Hotel Admiral *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door desire

Mooi hotel maar slecht eten !!!

desire,
18-9-2008

Van 11-9-2008 t/m 18-9-2008 in Hotel Admiral geweest.De minpunten zijn; het (avond)eten is erg slecht,droge slappe frites,weinig variatie,smaakloos,vaak koud en word nauwelijks bijgevult.Op is hier op.Het personeel is nors en asociaal,hebben geen horeca-ervaring.Je zit er zelden aan een schone tafel.Geen bestek aan tafels.

De gordijnen schijnen door op de kamers,waardoor je vaak s`ochtends te vroeg wakker word. De pluspunten; Zeer mooie ligging in het levendige centrum met vele winkeltjes,restaurants en bars.Goede schone kamers,2 mooie zwembaden en een mooi breed zandstrand, geleidelijk aflopend in zee.

Een tip ; Ga hier in het hoogseizoen heen.Wij hadden namelijk van de 8 dagen, 5 dagen slecht weer.

Kortom, Jammer van het eten en personeel,maar een schoon fris hotel in een bruisende omgeving.

ps: voor foto's mag je gerust een mailtje sturen heb er genoeg

Gereisd met partner in september 2008