Hotel Zornitza Sands

Hotel Zornitza Sands

We hebben een aantal aanbieders voor Zornitza Sands voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zornitza Sands in het Nederlands

Heel mooi hotel, erg rustig gelegen

Veerle Bogaert
27-7-2009

Dit hotel ligt in het hoteldorp Elenite waar niks te zien of te beleven valt, op 25 min. rijdens van Sunny Beach. Modern, luxueus hotel met groot (maar fris) zwembad. Eten redelijk lekker, maar meestel lauw en na 20u al wat minder keuze! Een paar animators die niet goed weten wat te doen, want de manager wil vooral geen luide(re) muziek en niet te veel ambiance, zeker 's avonds niet... Ligt direct aan een smal zandstrand met jammer genoeg veel keien. Drank in hotel niet duur: 1,25 euro voor frisdrank en bier, cocktails en sterkere dranken rond 3 euro. Aanrader is een bezoekje aan Nessebar en aan het aquapark in Sunny Beach. Vanuit hotel iedere dag busje naar Sunny Beach/Nessebar om 10.30u, 3 euro per persoon. Gasten voornl. Russen en Duitsers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zornitza Sands in Elenite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zornitza Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zornitza Sands scoort een 8.96 uit 10 op basis van 21 reviews.