Htl Admiral is een luxe hotel alleen viel t eten wat tegen

Review geschreven door Sanne

Htl Admiral is een luxe hotel alleen viel t eten wat tegen

Sanne,
10-6-2007

Htl Admiral is een luxe hotel alleen viel t eten wat tegen voor een 5* hotel.Maar in de buurt zijn prima restaurants,zoals "The old house",waar je voor weinig geld goed kan eten.Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met uitzicht op het reuzenrad waar we veel last hadden van de herrie 's nachts.Ligging wat betreft het strand is prima,je hoefde alleen de straat over te steken en via het zwembad liep je zo het strand op.Alleen de prijs voor een bed en parasol was erg prijzig dus hebben we veel aan het zwembad gelegen.Het beautycentrum is ook zeker aan te raden waar je voor 30 lev.(15 euro) een totale lichaamsmassage kan krijgen.Andere behandelingen zoals manicure zijn stukken goedkoper dan hier.

Het jammere aan dit hotel vond ik dat er geen (kinder)animatie is.Dat zou wel leuk geweest zijn voor een 5* hotel.Maar al met al een prima vakantie gehad voor weinig geld.

Zeker aan te raden!!

Gereisd anders in juni 2007