Hotel Admiral

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag-2°-6°
Hotel Admiral
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Admiral in het Nederlands

Mooi hotel maar niet hier eten .

sophia
18-8-2009

Ben het inderdaad met Desire eens .

Het eten is niet te vreten maar er schijnt volgend jaar verandering in te komen omdat er steeds meer westerse toeristen vertoeven.

Het hotel is wel goed mooie kamers en wij zaten op zeezijzicht beter kan niet want je kijkt recht op het centrum .

In het zwembad laten alle tegeltjes los dus uitkijken voor het openhalen van je voeten .

Voor de rest prima ligging het hotel is een aanrader het eten { nog } niet .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.