Hotel Admiral

2008

Prachtig hotel!

Paul Aarts
1-8-2008

Raar, de mening van Elles.

Dit is werkelijk een prachtig hotel. Ligging kan niet beter en de sevice is perfect. Misschien mag men wat vriendelijker zijn, maar die mensen weten waarschijnlijk nog niet beter door het verleden. Zelfs internet is er gratis!

Echt een schitterend hotel. Een regelrechte aanrader.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Zoals in de meeste beoordelingen aangegeven vonden wij het eten m.n. het avond eten een min punt. Maar ook buiten de deur hebben wij niet geweldig gegeten. Bij het hotel is een fantastisch, levendig terras, waarbij de bediening eerder als iets te afwachtend is te typeren dan omzet gericht.

Gereisd familie in augustus 2007

Admiral is een uitstekend hotel om je vakantie zonder problemen door te komen, zowel het eten als de proper heid van het gehele complex.

De kamers en de rest van het hotel (loby en gangen perverdieping) werden continue schoongemaakt. Ook het eten was heel goed er was ruim voldoende keus uit zowel vis als vlees als salades en zelfs bij het avondeten was er nog volop keuze uit verschillende broodjes en beleg, de tafels waaraan je at werden goed bijgehouden en schoongemaakt.Onze twee kinderen van bijna 2 en 4 jaar hebben elke dag wel iets kunnen eten wat ze lekker vonden.

De ligging was perfect lekker dicht op het strand en de zwembaden ( zelfs een zwambadje van 0.60m voor de kleine kinderen)

Gereisd familie in juni 2007

de oudjes

luuk
4-7-2007

de oudjes. zijn hier 3 weken geweest ,en het is voor ons super hotel. wij gaan volgend jaar zeker weer. om de ligging uitzicht van 6 hoog.goede bediening pracht kamers en schoon. de loby met zijn prachtige bloemen. wij zijn 100% te vreden.

Gereisd familie in juni 2007
2006

Wij zijn van 18 tot 25 september in hotel Admiral geweest. Het hotel is prachtig, en het mooiste van Goudstrand. Het eten is wat eentonig maar altijd wel iets wat je lust. De kamers zijn erg mooi, helaas hadden wij geen balkon(op=op kamer).Als je wat leva`s voor de kamer meisjes neerlegt doen ze erg hun best. Voor mijn dochtertje van bijna 2 stond een campingbedje klaar die ze elke keer weer leuk opmaakte.En de muziek stoorde ons helemaal niet. Het hotel uit en je stond aan het strand en overal winkeltjes.Helaas hebben wij maar 2 dagen mooi weer gehad, maar gaan zeker volgend jaar weer terug naar dit hotel en dan hopelijk met mooi weer.Voor de mensen die nog gaan, een hele fijne vakantie.

Gereisd familie in september 2006

Net terug uit Gouden Strand waar we 2 weken in Admiral hebben gezeten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het geweldig was! Wat een prachtig hotel en wat een mooi ecomfortabele kamers! Het eten verdient voor ons niets dan lof! Veel variatie en wat de temperstuur van het eten betreft hadden wij daar geen klachten over (ik las van veel mensen dat het eten niet zo warm is). Het hotel ligt op een prima lokatie en je stapt zo vanuit je hotel naar het zwembad en het strand. Enige minpuntje dat ik wil vermelden, maar dat heb je helaas op elke vakantiebestemming, is de "strijd"die je vanaf 7.00 uur 's morgens moet leveren om een bedje bij het zwembad te bemachtigen!!! Vreselijk om je wekker te moeten zetten om vervolgens met een slaperig hoofd naar de overkant te lopen op verzekerd te zijn van een plekje aan het zwembad!

Verder is voor ons een verblijf in hotel Admiral zeker voor herhaling vatbaar! We hebben het heerlijk gehad en zelfs 2 weken lang prachtig weer. Admiral is zeker een aanrader!

Gereisd familie in september 2006

heel mooi hotel en zeker kind vriendelijk

A.Buurke
28-7-2006

heel mooi hotel en zeker kind vriendelijk.En het is er erg schoon en de mensen zijn er erg vriendelijke.En hij staat echt op een perfecte plek op de boulevard.

Gereisd familie in juli 2004

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.