Hotel Admiral

36 reviews over Hotel Admiral in het Nederlands

Zeker een aanrader!

lisan
24-9-2009

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest. een super vakantie. Van te voren ga je vaak beoordelingen lezen om te checken of je hier wel / niet wilt zijn.

Wij hebben met verschillende locals gesproken en hotel admiral is zeker 1 van mooiere hotels. iedereen hoor je over het eten praten maar het eten in bulgarije is gewoon verschrikkelijk. (voedselvergiftiging opgelopen in golden sands, rest. dolphins) het eten in het hotel was wat dat betreft qualitatief goed. ik ben overal tevreden over, o ja, de werknemers waren niet erg klantvriendelijk (op de schoonmaakster na :))

Gereisd anders in september 2009
2007

Hotel Admiral is een supergoed en mooi hotel! het eten is ook perfect.mooie ruime kamers en een perfecte ligging.zeker een aanrader!

Gereisd anders in september 2007

Het is een prachtig hotel kamers zijn geweldig ligging is perfect maar er zijn 2 nadelen het zwembad wordt niet goed schoon gehouden en het eten is slecht!! het is koud en er is héél weinig afwisseling vooral 's-morgens.

Maar in de buurt zijn genoeg restaurantjes waar je voor weinig kan eten.

Gereisd anders in augustus 2007

Wij zijn geweesst van 4t/m11 juni 2007

Bea&Edwin
25-6-2007

Wij zijn geweesst van 4t/m11 juni 2007.Erg mooi hotel prachtige kamer met airco(gratis)en kluisje(gratis)

Zowel het ontbijt als het diner waren prima,al was het vaak 's morgens wel wat druk in de eetzaal.Je kan overigens voor weinig geld ook in een van de vele restaurantjes terecht.

Wij zaten op 6 hoog tegenover het reuzenrad maar alles is zo goed geisoleerd dat wij daar totaal geen last van hadden.Het zwembad en strand zijn ook mooi vanuit het hotel hoef je de straat maar over te steken en je staat in het zwembad of op het strand ook hier kan je tussen de middag lekker eten voor weinig.

Het hotel staat aan de boulevard en rondom tussen allemaal gezellige winkeltjes en fruit stalletjes,een aantal winkeltjes, eettentjes, en supermarkten zijn zelfs 24uur open.

Samengevat een prima hotel!!

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel

G.J. Brandsma
17-6-2007

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel.Goed eten,men moet ook het plaatselijke eten proberen van het land tevens is er veel keus in het menu. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat betreft het lawaai; het is zeer goed geisoleerd (3 dubbele ramen b.v) dus als je alles dicht doet hoor je niks. Er is standaard airco in de kamers. Klein minpuntje is dat de gordijnen veel licht doorlaten. Goede ligging zwembaden en de zee voor de deur.Eten drinken bij zwembad zeer aan te raden.Personeel vriendelijk en eten drinken is goedkoop. Centraal gelegen tussen winkels en kraampjes. Pinautomaat aan zij kant hotel.

Gereisd anders in juni 2007

Htl Admiral is een luxe hotel alleen viel t eten wat tegen voor een 5* hotel.Maar in de buurt zijn prima restaurants,zoals "The old house",waar je voor weinig geld goed kan eten.Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met uitzicht op het reuzenrad waar we veel last hadden van de herrie 's nachts.Ligging wat betreft het strand is prima,je hoefde alleen de straat over te steken en via het zwembad liep je zo het strand op.Alleen de prijs voor een bed en parasol was erg prijzig dus hebben we veel aan het zwembad gelegen.Het beautycentrum is ook zeker aan te raden waar je voor 30 lev.(15 euro) een totale lichaamsmassage kan krijgen.Andere behandelingen zoals manicure zijn stukken goedkoper dan hier.

Het jammere aan dit hotel vond ik dat er geen (kinder)animatie is.Dat zou wel leuk geweest zijn voor een 5* hotel.Maar al met al een prima vakantie gehad voor weinig geld.

Zeker aan te raden!!

Gereisd anders in juni 2007

Wij vonden het een heel goed hotel, jammer was wel dat er weinig stoelen aan het zwembad stonden waardoor je eigenlijk nooit een plekje had. Hotel ziet er schitterend uit, pal aan het strand en de boulevard, van het geluid van omliggende bars hadden wij weinig last. ruime en nette kamers, hebben hier een hele leuke vakantie gehad

Gereisd anders in februari 2007
2006

Net terug uit uit Bulgarije, en heerlijk vakantie gehad in hotel Admiral.

Na heel wat maanden deze reiswijzer te hebben gevolgd kunnen wij nu zelf ook ons oordeel vellen.

* ja... mensen zijn niet echt heel vriendelijk, maar ja... hoe komt dat?

* spreek engels, scheelt echt heel veel!* het eten was PERFECT!

* Overal is wat op aan te merken, maar degeen die hier klagen over het eten hebben thuis waarschijnlijk een TOPkok of is die bekende boer...je weet wel..wat hij niet kent eet hij niet.

Al met al het was voor ons een heel fijne vakantie!

en het weer was ook nog eens fantastisch.

Een minpuntje, maar daar kan niemand wat aan doen, de stroom viel uit voor een half uur, gelukkig zaten we neit in de lift of het reuzerad, maar stonden te kijken naar de show bij het casino.

Gereisd anders in oktober 2006

25 september 2006 teruggekomen uit hotel admiral schitterend hotel perfecte bediening ( mogen ze wat nors kijken voor wat de dames verdienen komen wij ons bed niet voor uit )

en af en toe wat leva doet wonderen eten uitstekend en echt een aanrader om daar heen te gaan wij gaan zeker terug.

Gereisd anders in september 2006

7 sept terug van Admiral

Stephen en Toine
9-9-2006

7 sept terug van Admiral. Geen 5 ster waard, eerder 3 (vergeleken met Iberostar Sunny Beach). Personeel oke, wel kijken ze allemaal erg nors en de meeste niet vriendelijk. Kamer is oke, balkon klein. Douche cabine groot. (bad)Kamer en balkon werden de hele week niet schoongemaakt, drinkglazen niet vervangen. Als je bordje "niet storen" uithangt en uitslaapt, dan krijg je van de schoonmaakster "commentaar". We hadden kamer met zeezicht, wel pal boven de hotelbar/cafe. Keiharde muziek v.a. 19:30 tot ong. 01:00 of later. Aan de linkerkant van hotel karaoke bar tot vroeg in de ochtend. Kamer nummers x01-x27(oneven) (x = verdieping) hebben zeezicht maar boven de hotelbar. Mooi is de sfeerverlichting achter het bed en bureau. Eten is oke, maar de hele week zo goed als dezelfde. Vienna cafe van het hotel is GIGA duur. Zwembad en hotel zijn gescheiden door boulevard.

Gereisd anders in september 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.