Hotel Admiral *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door L. de Boer

Wij zijn net terug van twee weken Bulgarije

L. de Boer,
24-7-2007

Wij zijn net terug van twee weken Bulgarije. We vonden het een erg mooi en luxe hotel. De ligging is perfect. Het ontbijt was lekker, maar het avondeten was iets minder. Weinig keuze en het eten was vaak lauw. De volgende keer kiezen we voor alleen ontbijt, want er zijn genoeg restaurantjes aan de boulevard waar je goed en goedkoop kunt eten. De mensen zijn erg vriendelijk en kunnen veelal goed engels. Er kwam veel geluid van de boulevard, maar dit hebben we niet als hinderlijk ervaren. De gordijnen lieten echter veel licht door, dit was dan wel weer jammer.

Gereisd met partner in juli 2007