Hotel Admiral *****

Review geschreven door Noortje

goed hotel!

Noortje,
22-8-2009

Admiral is een mooi hotel, mooie kamers, mooie ligging aan een mooi strand. Zwembad erbij waar inderdaad de tegeltjes op sommige plekken los laten, verder opzich prima zwembad.Het eten was goed,voor ieder wat wils maar t is en blijft buitenlands eten maar dat heb je overal.Eten werd ook steeds aangevuld, ik heb nooit gehad dat er iets op was. Min punt vond ik dat je bij het avond eten wel de drankjes moet betalen ook water/koffie/thee, was bij ons en meerdere niet van te voren bekent.Het personeel is niet enthousiast, er kan bij veel geen lachje of dankjewel vanaf zelfs niet als je fooi geeft. jammer!

Of wij ooit terug gaan? Nee dat niet maar dat ligt zeker niet aan het hotel! maar aan dat er voor ons te weinig te doen was qua bezichtigingen en excursies.

Wij waren er 11 dagen, 8 was voor ons genoeg geweest.

Er zijn leuke tentjes waar je kan eten en drinken, en voor weinig!

Met 2 personen(voor, hoofd en nagerecht) + gedronken voor 25 euro! En het kan nog goekoper.

Gereisd met partner in augustus 2007