Hotel Admiral *****

Review geschreven door lisan

Zeker een aanrader!

lisan,
24-9-2009

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest. een super vakantie. Van te voren ga je vaak beoordelingen lezen om te checken of je hier wel / niet wilt zijn.

Wij hebben met verschillende locals gesproken en hotel admiral is zeker 1 van mooiere hotels. iedereen hoor je over het eten praten maar het eten in bulgarije is gewoon verschrikkelijk. (voedselvergiftiging opgelopen in golden sands, rest. dolphins) het eten in het hotel was wat dat betreft qualitatief goed. ik ben overal tevreden over, o ja, de werknemers waren niet erg klantvriendelijk (op de schoonmaakster na :))

Gereisd anders in september 2009
Volgende reviewVolgende