Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel

Review geschreven door G.J. Brandsma

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel

G.J. Brandsma,
17-6-2007

Pas terug 11-06-2007 Het is een zeer mooi hotel.Goed eten,men moet ook het plaatselijke eten proberen van het land tevens is er veel keus in het menu. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat betreft het lawaai; het is zeer goed geisoleerd (3 dubbele ramen b.v) dus als je alles dicht doet hoor je niks. Er is standaard airco in de kamers. Klein minpuntje is dat de gordijnen veel licht doorlaten. Goede ligging zwembaden en de zee voor de deur.Eten drinken bij zwembad zeer aan te raden.Personeel vriendelijk en eten drinken is goedkoop. Centraal gelegen tussen winkels en kraampjes. Pinautomaat aan zij kant hotel.

Gereisd anders in juni 2007