Hotel Admiral

Hotel Admiral
5,1

Matig

76 reviews over Hotel Admiral in het Nederlands

Admiral is een uitstekend hotel om je vakantie zonder problemen door te komen, zowel het eten als de proper heid van het gehele complex.

De kamers en de rest van het hotel (loby en gangen perverdieping) werden continue schoongemaakt. Ook het eten was heel goed er was ruim voldoende keus uit zowel vis als vlees als salades en zelfs bij het avondeten was er nog volop keuze uit verschillende broodjes en beleg, de tafels waaraan je at werden goed bijgehouden en schoongemaakt.Onze twee kinderen van bijna 2 en 4 jaar hebben elke dag wel iets kunnen eten wat ze lekker vonden.

De ligging was perfect lekker dicht op het strand en de zwembaden ( zelfs een zwambadje van 0.60m voor de kleine kinderen)

Gereisd familie in juni 2007

de oudjes

luuk
4-7-2007

de oudjes. zijn hier 3 weken geweest ,en het is voor ons super hotel. wij gaan volgend jaar zeker weer. om de ligging uitzicht van 6 hoog.goede bediening pracht kamers en schoon. de loby met zijn prachtige bloemen. wij zijn 100% te vreden.

Gereisd familie in juni 2007

Wij zijn geweesst van 4t/m11 juni 2007

Bea&Edwin
25-6-2007

Wij zijn geweesst van 4t/m11 juni 2007.Erg mooi hotel prachtige kamer met airco(gratis)en kluisje(gratis)

Zowel het ontbijt als het diner waren prima,al was het vaak 's morgens wel wat druk in de eetzaal.Je kan overigens voor weinig geld ook in een van de vele restaurantjes terecht.

Wij zaten op 6 hoog tegenover het reuzenrad maar alles is zo goed geisoleerd dat wij daar totaal geen last van hadden.Het zwembad en strand zijn ook mooi vanuit het hotel hoef je de straat maar over te steken en je staat in het zwembad of op het strand ook hier kan je tussen de middag lekker eten voor weinig.

Het hotel staat aan de boulevard en rondom tussen allemaal gezellige winkeltjes en fruit stalletjes,een aantal winkeltjes, eettentjes, en supermarkten zijn zelfs 24uur open.

Samengevat een prima hotel!!

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel

G.J. Brandsma
17-6-2007

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel.Goed eten,men moet ook het plaatselijke eten proberen van het land tevens is er veel keus in het menu. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat betreft het lawaai; het is zeer goed geisoleerd (3 dubbele ramen b.v) dus als je alles dicht doet hoor je niks. Er is standaard airco in de kamers. Klein minpuntje is dat de gordijnen veel licht doorlaten. Goede ligging zwembaden en de zee voor de deur.Eten drinken bij zwembad zeer aan te raden.Personeel vriendelijk en eten drinken is goedkoop. Centraal gelegen tussen winkels en kraampjes. Pinautomaat aan zij kant hotel.

Gereisd anders in juni 2007

Htl Admiral is een luxe hotel alleen viel t eten wat tegen voor een 5* hotel.Maar in de buurt zijn prima restaurants,zoals "The old house",waar je voor weinig geld goed kan eten.Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met uitzicht op het reuzenrad waar we veel last hadden van de herrie 's nachts.Ligging wat betreft het strand is prima,je hoefde alleen de straat over te steken en via het zwembad liep je zo het strand op.Alleen de prijs voor een bed en parasol was erg prijzig dus hebben we veel aan het zwembad gelegen.Het beautycentrum is ook zeker aan te raden waar je voor 30 lev.(15 euro) een totale lichaamsmassage kan krijgen.Andere behandelingen zoals manicure zijn stukken goedkoper dan hier.

Het jammere aan dit hotel vond ik dat er geen (kinder)animatie is.Dat zou wel leuk geweest zijn voor een 5* hotel.Maar al met al een prima vakantie gehad voor weinig geld.

Zeker aan te raden!!

Gereisd anders in juni 2007

Wij vonden het een heel goed hotel, jammer was wel dat er weinig stoelen aan het zwembad stonden waardoor je eigenlijk nooit een plekje had. Hotel ziet er schitterend uit, pal aan het strand en de boulevard, van het geluid van omliggende bars hadden wij weinig last. ruime en nette kamers, hebben hier een hele leuke vakantie gehad

Gereisd anders in februari 2007

2006

Net terug uit uit Bulgarije, en heerlijk vakantie gehad in hotel Admiral.

Na heel wat maanden deze reiswijzer te hebben gevolgd kunnen wij nu zelf ook ons oordeel vellen.

* ja... mensen zijn niet echt heel vriendelijk, maar ja... hoe komt dat?

* spreek engels, scheelt echt heel veel!* het eten was PERFECT!

* Overal is wat op aan te merken, maar degeen die hier klagen over het eten hebben thuis waarschijnlijk een TOPkok of is die bekende boer...je weet wel..wat hij niet kent eet hij niet.

Al met al het was voor ons een heel fijne vakantie!

en het weer was ook nog eens fantastisch.

Een minpuntje, maar daar kan niemand wat aan doen, de stroom viel uit voor een half uur, gelukkig zaten we neit in de lift of het reuzerad, maar stonden te kijken naar de show bij het casino.

Gereisd anders in oktober 2006

25 september 2006 teruggekomen uit hotel admiral schitterend hotel perfecte bediening ( mogen ze wat nors kijken voor wat de dames verdienen komen wij ons bed niet voor uit )

en af en toe wat leva doet wonderen eten uitstekend en echt een aanrader om daar heen te gaan wij gaan zeker terug.

Gereisd anders in september 2006

Wij zijn van 18 tot 25 september in hotel Admiral geweest. Het hotel is prachtig, en het mooiste van Goudstrand. Het eten is wat eentonig maar altijd wel iets wat je lust. De kamers zijn erg mooi, helaas hadden wij geen balkon(op=op kamer).Als je wat leva`s voor de kamer meisjes neerlegt doen ze erg hun best. Voor mijn dochtertje van bijna 2 stond een campingbedje klaar die ze elke keer weer leuk opmaakte.En de muziek stoorde ons helemaal niet. Het hotel uit en je stond aan het strand en overal winkeltjes.Helaas hebben wij maar 2 dagen mooi weer gehad, maar gaan zeker volgend jaar weer terug naar dit hotel en dan hopelijk met mooi weer.Voor de mensen die nog gaan, een hele fijne vakantie.

Gereisd familie in september 2006

Net terug uit Gouden Strand waar we 2 weken in Admiral hebben gezeten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig was! Wat een prachtig hotel en wat een mooi ecomfortabele kamers! Het eten verdient voor ons niets dan lof! Veel variatie en wat de temperstuur van het eten betreft hadden wij daar geen klachten over (ik las van veel mensen dat het eten niet zo warm is). Het hotel ligt op een prima lokatie en je stapt zo vanuit je hotel naar het zwembad en het strand. Enige minpuntje dat ik wil vermelden, maar dat heb je helaas op elke vakantiebestemming, is de "strijd"die je vanaf 7.00 uur 's morgens moet leveren om een bedje bij het zwembad te bemachtigen!!! Vreselijk om je wekker te moeten zetten om vervolgens met een slaperig hoofd naar de overkant te lopen op verzekerd te zijn van een plekje aan het zwembad!

Verder is voor ons een verblijf in hotel Admiral zeker voor herhaling vatbaar! We hebben het heerlijk gehad en zelfs 2 weken lang prachtig weer. Admiral is zeker een aanrader!

Gereisd familie in september 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.