ff denken in 2004 ben ik er geweest ik had een hele goede vriendin Brigitta maar hellaas ze heeft nooit meer contacht gehad met me ik kwam daar binnen en ik dacht van jemig waat mooi en ja dat is het wel dit jaar zijn we er ook heen gegaan geweldig was het echt gewelig

Gereisd anders in februari 2006

we hadden geboekt voor hotel kempinski maar dar was nog niet gereed...We hebben dit hotel toegewezen gekregen.

met personeel wat gewoon weg onbeschoft nu heb ik het over de manager zelf! geen bedje bij het zwembad..heel veel lawaai..gewoon weg niet doen!!!!

Gereisd anders in januari 2006
2005

Ik wil ook even reageren op Ingrid

Hans
5-10-2005

Ik wil ook even reageren op Ingrid. Wij waren de laatste 2 weken van augustus in Admiral en het hotel is echt heel erg goed. En als je niet dagelijks daar wilt eten (eten is goed hoor !), dan kan je voor 20-25 euro (40-50 lev) voor 2 personen uitstekend in 1 van de vele restaurants terecht. Nog 1 tip voor het bedjes-probleem : Iedereen krijgt bij aankomst kaartjes voor het zwembad. Met die kaartjes kan je ook 100 meter verderop terecht bij een ander zwembad (bij het strand waar een klimtoren staat). Enige wat je daar moet betalen is 3 lev (1,50) voor een matras (bed en parasol gratis) en het is daar een stuk rustiger dan tegenover het hotel !! Kortom : Wij hebben onwijs genoten

Gereisd anders in oktober 2005

2e keer dit jaar in Bulgarije

John
2-10-2005

2e keer dit jaar in Bulgarije.Deze keer gekozen voor Admiral van 21 t/m 30 sept. Prachtig nieuw hotel met klassieke inrichting.Grote mooie kamers met zeer goede service. De bediening was goed, zeer beleefd en vriendelijk. Zeer uitgebreid en goed ontijt. Ook het diner was elke dag weer voortreffelijk met voor iedereen voldoende keuze.

Uitstekend ligging aan de boulevard.

Een niet al te groot zwembad, maar het strand is 10 meter verder op.

"Ingrid" heeft het over lawaai van 3 kanten. Aan welke kant heeft zij dan geslapen, of sloop zij s'nacht door het ressort om nog wat negatieve kritiek te verzamelen?.

In mijn ogen het beste hotel van het ressort en kan het iedereen aanraden.

Advies voor Ingrid: Lees de andere beoordelingen hier, en maak dan een beoordeling van jezelf.

Ik heb die van jouw al opgemaakt.

Een paar Leva's op z'n tijd doen trouwens wonderen.

Gereisd anders in oktober 2005

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.